Mode & Beauty alle pijlers

Lange Jurk

23-12-2013 18:28 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb onlangs een lange jurk gekocht. Het was de laatste en ik ben best lang ( 1m79 ) dus deze kwam bij de aankoop tot halverwege m'n onderbenen. Nu vraag ik me dus af of dat eigenlijk wel staat en niet te kort is, doordat ik niet kon vergelijken met een maat groter? Ook zit ik met een dilemma: ik heb een mooi stel pumps om eronder te dragen. Ik weet echter dat ik er niet een hele avond/nacht zal kunnen op lopen, dus ik zoek een stel (platte) schoenen om eronder te dragen. Ik heb overal al zitten zoeken maar staan een stel ballerina's wel onder zo'n jurk? Ik heb geen ballerina's, anders had ik het al uitgeprobeerd :P

Wat hulp zou dus welkom zijn!

Dankje :D
Nou onder een lange jurk zou ik niet zo heel snel kiezen om ballerina's dragen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ook niet.

Heb je een foto?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen ballerina's! Nogo!

Zitschoenen dan maar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar je gaat toch niet een hele avond/nacht lopen? Dan is een jurk ook niet handig, maar zou ik voor een Roy Donders gaan met gympen,.
Ik vind het niet mooi nee, een jurk met platte schoenen.. Liever een paar schoenen zoeken die je wel heel de avond aan kunt of zorgen dat er een fijne stoel in de buurt staat!
Ja eens met Nouschi. Maak anders even een foto (waarop je hoofd niet staat) en plaats die hier even.

http://tinypic.com/
Kun je eem foto posten van de jurk?
Oei, altijd een moeilijke lengte, tot halverwege de kuit...

Wat voor schoenen je eronder kunt dragen is nogal afhankelijk van een aantal dingen. Hoe oud ben je en wat voor feest is het?
Het is voor Nieuwjaar! Ik heb een mooie stel pumps die ik er zoiezo onder zal dragen, maar als ik eens wil gaan dansen denk ik niet dat het zo handig is om een hele avond op hoge hakken rond te lopen! Ik heb net een oud paar ballerina's van de zolder gehaald en een foto genomen. Ik zal die zo linken!
*poef*
Kan iedereen het zien? Ik ben niet bepaald zeker hoe dat linken moet!
Hee, maar die is niet tot halverwege kuit, die jurk is mooi lang hoor. Niks mis mee meid, staat je prachtig.
Mooie dame en het model jurk staat je goed! Maar doe er alsjeblieft hakken onder aan.
quote:ilithia schreef op 23 december 2013 @ 18:51:

Kan iedereen het zien? Ik ben niet bepaald zeker hoe dat linken moet! Ik heb de foto even voor je geplakt en ik beloof dat ik er voor zal zorgen dat ik de foto weer weghaal als dit topic klaar is ok?
Leuke jurk maar die platte schoenen zijn vreselijk. Gauw weer terug naar zolder;)
Mooie jurk, maar absoluut met hakken!
Enorm bedankt allemaal! Dan zal ik maar een hele avond hoge hakken aandoen en voor de zekerheid een stoel in de buurt houden!
quote:Enn schreef op 23 december 2013 @ 18:53:

[...]

Ik heb de foto even voor je geplakt en ik beloof dat ik er voor zal zorgen dat ik de foto weer weghaal als dit topic klaar is ok?Dat is in orde! Helemaal geen probleem mee :D
Mooi! Maar idd met hakken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mogen we ook nog een plaatje met hakken
Je zou eventueel nog voor een enkellaarsje kunnen gaan .
Doe mooie schoenen met hakken aan om naar het feest te gaan en neem een paar mooie gemakkelijke reserve schoenen mee in de auto ofzo voor mocht je echt te veel pijn krijgen aan je voeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven