Zaterdagmorgenbabbeltje.

21-12-2013 09:07 142 berichten
Hallo ladies,

Nog een beetje lodderig van de slaap heet ik jullie van harte welkom op deze allereerste winterdag. De zonnewende is een feit en dat betekent dat de dagen weer gaan lengen en aldus de zon weer klimt, naar tijden van zonnige vrolijkheid.

Vandaag heb ik een afspraakje met mijn zoon. Omdat hij laat werkt, door de week, komt hij vandaag alsnog mijn verjaardag vieren. We hebben afgesproken in de stad en gaan dan gezellig mijn verjaarscadeau kopen en verder nog even de stad in en dan naar huis waar we de hele avond wel zullen bomen over van alles. Er gebeurt heel veel in de wereld en daar hebben we zo onze kijk op die we met elkaar willen delen. Voor de rest veel muziek, veel lachen en dus veel gezelligheid. Ik kijk uit naar deze dag.

Wat voor avonturen gaan jullie vandaag tegemoet?
Hier heerlijk geslapen. Zoon van 3 maanden heeft een lange nacht (7 uur!) gedraaid! En dus papa en mama ook En na de ochtendvoeding ligt hij alweer heerlijk te slapen. Moest ook wel, want hij was gister overdag niet in slaap te krijgen.

Man is nu inkopen doen voor de Kerstdagen en ik ben nu mooi nog wat aan het werk. Ondertussen draait de was en staat Sky radio aan op de achtergrond!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 december 2013 @ 11:26:

[...]

Je gaat toch niet keurig met je benen over elkaar de margriet op 60er jaren wijze zitten lezen hè, op dat comfortabele kamerjuweel?!? Je moeten hangen, zitten , liggen je benen op de rugleuning. Alles uitproberen, op je rug, op je zij, op je buik.

Je had ook de libelle moeten nemen hè, dan kan Catootje je laten zien wat ik bedoel.

Dank je Woolie. Ik moet inderdaad nodig aan het voorbereiden.

Doei!

en natuurlijk straks ook even een middagdutje uitproberen.

Doei!
quote:yogayup schreef op 21 december 2013 @ 11:26:

@wollenstonecraft: bakken vind ik erg leuk, net als koken. Maar omdat ik single ben, pak ik meestal niet uit als ik de enige ben die het gaat opeten. Voor vrienden vind ik het wel heel leuk om te koken en mijn buurman en collega's zijn ook blij als ik weer een de bak-geest heb gekregen.

Heb jij nog een succesrecept?

Hier ook zo, ben alleen en vooral taart bakken is dan vaak teveel van het goede. Ik heb wel een recept voor hele lekkere appeltaart. Komt uit de allerhande of zoiets.

Ik zal het straks eens opzoeken en hier posten.
quote:Doreia schreef op 21 december 2013 @ 11:27:

Hier heerlijk geslapen. Zoon van 3 maanden heeft een lange nacht (7 uur!) gedraaid! En dus papa en mama ook En na de ochtendvoeding ligt hij alweer heerlijk te slapen. Moest ook wel, want hij was gister overdag niet in slaap te krijgen.

Man is nu inkopen doen voor de Kerstdagen en ik ben nu mooi nog wat aan het werk. Ondertussen draait de was en staat Sky radio aan op de achtergrond!

Lekker uitgerust dus. Maak er een mooie dag van, geniet van elkaar en je kindje.

Fijne dagen.
quote:Wollenstonecraft schreef op 21 december 2013 @ 09:38:

[...]

Hier ook al een virusje opgelopen, fijn hoor op de eerste dag van de vakantie. Maar.....wel vakantie dus ik mag gelukkig rustig aan doen.

Sterkte ermee.Geweldige timing he? Jij ook sterkte en veel plezier met je bank. Ik vind hem echt heel gaaf!
Lieve ladies,

Ik stop vandaag wat eerder, dan kan ik gaan poetsen, boenen en tutten.

Maak er een mooi weekend van en heel fijne feestdagen gewenst.

Tot een volgende keer.

Doei!!!
Dochterlief(11 jaar) komt net beneden met de hele reutemeteut aan nagellakjes dus.....die gaat even fijn mijn nagels mooi kerstachtig maken hahaha.....
Hallo Cateautje,

Wat een leuk topic. Hier mijn aandeel.

Ik zit op dit moment achter de balie bij het cultuurhuis waar ik vrijwilligerswerk voor doe. Ik was vanochtend heel lui en heb omdat het zo hard waait de bus genomen ipv de fiets. Het is heel rustig dus ik kan lekker forummen. Ik werk tot half 2 en dan ga ik nog even de stad in, het cultuurhuis ligt nl midden in het centrum, om voor een broek te kijken. Alle kerstkado,s en boodschappen zijn al in huis dus heb daar geen stress meer van. Daarna neem ik de bus naar huis en ga nog even wat boodschappen doen voor het avondeten. Dan ben ik rond 4 uur thuis en dan komt mijn man ook terug van zijn vrijwilligerswerk.

Dan gezellig de kerstboom aan en lekker rustig aan doen.

Jullie ook allemaal een fijne dag!
Nog gefeliciteerd Cateautje! Klinkt als een gezellig dagje! Veel plezier.

Ik ben nu nog even in mijn bed aan het studeren met mijn laptopje en kerstmuziek. Zo klaarmaken en even langs werk waar ik nog iets moet doen. Daarna gaan we naar mijn oma. We zijn met kerst op vakantie en bij schoonouders dus omaatje wilde een vervroegd kerstdiner met ons! Lief. Ondertussen houd ik een schuin oog op MP. Er is vanavond namelijk een gaaf festival waar ik nog even kaartjes voor hoop te scoren!

Fijne weekend iedereen en voor degenen die vakantie hebben: fijne vakantie!
Amelie, als je Smeerboel bedoelt: er zijn op facebook net nog kaarten aangeboden!! Snel snel!!
quote:Wollenstonecraft schreef op 21 december 2013 @ 11:33:

[...]

Hier ook zo, ben alleen en vooral taart bakken is dan vaak teveel van het goede. Ik heb wel een recept voor hele lekkere appeltaart. Komt uit de allerhande of zoiets.

Ik zal het straks eens opzoeken en hier posten.

Ben benieuwd! Ik maak af en toe een appeltaart met Grammy Smith appels, nootjes, honing en filodeeg. Ik geloof ook uit de allerhande.

Eens een ander soort dan de normale appeltaartjes. En verder is m'n cheesecake met bosbessen of frambozen vaak geliefd.

Kijk je wel eens op kokenmetkarin punt nl?
Goedemorgen! Of middag eigenlijk, maar wat hindert het? Ik ben pas net wakker.

Ik ben nu bij schoonouders, ik heb hier geslapen. En zometeen worden we naar huis gebracht door schoonvader. Daarna cake bakken voor de potluck waar vriend heen gaat, en als hij weg is ga ik wat rommelen en opruimen in huis.

Ik heb vakantie, dus ik ben zoooo aan het genieten, ook al is dit pas de eerste dag.
En? Heeft iedereen zijn/haar wilde zaterdagplannen gerealiseerd?
quote:ThunderassMan schreef op 22 december 2013 @ 09:47:

En? Heeft iedereen zijn/haar wilde zaterdagplannen gerealiseerd?Ja, het is gelukt om zoon even iets positiefs te laten beleven, het was een mooie wedstrijd, helaas verloren, maar zoon heeft als invaller gescoord en goed verdedigd waardoor het verschil klein bleef. Team was blij met hem, dus al met al een goed gevoel aan overgehouden!
Het was erg gezellig TAM en ik ben erg in mijn nopjes met mijn mooie cadeau. Nu nog twee gaten boren en ik kan hem ophangen.

Mijn zoon ging om twaalf uur de deur uit en toen hebben we ook nog even op de gang staan kletsen. Heerlijk genoten.
Ik heb geweldig genoten van de avond, het was een topconcert, heel veel complimenten gekregen en heerlijk gezongen!

Jouw dag klonk ook geweldig, Cateau!!
quote:Cateautje schreef op 22 december 2013 @ 13:37:

Het was erg gezellig TAM en ik ben erg in mijn nopjes met mijn mooie cadeau. Nu nog twee gaten boren en ik kan hem ophangen.

Mijn zoon ging om twaalf uur de deur uit en toen hebben we ook nog even op de gang staan kletsen. Heerlijk genoten.

Leuk. Ik vind het altijd leuk als kinderen met hun ouders kunnen opschieten en leuk contact hebben.

Wat heb je gekregen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven