Centraal bug topic
woensdag 11 december 2013 om 20:52
Hoi Team,
Zoals jullie kunnen lezen zijn er ontzettend veel problemen met de avatars.
Is het misschien een mogelijkheid om een sticky topic te maken, zodat we elkaar kunnen aamoedigen en/of uit te leggen hoe het wel lukt.
En dat dat topic zijn sticky verliest zodra de TD het probleem heeft opgelost?
Zoals jullie kunnen lezen zijn er ontzettend veel problemen met de avatars.
Is het misschien een mogelijkheid om een sticky topic te maken, zodat we elkaar kunnen aamoedigen en/of uit te leggen hoe het wel lukt.
En dat dat topic zijn sticky verliest zodra de TD het probleem heeft opgelost?
vrijdag 13 december 2013 om 22:41
quote:ambrosia9 schreef op 11 december 2013 @ 19:18:
[...]
Helemaal geen melding, zelfs geen inlogscherm! T is een nieuwe ipad4, alles doet het verder, daarom vind ik het zo vreemd.
Ik denk dat het dan geen bug is, maar een individueel probleem. Je kunt dan het beste even mailen naar forum@viva.nl zodat er even achter de schermen met je gekeken kan worden waar het aan ligt.
met vriendelijke groet,
Junior
[...]
Helemaal geen melding, zelfs geen inlogscherm! T is een nieuwe ipad4, alles doet het verder, daarom vind ik het zo vreemd.
Ik denk dat het dan geen bug is, maar een individueel probleem. Je kunt dan het beste even mailen naar forum@viva.nl zodat er even achter de schermen met je gekeken kan worden waar het aan ligt.
met vriendelijke groet,
Junior
zaterdag 14 december 2013 om 12:47
zondag 15 december 2013 om 17:17
Dat met die onzichtbare avatar, dat had ik ook.
De dag erna heb ik het helemaal opnieuw gedaan en toen pakte hij wel.
Het lijkt alleen eeuwen te duren voor hij wordt geupload. Gewoon opslaan, negeren dat het een tijd duurt en na een minuutje weer naar het forum klikken. Toen stond hij er ineens weer wel.
De dag erna heb ik het helemaal opnieuw gedaan en toen pakte hij wel.
Het lijkt alleen eeuwen te duren voor hij wordt geupload. Gewoon opslaan, negeren dat het een tijd duurt en na een minuutje weer naar het forum klikken. Toen stond hij er ineens weer wel.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 16 december 2013 om 23:09
dinsdag 17 december 2013 om 18:55
Ik lees al tijden klachten over steeds uitgelogd worden
Daar had ik nooit last van en nu ineens wel.
Ik ben wel recentelijk overgegaan op iOs 7, wellicht heeft mjjn probleem hier mee te maken
Irritant is het wel. Elke keer als ik Safari klein maak (ik gebuik niet de app en ook niet de mobiele site) word ik uitgelogd.
Daar had ik nooit last van en nu ineens wel.
Ik ben wel recentelijk overgegaan op iOs 7, wellicht heeft mjjn probleem hier mee te maken
Irritant is het wel. Elke keer als ik Safari klein maak (ik gebuik niet de app en ook niet de mobiele site) word ik uitgelogd.
Je bent zelf een theepot
woensdag 18 december 2013 om 07:51
Sinds gisteren staat er niet bovenaan een topic hoeveel posts het bevat. Erg onhandig, want nu moet ik steeds naar beneden scrollen om de laatste post te bekijken voordat ik weet of er nieuwe posts bijgekomen zijn.
En o ja, ik ben vanochtend al twee keer spontaan uitgelogd geweest.
En o ja, ik ben vanochtend al twee keer spontaan uitgelogd geweest.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 18 december 2013 om 12:24
quote:Solomio schreef op 18 december 2013 @ 07:51:
Sinds gisteren staat er niet bovenaan een topic hoeveel posts het bevat. Erg onhandig, want nu moet ik steeds naar beneden scrollen om de laatste post te bekijken voordat ik weet of er nieuwe posts bijgekomen zijn.
En o ja, ik ben vanochtend al twee keer spontaan uitgelogd geweest.En nu je niet meer bovenaan een topic kunt lezen hoeveel posts er in dat topic staan, hoe weet je dan wanneer je een nieuw topic moet openen?
En o ja, ik ben vanochtend al twee keer spontaan uitgelogd geweest.En nu je niet meer bovenaan een topic kunt lezen hoeveel posts er in dat topic staan, hoe weet je dan wanneer je een nieuw topic moet openen?
donderdag 19 december 2013 om 16:15
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 december 2013 @ 10:55:
Ik let altijd op het pagina-aantal. Voor mij is een topic vol als we op pagina 60 zijn (50 berichten per pagina). Maar ik zie ook niet in waarom dat berichtenaantal is weggehaald. Het is nou niet alsof het in de weg stond of zo.Als ik een topic volg kon ik na verversen van de pagina direct zien of er iets gepost was en hoever ik eventueel moest terugscrollen om bij te lezen. Nu kan ik niet in 1 oogopslag zien of er gepost is en zo ja hoeveel. Ik mis het.
Ik let altijd op het pagina-aantal. Voor mij is een topic vol als we op pagina 60 zijn (50 berichten per pagina). Maar ik zie ook niet in waarom dat berichtenaantal is weggehaald. Het is nou niet alsof het in de weg stond of zo.Als ik een topic volg kon ik na verversen van de pagina direct zien of er iets gepost was en hoever ik eventueel moest terugscrollen om bij te lezen. Nu kan ik niet in 1 oogopslag zien of er gepost is en zo ja hoeveel. Ik mis het.
donderdag 19 december 2013 om 20:15
quote:JuniorModeratorViva schreef op 19 december 2013 @ 18:37:
Beste forummers,
Wij hebben hetzelfde bezwaar als jullie en er wordt gekeken of het toch weer zichtbaar gemaakt kan worden
met vriendelijke groet,
Junior
Beste forummers,
Wij hebben hetzelfde bezwaar als jullie en er wordt gekeken of het toch weer zichtbaar gemaakt kan worden
met vriendelijke groet,
Junior
vrijdag 20 december 2013 om 08:15
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 december 2013 @ 12:47:quote:Miss.Innuendo schreef op 13 december 2013 @ 10:39:
Klopt het dat de functie 'Berichten verwijderen' in de Inbox niet werkt?Dank voor je antwoord over 'Mijn Laatste", maar kun je hier ook antwoord op geven?
Ik quote mezelf nog maar een keer.
Op alle vragen werd tot nu toe antwoord gegeven, behalve deze.
@Mods, is het mogelijk hier ook een reactie op te geven?
Klopt het dat de functie 'Berichten verwijderen' in de Inbox niet werkt?Dank voor je antwoord over 'Mijn Laatste", maar kun je hier ook antwoord op geven?
Ik quote mezelf nog maar een keer.
Op alle vragen werd tot nu toe antwoord gegeven, behalve deze.
@Mods, is het mogelijk hier ook een reactie op te geven?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 20 december 2013 om 08:36
Leuk dat jullie al die bewegende reclames hebben nu, maar de site wordt er zo niet sneller op. De site blijft regelmatig hangen doordat al die reclames moeten worden ingeladen...
Ik heb af en toe echt het idee dat er mensen met (te) weinig verstand van websites achter het 'nieuwe' viva forum zitten. Pardon my french, maar ik vind het allemaal nogal amateuristisch, zeker in vergelijking met concurrenten zoals ellegirl en girlscene. Al die pending bugs hadden al lang gefixed moeten zijn.
Ik heb af en toe echt het idee dat er mensen met (te) weinig verstand van websites achter het 'nieuwe' viva forum zitten. Pardon my french, maar ik vind het allemaal nogal amateuristisch, zeker in vergelijking met concurrenten zoals ellegirl en girlscene. Al die pending bugs hadden al lang gefixed moeten zijn.