Mijn leven is voorbij

25-12-2013 15:09 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel als of mijn leven voorbij is.

In het kort.... Ik heb endometriose en heb heel veel pijn. Afgelopen 5 dagen heb ik per nacht een uur wakker gelegen met enorm veel pijn. oxynorm dyclofenac en paracetamol werken amper. Maand geleden is onze eerste ivf poging mislukt. Ik voel enorme druk uit mijn werk en opleiding gaat ook niet goed. Ook nog bang om min opleiding niet te halen. Ik vecht al twee jaar tegen enorme pijn. Ik ben kapot en ik heb geen energie mee voor niets.

Opeens zegt mijn man tegen me dat hij niets meer voor me voelt en zo eigenlijk niet verder wil met me.

Ik ben 34. mijn baan staat op de tocht, kan geen kinderen krijgen, heb veel pijn en mijn man kan het niet meer aan.

Ik kan het niet meer aan en heb nu ook een afspraak gemaakt met psycholoog en ik heb gevraagd aan mijn man of hij met mij in relatie therapie wil. Met veel twijfel wil hij wel.

Het is een rommelig verhaal maar mijn hoofd loopt over.

Wie heeft er tips en ook ervaringen hiermee?

Ik ben ook zo bang dat ik het leven niet meer aan zou kunnen als ik alleen kom te staan.

Groetjes een machteloos mens
een digitale kus en knuffel!! Wat een rotsituatie!! Veel sterkte
Och schat toch!! ik zit ook met gezondheidsklachten te emmeren dus weet een beetje hoe je je voelt:( Ik wil je even zeggen dat stress en negatieve gedachten de lichamelijke versterken dus probeer, waar mogelijk, een beetje positief te zijn!
heb je geen familie waar je nu de komende dagen even tot rust kunt komen? anders zijn er geloof ik hulplijnen die je kunt bellen. weet zo even niet welke maar er is een website waar ze allemaal vermeld staan.

http://www.sad.be/tegek/hulplijnen

misschien heb je daar wat aan.

in elk geval sterkte.

Ik herken je gevoel dat je denkt niet alleen verder te kunnen, maar het kan. Het zal in het begin kl*te zijn, maar ook jij kan het. Natuurlijk hoop ik dat jullie er samen uitkomen, maar als dat niet zo is kom je er ook!

Niet om alleen maar positief te doen, want ik kan me voorstellen dat je van het hele plaatje moedeloos wordt. Is er verder niets aan je pijnklachten te doen?
Waarom een ivf poging als je man niets meer voor je voelt.

Kan ij voorstellen dat je man zo denkt. Wat een slachtoffer geklaag.

Denk je dat een mn daar op zit te wachtn?
Ik heb de indruk dat je wel veel tegelijk wilt? Je hebt pijn van die endometriose, probeert tegelijk IVF, daarnaast ook nog werken en studeren en nu ook nog jouw relatie proberen te redden. Is het nodig dat je die opleiding haalt? Kan je je niet beter concentreren om jouw huidig werk te behouden? Zwanger proberen te worden terwijl je zoveel pijn hebt lijkt mij ook niet handig. Kan die IVF niet uitgesteld worden totdat je je beter voelt?

Voor de rest, veel sterkte hoor!
Hier is een topic waar je mee kan schrijven boerboeltje. Geen troost maar misschien toch een béétje, je bent niet alleen

Ovulatiepijn? Endometriose?
Peecee wat ben jij toch een naar en zuur mens

Boerboel negeer de post van peecee want iets nuttigs heeft ze nooit te melden.
Dat denk ik niet. Het is alleen tijd om het rustig aan te doen want jouw lijf roept/krijst je al terug, luister daar naar. En ga je relatie centraal stellen als je om die man geeft. Sterkte
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:peecee schreef op 25 december 2013 @ 15:14:

Waarom een ivf poging als je man niets meer voor je voelt.

Kan ij voorstellen dat je man zo denkt. Wat een slachtoffer geklaag.

Denk je dat een mn daar op zit te wachtn?Op jouw denken zitten in ieder geval weinig mensen te wachten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:bankje schreef op 25 december 2013 @ 15:20:

Peecee wat ben jij toch een naar en zuur mens

Boerboel negeer de post van peecee want iets nuttigs heeft ze nooit te melden.+1
Sterkte en een knuffel.
IVF is nu uitgesteld. Mijn man had paar weken geleden echt nog het gevoel dat het we het goede deden. Het komt denk ik bij hem ook enorm binnen gekomen. Als hij iets in zijn hoofd haalt gaat het niet snel meer weg. Daar ben ik ook bang voor.
quote:boerboeltje schreef op 25 december 2013 @ 15:26:

IVF is nu uitgesteld. Mijn man had paar weken geleden echt nog het gevoel dat het we het goede deden. Het komt denk ik bij hem ook enorm binnen gekomen. Als hij iets in zijn hoofd haalt gaat het niet snel meer weg. Daar ben ik ook bang voor.Ook hij maakt zich zorgen en het is zwaar als je graag wilt en het lukt niet. Zwaar voor jullie allebei. Goed dat je gaat praten samen.
Baarmoeder weg laten halen, daar knappen de meeste vrouwen met endometriose weer helemaal van op.
quote:elninjoo schreef op 25 december 2013 @ 15:39:

Baarmoeder weg laten halen, daar knappen de meeste vrouwen met endometriose weer helemaal van op.Lijkt me in het geval van TO niet de bedoeling want ze wil graag kinderen. Misschien als je wet beter zou ;lezen dan hoef je er niet voor te kiezen om deze niet overdachte opmerking te plaatsen

Baarmoeder weg laten halen, daar knappen de meeste vrouwen met endometriose weer helemaal van op.Beetje pijnlijke opmerking tegen iemand die graag kinderen wil....
Je leven is niet voorbij. Je zit in een zeer moeilijke periode en zal je verwachtingen ongewild moeten bijstellen. Dat doet zeer. Heel veel sterkte

Baarmoeder weg laten halen, daar knappen de meeste vrouwen met endometriose weer helemaal van op.Dat is echt handig als je een kinderwens hebt.
quote:boerboeltje schreef op 25 december 2013 @ 15:42:

[...]

Beetje pijnlijke opmerking tegen iemand die graag kinderen wil....Je topic trekt ook de gezelligste forummers aan merk ik.
Dank voor jullie fijne berichten. We gaan het proberen en ik hoop dat we er weer bovenop komen. Het is ook te veel geweest voor mijn man.
quote:Enn schreef op 25 december 2013 @ 15:42:

[...]

Lijkt me in het geval van TO niet de bedoeling want ze wil graag kinderen. Misschien als je wet beter zou ;lezen dan hoef je er niet voor te kiezen om deze niet overdachte opmerking te plaatsen

you can't always get what you want...

TO kan beter zorgen dat haar gezondheid weer goed wordt, ipv zichzelf nog verder de vernieling in te helpen met die baarmoeder nog verder op de proef te stellen. Kan ze ook 'n betere partner zijn voor deze man of de volgende als deze het met haar heeft gehad.
quote:helianthe schreef op 25 december 2013 @ 15:44:

[...]

Je topic trekt ook de gezelligste forummers aan merk ik. Nou ze zijn gezellig... ach daar ga ik me maar ff helemaal niets van aantrekken.
Sterkte, het klinkt vrij zwaar je situatie, zorg goed voor jezelf dan kan je ook beter voor anderen (man, toekomstig kind) zorgen.
We can do it!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven