Vroege vogels-topic
zaterdag 21 december 2013 om 09:14
quote:rastan schreef op 21 december 2013 @ 07:00:
Mogguh! Ben ook al een klein uurtje op. Hoewel vrij. Maar vind ik niet erg want de kerstlampjes zijn aan, er staat een fijne playlist aan en ik heb lekker aan de keukentafel ontbeten en een kopje thee gedronken terwijl alles buiten nog stil en donker is. Ben echt een ochtendmens dus ik geniet van dat soort momenten.
Owww dat klinkt goed! Ik ben mijn hele leven al een ochtendmens maar kan er niet altijd van genieten op 1 of andere manier. (ervan balen dat vriend nog slaapt enz)
Ik heb trouwens na het avontuur van 5 uur gelukkig nog wel even kunnen slapen.
Nu lekker in bed met laptop, krant, kat, koffie enz.
(en de 2strijd laat ik vriend lekker slapen en ga ik beneden lekker ontbijten of maak ik als ik toch bezig ben maar even ontbijt voor allebei?)
Lady Mijn vriend heeft dat ook een tijd gedaan.
Vond hij erg zwaar, maar sochtends vroeg buiten zijn vond hij zo fijn, lekker rustig, je hoort alleen de vogels, enz.
Mogguh! Ben ook al een klein uurtje op. Hoewel vrij. Maar vind ik niet erg want de kerstlampjes zijn aan, er staat een fijne playlist aan en ik heb lekker aan de keukentafel ontbeten en een kopje thee gedronken terwijl alles buiten nog stil en donker is. Ben echt een ochtendmens dus ik geniet van dat soort momenten.
Owww dat klinkt goed! Ik ben mijn hele leven al een ochtendmens maar kan er niet altijd van genieten op 1 of andere manier. (ervan balen dat vriend nog slaapt enz)
Ik heb trouwens na het avontuur van 5 uur gelukkig nog wel even kunnen slapen.
Nu lekker in bed met laptop, krant, kat, koffie enz.
(en de 2strijd laat ik vriend lekker slapen en ga ik beneden lekker ontbijten of maak ik als ik toch bezig ben maar even ontbijt voor allebei?)
Lady Mijn vriend heeft dat ook een tijd gedaan.
Vond hij erg zwaar, maar sochtends vroeg buiten zijn vond hij zo fijn, lekker rustig, je hoort alleen de vogels, enz.
zaterdag 21 december 2013 om 09:23
Wow LV, 27 km fietsen is al niet aan mij besteed maar dan ook nog zo vroeg. Ben bang dat ik de kranten zou hebben gegooid.
Ik werd om 7 uur gewekt door zoon en vond dat al te vroeg. Gelukkig ging vriend met ze naar beneden en kon ik tot 8.15 uur doorslapen.
Ik werd om 7 uur gewekt door zoon en vond dat al te vroeg. Gelukkig ging vriend met ze naar beneden en kon ik tot 8.15 uur doorslapen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zaterdag 21 december 2013 om 09:55
quote:Akakia schreef op zaterdag 21 december 2013 08:47 Wauw, wat een tijden hier zeg! Knap dat de meesten van jullie nog behoorlijk vrolijk zijn!
Ik ben heeeel blij dat de kinderen nu snappen 'je mag pas bij ons in bed als het licht is'. 8 uur stonden ze bij ons bed, zeer acceptabel!
Fijne dag allemaal! Geldt dat ook in de zomer? :Imao:
Ik ben heeeel blij dat de kinderen nu snappen 'je mag pas bij ons in bed als het licht is'. 8 uur stonden ze bij ons bed, zeer acceptabel!
Fijne dag allemaal! Geldt dat ook in de zomer? :Imao:
zaterdag 21 december 2013 om 10:09