Vroege vogels-topic

21-12-2013 05:14 33 berichten
Beeeeehhh ik kon niet meer slapen, ben dus maar opgestaan.

Vind mezelf heel zielig .

Vroeg op staan schijnt nuttig te zijn, maar van zo vroeg zie

ik echt het nut niet in....

Nog meer vroege vogels?
Alle reacties Link kopieren
Ja, wij: baby en ik!

Een hongerig vogeltje wel te verstaan.....dus hij ligt aan de borst.

Hopelijk straks nog even slapen

Wat ga je doen met je tijd!?
Eeeuhhm dat vroeg ik mijzelf ook af.

Had geen zin om te blijven liggen want ga ik alleen maar van piekeren.

Net ff een koppie thee gemaakt en dus ff forummen.

Verder geen idee, hopen dat de krantenjongen vroeg is ?

Of pyama uit doen en vriendlief wakker maken, dat vind ik ook wel een goede optie, hihi...
Morgenstond heeft goud in de mond.

Is het spreekwoord.

Ach voor mijn altijd zo vroeg daar raak je aan gewend.

Het mooiste is even die tijd voor jezelf.

Fijne dag.
Oww ik ben ook absoluut een ochtendmens, maar 7 uur ipv 4.30...

(en nu heb ik honger ...ga maar 3 in de pan maken of zo...hihi)
Ja hier ook vroeg...ik heb veel klusjes liggen en daar ga ik zo aan beginnen. Ik baal een beetje van de storm want ik moet straks naar buiiten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het waait hier heel hard en lig al een uurtje wakker. Wil graag nog even slapen voor ik er over 2 uur uit moet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ook al wakker en uit bed. Verheugde mij zo op uitslapen maar lag maar te draaien dus eruit en aan de koffie. Ga Homeland kijken en 09.00 uur naar de sportschool.
Stormt het dan?? Mmm hoor het af en toe wel waaien...

Ik werd net een beetje moe, ga zo nog maar ff terug naar bed al denk ik niet dat het veel zin heeft. Nou ja dan ga ik vriendlief maar lastig vallen . (dan beter wel met pyama uit, hij is niet zo'n ochtendmens )
Ik werd wakker van een klapperende deur. Ben maar even gaan kijken welke het was, word helemaal kriegel van het geluid.

Nu eerst maar even een kopje thee.
Werd wAkker van zoon, maar nu slaapt hij weer
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik kan ook al meer dan een uur wakker, ben nu maar aan het opruimen. Ik vind het eigenlijk wel lekker zo 's ochtends. Alleen ben ik nog wel erg moe.
Ben meestal laat naar bed en vroeg op, ook in het weekend, uitslapen vind ik zonde van de tijd, je wordt er ook nogeens duf van.
verba volant, scripta manent.
Mogguh! Ben ook al een klein uurtje op. Hoewel vrij. Maar vind ik niet erg want de kerstlampjes zijn aan, er staat een fijne playlist aan en ik heb lekker aan de keukentafel ontbeten en een kopje thee gedronken terwijl alles buiten nog stil en donker is. Ben echt een ochtendmens dus ik geniet van dat soort momenten.
Ik moest afgelopen week de hele week om 5 uur op. 3x raden hoe laat ik vanochtend wakker was!
Hier ook vroeg maar das de schuld van mijn 1 jarige, die is altijd rond 6 uur wakker. Voor mij eigelijk te vroeg maar met koffie op de bank, kerstboom aan en kleine kijkt tv is het wel te doen. Man heeft het heel druk op z'n werk, en nog minder ochtend mens dan ik.

Oudste slaapt langer die wordt net wakker
Ow, ik was laat voor mijn doen, werd pas om 6.40 wakker en heb nu pas mijn eerste kop koffie op.

Voel me nu wel uitgeruster dan wanneer ik zo vroeg wakker ben (5 uur / half 6), maar ik vind vroeg opstaan juist fijn, ben een echt ochtendmens.
Dochter was voor half zeven al wakker. Meestal slaapt ze in het weekend minstens anderhalf uur langer. Zij zit nu met mijn vriend in bad en ik ben wat aan het opruimen en forummen.
Yes me! Vandaag lekker heel de dag die hard shoppen
Ik ben absoluut een ochtend mens! Maar slaap normaal gesproken beter dan vannacht en rond 7:30 meestal er uit. Lig nu al vanaf een uur of vijf te woelen. Onrust in mijn lijf zonder reden. Irritant, want heb een druk, gezellig weekend voor de boeg, maar begin hem al brak.
Hier werd dochter om 7 uur wakker en ik dus ook wel vroeg voor een zaterdag, maar begin er aan te wennen dat echt uitslapen er niet meer in zit.

Ga zometeen even douchen en moet van 10-17 werken. Daarvoor even langs bakker Bart voor mijn lunch en de ANWB voor gratis fietslampjes en een cadeautje voor mijn man voor onder de kerstboom! Na mijn werk dochter ophalen bij een vriendin die even oppast. Daar samen eten en dan op naar huis

Ik heb het nog druk zeg!
Ik sta elke dag om half zes op. Daarom ben ik in het weekend meestal rond die tijd wakker.

Vriend ligt nog te snurken. Ik was aan het lezen maar ga zo maar eens wat nuttigs doen.
De afgelopen 3 weken staat zoonlief om 5 uur op, ik dus ook.. pff.. Gelukkig is de woonkamer lekker kerstig en vind ik het wel gezellig.
Ik heb er ook al een rondje door het huis stofzuigen en een wandeling met de hond op zitten. Nu lekker met dochter oo de bank Nickelodeon kijken. Speciale kerstuitzendingen, nu met Spongebob, gezellig!
Wauw, wat een tijden hier zeg! Knap dat de meesten van jullie nog behoorlijk vrolijk zijn!

Ik ben heeeel blij dat de kinderen nu snappen 'je mag pas bij ons in bed als het licht is'. 8 uur stonden ze bij ons bed, zeer acceptabel!

Fijne dag allemaal!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven