Mode & Beauty alle pijlers

Lange Jurk

23-12-2013 18:28 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb onlangs een lange jurk gekocht. Het was de laatste en ik ben best lang ( 1m79 ) dus deze kwam bij de aankoop tot halverwege m'n onderbenen. Nu vraag ik me dus af of dat eigenlijk wel staat en niet te kort is, doordat ik niet kon vergelijken met een maat groter? Ook zit ik met een dilemma: ik heb een mooi stel pumps om eronder te dragen. Ik weet echter dat ik er niet een hele avond/nacht zal kunnen op lopen, dus ik zoek een stel (platte) schoenen om eronder te dragen. Ik heb overal al zitten zoeken maar staan een stel ballerina's wel onder zo'n jurk? Ik heb geen ballerina's, anders had ik het al uitgeprobeerd :P

Wat hulp zou dus welkom zijn!

Dankje :D
Staat je geweldig, hoge hakken maken het helemaal af
quote:Nouschi schreef op 23 december 2013 @ 19:13:

Je zou eventueel nog voor een enkellaarsje kunnen gaan .

Ja, idd.

Dat danst denk ik fijner.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik stem ook voor hakken!
Ik zal dan misschien wel voor een paar enkellaarsjes gaan als optie B! Ik kan nu jammer genoeg geen foto met hakken nemen want die liggen hier niet! ( Kwestie van gescheiden ouders :p ).

Bedankt voor de tips, allemaal :D

En de complimentjes natuurlijk
de jurk staat je prachtig en ik zou er absoluut geen hakken onder dragen en al helemaal geen enkellaarsjes.

Ballerina's zijn perfect!
Ik zou ook hakken kiezen bij deze jurk :-)
Wat een heleboel (verschillende) meningen!

Ik zal wel nog zien wat ik precies zal aandoen en meenemen voor het geval m'n voeten pijn doen! Waarschijnlijk zullen het ballerina's worden als reserve, mijn comfort gaat uiteindelijk nog altijd boven hoe iedereen me zal zien! Als het hun niet bevalt moeten ze maar niet naar m'n voeten kijken
quote:ilithia schreef op 23 december 2013 @ 19:29:

Wat een heleboel (verschillende) meningen!

Ik zal wel nog zien wat ik precies zal aandoen en meenemen voor het geval m'n voeten pijn doen! Waarschijnlijk zullen het ballerina's worden als reserve, mijn comfort gaat uiteindelijk nog altijd boven hoe iedereen me zal zien! Als het hun niet bevalt moeten ze maar niet naar m'n voeten kijken \

Nou dan had je ook geen topic hoeven openen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Beeldige jurk, staat je geweldig!
The time is now
Beeldige jurk, maar ik ben minder enthousiast over je gordijnen
Zeg maar Spijker.
Ik zou overigens wel gewoon ballerina's meenemen. Hakken zijn mooier maar ik kan liever nog even dansen en plezier maken dan dat ik mooi zit te wezen op een stoel!
Zeg maar Spijker.
quote:Nouschi schreef op 23 december 2013 @ 19:44:

[...]

\

Nou dan had je ook geen topic hoeven openen.Oh, ik dacht dat dit een vrij land was? Ik had niet alleen vragen over het schoeisel. Als het je stoort, moet je toch ook niet antwoorden?
quote:Spijk-er schreef op 23 december 2013 @ 20:10:

Beeldige jurk, maar ik ben minder enthousiast over je gordijnen Mijn gordijnen/kamer niet
Oké, bedankt iedereen
Oef, heel eerlijk? Ik vind het lastig een mening te vormen zonder foto erbij van het soort jurk (en hoe ie staat), maar halverwege de onderbenen klinkt op het eerste eh, gehoor een beetje als net niet. en tja, ballerina's eronder... die vind ik leuk onder een jeans met een mooi jasje erop, niet onder een jurk die al een questionable lengte heeft. Misschien kun je een middenweg kiezen door er bijvoorbeeld sleehakken onder te dragen of pumps met een wat dikkere of lagere hak? En anders: de pijn verbijten! Want wie mooi wil zijn...
Mijn melkschud brengt alle jongens naar de tuin.
Ha! Nader bericht. Wat een mooie jurk. Die is toch helemaal niet tekort? Maar nee, geen ballerina's onder dragen, maar lekker hoge palen!
Doen jullie dat echt; de pijn verbijten of blijven zitten op een oud en nieuw feest? Alleen maar omdat hakken modieuzer zijn?

Ik niet hoor, ik neem gewoon een paar gympjes ofzo mee en als de avond op z'n einde loopt en ik moeie voeten krijg, wissel ik gewoon mn schoenen om. Zeikerd die dan gaat lopen miepen dat de hakken mooier stonden. Soms doe ik ook zware oorbellen uit, of toen ik nog lang haar had deed ik dat los of juist vast.

Ik ben niet de hele nacht lang een opgedirkte perfecte foto uit de H&M catalogus, ik ben aan het feesten en dan moet de outfit wel meewerken. Ik kleed me heus leuk aan voor speciale gelegenheden maar het moet wel een beetje aangenaam blijven. Dus als het koud wordt gaat er toch echt een vestje over de strapless jurk en ik ga niet met hakken door de sneeuw ploegen of pijnlijke voeten krijgen.
Zeg maar Spijker.
@Spijker, ja, ik wil over het algemeen de pijn nogal eens verbijten. Al heb ik ook zo mijn grenzen hoor. Ooit heerlijk mijn nikes meegenomen en aan het eind van de nacht op een bruiloft staan 'hakken' in mijn little black dress met nikes eronder, hakken opzij geschopt quote:Spijk-er schreef op 23 december 2013 @ 21:07:

Doen jullie dat echt; de pijn verbijten of blijven zitten op een oud en nieuw feest? Alleen maar omdat hakken modieuzer zijn?

Ik niet hoor, ik neem gewoon een paar gympjes ofzo mee en als de avond op z'n einde loopt en ik moeie voeten krijg, wissel ik gewoon mn schoenen om. Zeikerd die dan gaat lopen miepen dat de hakken mooier stonden. Soms doe ik ook zware oorbellen uit, of toen ik nog lang haar had deed ik dat los of juist vast.

Ik ben niet de hele nacht lang een opgedirkte perfecte foto uit de H&M catalogus, ik ben aan het feesten en dan moet de outfit wel meewerken. Ik kleed me heus leuk aan voor speciale gelegenheden maar het moet wel een beetje aangenaam blijven. Dus als het koud wordt gaat er toch echt een vestje over de strapless jurk en ik ga niet met hakken door de sneeuw ploegen of pijnlijke voeten krijgen.
Hele mooie jurk en staat je prachtig. Wel hakken doen hoor!
quote:ilithia schreef op 23 december 2013 @ 20:33:

[...]

Oh, ik dacht dat dit een vrij land was? Ik had niet alleen vragen over het schoeisel. Als het je stoort, moet je toch ook niet antwoorden? Zegguh wijsneus, stank voor dank heet zoiets.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Spijk-er schreef op 23 december 2013 @ 21:07:

Ik ben niet de hele nacht lang een opgedirkte perfecte foto uit de H&M catalogus, ik ben aan het feesten en dan moet de outfit wel meewerken. Ik kleed me heus leuk aan voor speciale gelegenheden maar het moet wel een beetje aangenaam blijven. Dus als het koud wordt gaat er toch echt een vestje over de strapless jurk en ik ga niet met hakken door de sneeuw ploegen of pijnlijke voeten krijgen.Ik ga helemaal akkoord! Daarom dat ik ook mijn ballerina's zal meenemen Staat misschien niet heel mooi, maar uiteindelijk is het wel een stuk comfortabeler!
quote:Nouschi schreef op 23 december 2013 @ 22:42:

[...]

Zegguh wijsneus, stank voor dank heet zoiets.

Dat vind jij dan maar. Ik heb simpelweg vragen en stel ze hier, dan heb ik geen zin dat iemand, of zoals jij het noemt " de wijsneus ", zit uit te hangen en zich vragen stelt waarom ik hier zelfs op dit forum kom.

Als je je aan dit feit stoort, nou dan moet je toch helemaal zelfs niet antwoorden? Ik kom hier lekker om wat tips en niet om wat gezeur over dat ik dan maar geen forum moet openen. Voor zover ik hier zie zijn er meerdere die mijn mening delen over het meenemen van ballerina's, of wat dan ook, zelfs als het niet erg modieus is.

Ik wou de mening van anderen en die heb ik ook gekregen. Ik laat me niet kleineren door iemand zoals jij
Misschien een sleehak met een leuk open teentje? Is comfortabeler.. en ook modieus.
quote:ilithia schreef op maandag 23 december 2013 23:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Nouschi in "Lange Jurk"" class="messagelink">Nouschi schreef op 23 december 2013 @ 22:42</a>:</b>

[...]

Zegguh wijsneus, stank voor dank heet zoiets.</div></blockquote>

Dat vind jij dan maar. Ik heb simpelweg vragen en stel ze hier, dan heb ik geen zin dat iemand, of zoals jij het noemt " de wijsneus ", zit uit te hangen en zich vragen stelt waarom ik hier zelfs op dit forum kom.

Als je je aan dit feit stoort, nou dan moet je toch helemaal zelfs niet antwoorden? Ik kom hier lekker om wat tips en niet om wat gezeur over dat ik dan maar geen forum moet openen. Voor zover ik hier zie zijn er meerdere die mijn mening delen over het meenemen van ballerina's, of wat dan ook, zelfs als het niet erg modieus is.

Ik wou de mening van anderen en die heb ik ook gekregen. Ik laat me niet kleineren door iemand zoals jij Ik was vergeten de deksel op de pan te doen.. Daarom nu maar een bak chips erbij
Ik gooi op een gegeven moment mijn hakken gewoon naast de bank en ga op blote voeten verder. Maar met genoeg drank in mn mik merk ik niks van de pijn. Ook niet na drie keer op mn bek gaan.

Wat leuk zou zijn als nu blijkt dat je een man bent en dat je dus hartstikke goed als vrouw door kon gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven