Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hoi allemaal,

Ook ik ben er weer eens, paar dagen in het buitenland gezeten voor mijn werk...alles goed hier in dit topic???

Sterkte met je gezondheid...niet zo leuk en vervelend voor je! Je had gerust Prinses even mogen opzoeken hoor toen ik er niet was....had ze vast leuk gevonden

Leaf: Jij ook sterkte met alles! Enne...in welk autootje gaat jij de weg onveilig maken??

Vleer: Ook voor jou een dikke knufff....las ook dat je een leuke bruiloft had gehad van zusje! Leuk!

Pop: Hoi! (weet verder even niets te schrijven....;-) ) Weer een jaar ouder he? óf
Hellowwww nachtdiensten en t slapen gaat errug goed.. Slaap gelukkig in 1 ruk door tot een uurtje of 4..

Straks afscheidsdinner van een collegaatje , zal hem gaan missen. Zo'n leuk ventje om mee samen te werken.

Verder weinig nieuws maar ja ik slaap ook alleen maar overdag en snachts is er ook niet veel te beleven haha
Wat is het hier rustig....ustig..ustig..stig...ig... (das de echo)
Idd Pop, errug ruhustig ;) ikke weet ook niets te melden. Beleef vrij weinig op het moment, vooral op mannengebied niets. Jij toch nog wel? Met de buurman?
Zucht....en waarom maak jij zo weinig mee op mannengebied ?

Tip: Ga lekker met een (vrijgezelle) vriendin een terras onveilig maken...en loeren maar
*heeft nu lekker weekend*

Inderdaad zeg....wat een rust hierrrrr! Hallo hallo!!!
Jaaaa weekend
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 19 juni 2008 @ 22:51:

Zucht....en waarom maak jij zo weinig mee op mannengebied ?

Tip: Ga lekker met een (vrijgezelle) vriendin een terras onveilig maken...en loeren maar

Hihi, dankjewel voor de tip Xan. Maar eerlijk gezegd heb ik even rust nodig op mannengebied. Gek he? Ik ben er blijkbaar niet aan toe om te daten. Heb nu twee keer een leuk iets gehad met een leuke man en dat ik allebei stuk gegaan. Op de een of andere manier is dat toch wel als een harde klap aangekomen. Ik zie het nu gewoon even niet zitten om direct weer te gaan daten en misschien weer in hetzelfde proces terecht te komen.

Gek genoeg staat mijn lichaam en mijn uitstraling er blijkbaar wel voor open. Ik heb namelijk de afgelopen weken al meerdere keren gehad dat onbekende mannen op mij afstapten en een praatje gingen maken met overduidelijk de intentie om mijn telefoonnummer te vragen. Normaal zou ik het in deze gevallen wel doen, maar op dit moment heb ik er helemaal geen zin in.

Natuurlijk geeft het me wel een goed gevoel dat ik blijkbaar nog wel goed in de markt lig (klinkt wat stom misschien), de aandacht is wel fijn. Maar ik kan gewoon mezelf nu niet openstellen voor een nieuwe man.

Maar Xan, vertel, hoe gaat het samenleven met Prinsesseke?
Zoo nog 1 nachtje en dan zit de rit van 5 erop .

Ik slaap abnormaal veel , weet niet wat dat is met mij. Wil a.s week echt ff naar de huisarts om bloed te laten prikken.

Kan echt zo 12 uur achter elkaar slapen en daarna nog moe zijn.

Iemand toevallig gisteren hart van nederland gezien met die oude vrouwen op tv ? Dat waren mijn bewoners allemaal boven de 100jaar.

Met WL en mij gaat het erg goed , er groeit wat tussen ons. Ene kant heel mooi andere kant vind ik het doodeng , dit laatste vooral doordat hij dwars door mij heen prikt. Kan en mag mijzelf zijn bij hem , maar oooohh sommige momenten duik ik het liefst weg omdat hij te dichtbij komt en weer een gevoelige snaar raakt. Gelukkig kunnen we er wel heel goed over praten samen. En laat hij zich niet afschepen met een antwoord als : laat maar is niet belangrijk daar is Vleertje nl erg goed in in dat soort antwoorden geven.

Morgen gezellig samen voetbal kijken bij zijn broer.

Nog dik een week en dan trotse eigenaresse van een leuk appartement. Spannend tkomt steeds dichterbij en krijg al behoorlijk de kriebels ervan.

Sun : lekker rustig aan doen op mannengebied. En geniet maar lekker van de aandacht die je krijgt van mannen.

Altijd fijn gevoel dat je nog goed in de markt ligt !!
Hoi!

Ik heb het enorm druk op mn werk, laatste afrondingsweken en ik slaap erg slecht, dus ben echt aan het eind van mn latijn, Merk het ook weer aan mn lijf: pijn n mn rug en in mn keel. Ben zo schor als een kraai. Heb wel n leuke week gehad. Heb PMB maandagavond/dinsdagochtend nog gezien, en ik wilde nu het initiatief bij hem laten liggen. Kreeg gisteren een smsje van hem, met hoe het gaat. Morgen zie ik hem weer in de kroeg en ben best zenuwachtig. Ik wil eigenlijk wel eens weten wat hij van me vindt/wil. En die onzekerheid... GRRRR... dat is een bekende op dit topic geloof ik!

Nou ja, allemaal fijn weekend!!
Ik kom ook even snel binnenvallen. Mijn week heeft alleen maar uit werk bestaan en ik moet vandaag en morgen ook nog! Om maandag dus zonder weekend aan de volgende werkweek te beginnen...

Maar goed, ben gisteren vroeg naar bed gegaan, dus kan er weer tegenaan! En over drie weekendjes heb ik vakantie en volgend weekend als het lekker weer is nog even een weekendje naar de boot. Dus ik heb genoeg om naar uit te kijken!

Sorry dat ik niet op de rest reageer, maar moet er alweer vandoor!

Fijn weekend iedereen!
quote:sunshineforever schreef op 20 juni 2008 @ 17:33:

[...]

Hihi, dankjewel voor de tip Xan. Maar eerlijk gezegd heb ik even rust nodig op mannengebied. Gek he? Ik ben er blijkbaar niet aan toe om te daten. Heb nu twee keer een leuk iets gehad met een leuke man en dat ik allebei stuk gegaan. Op de een of andere manier is dat toch wel als een harde klap aangekomen. Ik zie het nu gewoon even niet zitten om direct weer te gaan daten en misschien weer in hetzelfde proces terecht te komen.

Gek genoeg staat mijn lichaam en mijn uitstraling er blijkbaar wel voor open. Ik heb namelijk de afgelopen weken al meerdere keren gehad dat onbekende mannen op mij afstapten en een praatje gingen maken met overduidelijk de intentie om mijn telefoonnummer te vragen. Normaal zou ik het in deze gevallen wel doen, maar op dit moment heb ik er helemaal geen zin in.

Natuurlijk geeft het me wel een goed gevoel dat ik blijkbaar nog wel goed in de markt lig (klinkt wat stom misschien), de aandacht is wel fijn. Maar ik kan gewoon mezelf nu niet openstellen voor een nieuwe man.

Maar Xan, vertel, hoe gaat het samenleven met Prinsesseke?

Hi ,

Ik begrijp je wel hoor....op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee....daten....mannen (voor mij vrouwen dan ) , jagen, flirten etc. etc. , vooral als het elke keer weer op een teleurstelling uitloopt. Zoiets heeft impact!

En als je té graag wil....meestal gaat dat ook mis.

Voor mezelf heb ik geleerd dat het belangrijk is om lekker in je vel te zitten, en geen problemen met jezelf hebt als je een relatie aangaat. Een mens merkt dat toch? Ook naar het andere geslacht straal je uit hoe je je voelt én hoe je in het leven staat. (althans, ik heb dat snel door).

, lekker op je af laten komen, en als de tijd daar is....go girl!

Het samenwonen bevalt goed, Prinsesje burgert zich goed in!

Zomaar van een stad naar een dorp, even een omschakeling....

Kom je nog een keer buurten bij ons?

Pop: Sterkte! Beetje gas terug hoor.....
Hey HM! Veel plezier met alles! Doeiii!
Ja Xan, heb gisteravond mezelf vrij gegeven, lekker eten besteld, filmpje erin, en relaxen maar. Heeft me goed gedaan!

PMB smste gisteravond nog of hij mocht komen slapen, heel gezellig! Hij is net weg en ik moet nu aan de slag met mn rapporten en mn afwas. Ik twijfel nog een beetje waar ik mee ga beginnen!

HM, neem ook lekker je rust tussendoor, wat moet jij veel werken zeg!

Fijn dat prinses en Xan het gezellig hebben samen! Prinses al een beetje rust gevonden?
quote:Xander68 schreef op 21 juni 2008 @ 09:26:

[...]

Kom je nog een keer buurten bij ons?

Tuurlijk, alhoewel het dan niet echt buurten is he. Ik woon niet echt in de buurt ;)

Pop, goed dat je even rustiger aan doet, alhoewel je nog erg druk klinkt. En HM kwam ook al voorbij racen.

Ik ga vanavond met vriendinnen voetbal kijken. Heb eigenlijk niet echt zin, maar ik denk dat het nu wel even tijd wordt om er even uit te gaan. Stappen zal het niet worden, maar eventjes in de kroeg de wedstrijd kijken, ach, dat moet dan maar. En als ik er ben, vind ik het vast wel leuk.

Het is niet zozeer dat ik niet lekker in mijn vel zit, want volgens mij valt dat wel mee en voel ik me niet heel slecht in mijn vel. 't Is meer dat er heel veel in mijn leven is gebeurd de afgelopen maanden en dat dat nogal veel is wat ik blijkbaar niet zo goed kan verwerken. Ik kan me dan soms zelfs bij mijn vrienden en vriendinnen alleen voelen terwijl ze echt heel lief voor mij zijn. Ik ben namelijk een enorme kletskous en lachebek, maar geen 'prater' over mezelf. En als ik dingen meemaak, dan moet ik dat eerst voor mezelf op een rijtje hebben, voordat ik er met anderen over kan praten. Ik heb ook al geprobeerd om dingen op te schrijven, maar zelfs schrijven kan ik het niet. Ben een enorme binnenvetter.

Gelukkig gaan de omstandigheden om mij heen weer goed. Mijn gezondheid gaat ook weer te beterende kant op (na het dieptepunt vorige week). Op dit moment gaat het dan ook wel goed, maar er moet gewoon niets 'bij' komen of misgaan. Daarom vind ik rust erg fijn. Maar wie weet, kom ik vanavond toch nog een leuke mannelijke Oranje-supporter tegen ;)
HELLPPPP heb WEEER een rib uit mijn lijf..

Waarom zijn meubels zo duur ?

Vandaag een tv meubel en eetkamer tafel gekocht van onbewerkt teakhout.. Wel heeeeuuullll mooi maar kolere zeg die 2 dingen enben 800 euro lichter.

Voor de zeker heid nog ff naar paar andere muebelzaken geweest om te checken of t echt zo duur is wat ik heb gekocht, maar kwam daar alleen maar nog duurder tegen..

Naja.. heb wel iets wat ik heul mooi vind maar pffffff wat duuuuhuuuuurrrrr ... had er beter mijn kledingkast mee kunnen vullen hahaha
Sun, fijn dat het allemaal iets beter gaat. En het is ook niet raar dat alles even een plaatsje moet krijgen, er is idd veel gebeurd de afgelopen tijd. En dan is gewoon werken, je huis en evt sociale dingen ook even genoeg en kan er niks meer bij.

Had het een tijdje geleden ook, had het gevoel dat ik vanalles op mijn dak kreeg, terwijl mijn leventje ook nog veranderd was. Mijn relatie met LJ, nog niet zolang een nieuwe baan... En toen kwam daar nog mijn diagnose bij, vriendinnetjes in de shit, hondje overleden en goede vriend die het niet meer trok. Had, en heb eigenlijk, dan ook tijd nodig om alles weer op de baan te krijgen.

Denk ook niet eens dat er echt dingen zijn die dan helpen, behalve dan wat rust in je leven en de tijd die voorbij gaat. Wel jammer dat schrijven niet helpt, ik kan me daar wel in uitleven... Heb ik trouwens ook met lezen en muziek luisteren en daar evt dingen van opschrijven. Heb je wel andere dingen om echt te ontspannen of het van je af te zetten?

Vleer; erg he dat al die spullen zo duur zijn!!! Maar goed, dan heb je ook wat... Je gaat er vast ontzettend van genieten!

Xan, ook hallo! Fijn dat het samenwonen zo goed gaat! Ben benieuwd hoe lang het hier nog gaat duren . LJ is nog steeds op zoek naar een geschikt huisje voor ons 2-en, woensdag een 2e bezichtiging. Leuk, maar ook zo moeilijk, omdat je echt moeilijke keuzes moet maken. Ben blij dat de uiteindelijke verantwoordelijkheid bij LJ ligt

Ik ben net weer terug van mijn dag werken, zometeen eten en voetballen kijken met vrienden. Het zal geen latertje worden, morgen vanaf half tien weer paraat staan! En pas rond half negen ´s avonds weer thuis... Ga wel iets leuks doen, met een clientje naar de dierentuin, maar na zo´n volle werkweek is dat toch echt wel werken...

Verder loopt het hier wel allemaal lekker. Met LJ en mij gaat het top, echt heel fijn.
Zozo Vleer, dat is een flinke aanschaf, maar zie het maar als een goede investering voor de toekomst! Fijn dat je zo leuk bezig bent met de inrichting van je huis!

HM, je klinkt erg druk. Loop je jezelf niet voorbij? Jij hebt idd ook veel op je bordje gekregen. Fijn dat het met jou en LJ ook goed gaat. Neem wel je rust.

Ik sport normaal redelijk veel. Helaas ging dat wat minder door mijn gezondheidsklachten en daar is nu iets stoms bij gekomen. Drie weken geleden is er een zware doos op mijn voet gevallen. Ik dacht dat het wel meeviel, maar hij werd helemaal dik en blauw. Ik kon er nog wel op lopen. Nu, drie weken later is mijn voet op die plek (bovenkant tussen tenen en enkel, midden van de voet) nog steeds blauw. Het voelt als een bloeduitstorting als ik er tegenaan kom. Ook als ik op mijn tenen sta of pumps aan heb, doet het lopen mij pijn, maar ik kan er wel op lopen. Helaas is sporten dan wel pijnlijk. Ik denk dus dat mijn voet gekneusd is. Alhoewel ik nu ook begin te twijfelen of ik ermee naar de huisarts moet. Eerlijk gezegd denk ik dat het wel meevalt, kan de tenen pijnloos bewegen. Maar dat ie drie weken blauw is, is dat normaal? Weet iemand dat?
Hey Sun, Ik heb 1,5 jaar geleden mijn enkel zwaar gekneusd bij het paardrijden. Ik heb er nog steeds een blauwige plek van. Dat is best normaal. Als ik er teveel mee doe, dan wordt mn voet nog wel eens dikker en blauwer. De tip van een bevriende fysio: elke keer als je voet blauw en dik wordt moet je koelen en omhoog houden als dat kan. Is niet zo raar hoor als een kneuzing lang aan blijft houden.

Verder heb je gelijk: ik heb het nog steeds erg druk. Komt voornamelijk door mijn werk. We werekn nu naar de vakantie toe en dat zijn altijd zware weken. Nog 1 week bikkelen en dan ben ik 6 weken vrij!!!

Mijn rapporten heb ik af en daar ga ik nu even heel hard van genieten!

Vleer, duur geintje he? Dat verhuizen.... Maar wel leuk dat je mooie spulletjes koopt!

HM, werk ze!
Ik zal nu wel binnenvallen in een topic waarin iedereen elkaar alllang kent en t niet eens meer over t onderwerp gaat waarover de thread oorspronkelijk is opgestart, maar ik moet toch ergens mijn verhaal kwijt...

op mijn achttiende had ik mijn eerste serieuze vriendje, toen ik ging studeren ging dat echter uit en besefte ik achteraf dat die relatie ook maar weinig voorstelde.. nu ben ik bijna vierentwintig en sindsdien heb ik niets gehad wat ook maar enigzins richting een relatie leek te wijzen. Tuurlijk waren en zijn er wel mannen, maar dat aantal is zeer schaars, en degene die mij interessant vinden zie ik echt niets in.. Ik woon in Utrecht waar alle vrouwen mooi, knap, slank en intelligent zijn, en ook al twijfel ik niet aan mezelf, ik ben hoogopgeleid, spontaan en leuk om te zien, naast al die geweldige vrouwen ben ik gewoon niet interessant genoeg (dit is niet mijn conclusie, dit zeg ik uit ervaring). Die paar leuke mannen die wel in mij geinteresseerd waren, waren na twee of drie ontmoetingen er ook wel weer op uitgekeken en lieten daarna niets meer van zich horen. Zelfs de mannen die ik op mijn reizen naar het buitenland ontmoette, vonden mij alleen maar leuk voor het moment.

Nou heb ik best wel wat vriendinnen die geen relatie hebben, dat is nou eenmaal erg moeilijk in Utrecht. Maar tegenover hun mag ik niet zeggen dat ik het er zo moeilijk mee heb dat niemand mij nou eens vastpakt of knuffelt omdat hij mij nou echt zo leuk vind, want je bent toch een zelfstandige volwassen vrouw en als je toegeeft dat je wel een relatie zou willen ben je erg sneu. En de mensen die een relatie hebben verzekeren mij ervan dat ik ''heus wel een relatie zal krijgen als ik maar de juiste man tegenkom'' blabla bla. Maar ik kom nu al bijna zes jaar mannen tegen en nog geen één heeft ook maar enigszins serieuze plannen gehad.. en ik voel me daar echt kut over en dat wil ik kwijt ook.

Vanavond bijvoorbeeld was ik bij een feest van een huisgenoot van een vriendin van mij. Zij scharrelt met een van zijn vrienden. Toen de avond enigzins gevorderd was ging ze op schoot zitten bij de enige andere interessante jongen van het stel zitten.. want haar eigen jongen vond ze al niet meer boeiend genoeg. Dus zat ik daar op een feest met allemaal mannen waarvan er niet één ook maar geinteresseerd in mij was en die allemaal naar mijn vriendin keken. Maar daar hoor je niet mee te zitten en geen probleem van te maken want je bent toch oh zo happy single? Nou ik dus helemaal niet, maar ik ga ook niet zomaar settelen voor de eerste de beste. Maar ja, ik schijn er ook niet over te horen klagen, want als je dat doet kom je al helemaaaaal niet aan de man. Ik weet dat ik leuk genoeg ben maar toch zou het me niets verbazen als ik de komende vijf jaar nog steeds geen man weet te vinden.. en ik mis die intimiteit en die vertrouwdheid zoo ontzettend! Maar daar mag ik dus niet over klagen...

en zo zit ik dus gevangen in mijn eigen cirkeltje en ik vraag me af of ik nou iets fout doe of dat ik gewoon moet verhuizen naar een andere stad of een ander land om ooit nog een kerel te vinden. Ik weet dat ik kan gaan internetdaten, maar dat vind ik meer een optie voor over tien jaar; ik ben nu nog leuk en aantrekkelijk genoeg (in principe) om op de 'normale manier' een man te vinden. Maar misschien moet ik het toch maar doen, of moet ik gewoon maar mijn standaard verlagen.. Hoe dan ook, iedere nacht dat ik uitga (zeker als ik iets gedronken heb) en dan wéér alleen thuis kom, voel ik me rottig... dus ook vanavond.

Nou ja, fijn in ieder geval om ook eens mijn verhaal kwijt te kunnen..

XX MagIkOokEens
Hey Magikookeens.. Herkenbaar herkenbaar wat je schrijft! Het gevoel dat er niemand is die speciaal om jou geeft, ook al heb je genoeg vriendinnen, herken ik. Ik heb ook een vriendin die altijd net wat leuker is dan ik en ik voelde me vaak wat minderwaardig naast haar. Maar na een paar gesprekken met wat goede vrienden ben ik erachter gekomen dat zij en ik twee eigen personen zijn die allebei wat te bieden hebben. En zij mag dan wel een leuker koppie hebben, ik ben ook heel wat waard en interessant op genoeg gebieden.

Ik vond het op een gegeven moment ook niet meer leuk als ik een man mee naar huis had genomen en de volgende ochtend wakker werd naast een onbekende, terwijl je het liefst een lieve man naast je wil hebben die echt om je geeft.

Maar de tip: laat het los (hoe moeilijk het ook klinkt/is). Mannen voelen het aan als je niet lekker in je vel zit en dan ben je ook minder aantrekkelijk!

En wat betreft het verhuizen of internetdaten. Verhuizen is een optie, maar dat moet je wel doen om de juiste redenen. Internetdaten is een veel laagdrempeliger alternatief. Op relatieplanet kan je een gratis profiel aanmaken en 'mannen shoppen' kan een heel leuk tijdverdrijf zijn.

En idd, we kennen elkaar inmiddels op dit topic en het gaat niet altijd meer over single zijn, maar we zijn allemaal single (geweest) en weten hoe je je kan voelen. Dus schrijf gerust mee!
Hier ben ik weer! 't Is een latertje geworden vannacht, maar daarover zometeen meer.

Pop, ik denk idd dat mijn voet gekneusd is. Heb vannacht staan dansen en hij is nu weer flink blauw. Zal wel even duren. Nou ja, het gaat dus vanzelf wel weer over, al hoop ik niet dat ik er zo lang last van heb als jij met jouw voet. Wel fijn dat je bijna vakantie hebt. Dat is dan wel weer een voordeel van het onderwijs: lekker lang vakantie! Al moet je nu natuurlijk wel heel hard werken.

Magikookeens: leuk dat je hier je verhaal schrijft! Heeeel herkenbaar namelijk! (Oh ja, we schrijven zeker nog over de oorspronkelijke thread, maar op dit moment valt daar bij een aantal mensen vrij weinig te beleven, dus vandaar dat het onderwerp dan weleens wat afwijkt. En er zijn een paar singletjes die ondertussen al iets serieuzers hebben, toch blijven hangen op het topic omdat het soms wel heel gezellig is hier, vandaar dat er ook over andere dingen wordt geschreven.) Nieuwe mensen erbij is altijd leuk, hoe meer hoe beter!

Wat jij schrijft is denk ik het probleem van veel singles. Jammer dat je het daar met je singlevriendinnen niet over kunt hebben. Ik ben ook 24 en heb het daar regelmatig over met single-vriendinnen en bezette vriendinnen. Zij zien ook wel dat het beeld van de 'happy single' zwaar overtrokken is. Al herken ik ook die reactie van een deel van de bezette mensen: "zo'n leuke meid komt snel een leuke man tegen, die blijft niet alleen."

Het afgelopen jaar heb ik twee leuke korte relaties gehad, maar het ging stuk omdat 'hij' mij niet meer leuk genoeg vond of omdat 'hij een te druk leven' had (en ik misschien ook wel, de match was niet te doen). Kapot was ik ervan. Want als je dan een leuk iemand tegenkomt, ga je toch nadenken over de toekomst en die ziet er heel anders uit met een partner.

Nu woon ik in een andere studentenstad waar iets meer mannen zijn dan in Utrecht (tsja, ook al is Utrecht een geweldig leuke stad, het heeft echt wel het 'vrouwenstad'-imago). Ik denk dan ook nog steeds dat ik hier nog wel de man van mijn dromen tegen moet kunnen komen. Ik ben hem (dacht ik) hier ook al eerder tegen gekomen. En nee, ik neem niet met de eerste de beste genoegen, dan had ik op mijn 18e ook wel kunnen trouwen. Misschien ben ik te veeleisend, maar aan de andere kant vind ik ook wel dat je bepaalde eisen mag hebben. Ik wil wel echt gelukkig zijn in een relatie en ik wil ook alleen een relatie met een partner die 100% voor mij gaat en gelukkig is met mij. Dat is mijn norm.

RP (relatieplanet) durf ik niet aan. Hoewel ik het echt knap vind van mensen die het wel doen. Ik vind dat een behoorlijke drempel en eerlijk gezegd leer ik iemand liever kennen in real life. Dus dan maar weer in de kroeg/trein/supermarkt.... Het kan allemaal. Heb wel heel veel sjans op deze plekken. Stap 2 is dan zo gezet. Maar ik heb er nu eventjes niet heel veel zin in.

En nu... still single... Anderhalve maand geleden relatie verbroken met VL (dates/scharrels/vriendjes bedenken we altijd een afkorting voor, dat schrijft makkelijker). En nu sta ik er weer alleen voor. Wil graag iemand die mij vasthoudt, aankruipt in bed, iemand om tegenaan te hangen op de bank en waarbij ik mezelf kan zijn en alles mee kan delen. Die heb ik niet en dat kan me soms echt het gevoel geven dat ik er alleen voor sta, ondanks dat ik een heel uitgebreid sociaal leventje heb.

Zoals ik al zei, ik heb er nu niet heel veel zin in om actief bezig te gaan. Maar afgelopen nacht ben ik toch een leuke oude bekende tegen gekomen. Al kende ik hem niet heel goed. Heb ooit met hem een heel klein vak bij de studie gevolgd, maar vannacht meer woorden met hem gewisseld dan destijds bij college. En vannacht met hem gezoend. Apart, want ik was er niet op uit, had wel een erg leuk gesprek, hele leuke jongen, en toen gebeurde het zomaar. Hij begon te zoenen. Nou ja, ik weet niet of ik nog wat van hem ga horen. Hij heeft mijn nummer. Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Ook omdat ik nog wel met VL 'bezig' ben en eigenlijk helemaal niet met andere mannen bezig wil zijn. Ach, als ik niets meer hoor, dan laat ik het maar gewoon bij een lekkere zoenpartij... Wie weet...
Woehoeh ik krijg nu net een smsje! Oh nee, ik ben hier echt NIET goed in! Hij schrijf dat ie het erg leuk vond vannacht en sluit af met kus. Oooohhh wat moet ik terugsturen en nog belangrijker: wanneer?!!! Ik heb dit al een tijdje niet meer gedaan, en met VL liep het heel anders. Toen was ik de hele dag aan het werk en stond mijn telefoon uit. Toen ik de telefoon aan deed zag ik pas dat hij gesmst had, dus kon ik direct wel wat terugsturen.... HELLUP!!!!
Zie je wel, ik wil dit helemaal niet. Dit levert me alleen maar stressssssss op! Grrrrrr!!!!!!!!!!
Okee, ik ga NU terugsmsen. Ik hou niet van dat vage gedoe met lang wachten en zo. Ik heb geen zin in dat soort spelletjes. Ik ben tenslotte geen puber meer.

Dus even heel diep inademen....

En daar gaat ie dan............

Zo.

Verstuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven