Astro TV. WTF???
vrijdag 27 december 2013 om 12:20
Dit is niet eens het allerstomste dat je kunt vinden op tv hoor.
Dit soort shit heeft tenminste nog een functie in de zin van, soms geeft het hoop en in ieder geval een betere dagbesteding dan andere 'vluchtmiddelen uit de realiteit' zoals drugs etc.
Maar als je denkt dat er hier vrouwen schrijven die regelmatig bellen naar zo'n medium dan weet ik wie er pas echt dom is
Dit soort shit heeft tenminste nog een functie in de zin van, soms geeft het hoop en in ieder geval een betere dagbesteding dan andere 'vluchtmiddelen uit de realiteit' zoals drugs etc.
Maar als je denkt dat er hier vrouwen schrijven die regelmatig bellen naar zo'n medium dan weet ik wie er pas echt dom is
Lorem Ipsum
vrijdag 27 december 2013 om 12:28
Nou met die belspelletjes destijds in de nacht heb ik nog weleens wat gewonnen (450,-) , en mijn moeder zelfs tot twee keer toe 2000,- euro, en een vriendin van me hoorde ik ook ineens snachts in de uitzending komen en een bedrag van zo'n 500,- winnen.
En we belden echt niet elke nacht 10 keer ofzo. Ik heb geloof ik 4 keer gebeld in totaal aangezien het wel leuk moet blijven. En mijn moeder belde 1 keer en won gelijk, toen het geld op haar rekening stond, belde ze een weekje later nog 1 keer voor de gein omdat ze dacht nou ik zal echt wel niet nog een keer winnen, en ja hoor, weer 2000,- euro.
Dit voorspel je toekomst of astro tv is gewoon pure oplichting waarbij je alleen maar veel geld kwijt bent uiteindelijk.
En we belden echt niet elke nacht 10 keer ofzo. Ik heb geloof ik 4 keer gebeld in totaal aangezien het wel leuk moet blijven. En mijn moeder belde 1 keer en won gelijk, toen het geld op haar rekening stond, belde ze een weekje later nog 1 keer voor de gein omdat ze dacht nou ik zal echt wel niet nog een keer winnen, en ja hoor, weer 2000,- euro.
Dit voorspel je toekomst of astro tv is gewoon pure oplichting waarbij je alleen maar veel geld kwijt bent uiteindelijk.
vrijdag 27 december 2013 om 12:44
quote:Tallulah schreef op 27 december 2013 @ 12:37:
Toen ik nog in de GGZ werkte was er een bewoonster die hier heilig in geloofde en iedere nacht met Astro tv belde. Zij heeft zich behoorlijk in de schulden gewerkt hierdoor, haar telefoonrekening was torenhoog. Zo triest.
En jullie konden haar niet helpen door bijv haar telefon in beslag te nemen.
Of was dat voor opname.
Want anders is het wel triest dat een GGZ niet in heeft kunnen grijpen.
Toen ik nog in de GGZ werkte was er een bewoonster die hier heilig in geloofde en iedere nacht met Astro tv belde. Zij heeft zich behoorlijk in de schulden gewerkt hierdoor, haar telefoonrekening was torenhoog. Zo triest.
En jullie konden haar niet helpen door bijv haar telefon in beslag te nemen.
Of was dat voor opname.
Want anders is het wel triest dat een GGZ niet in heeft kunnen grijpen.
vrijdag 27 december 2013 om 13:01
quote:christiane schreef op 27 december 2013 @ 11:50:
Ik kijk er iedere nacht naar, en het is nu al maanden herhaling (iedere nacht dezelfde aflevering).
Iemand die volgend jaar een rode auto zal kopen, maar ze heeft al een rode. Er komt toch een andere en beller vraagt "Is 't nodig?"
Een meisje dat altijd naar haar kijkt en vind haar geweldig. Dat meisje krijgt nog meer kindren, Het zullen er in totaal vier zijn.
Een ander krijgt een opwaardering van haar werk, maar die werkt voor zichzelf, en daarom vroeg Sonia zich al af waarom ze opwaardering doorkreeg.
Ze heeft zelfs advies gegeven aan Sjoukje de Bot en Geogina Verbaan.
Enfin, ik ken die aflevering van voor naar achter en geef dan hardop de antwoorden en vragen, tegelijkertijd met beller en/of medium.Ben jij je afstandsbediening kwijt?
Ik kijk er iedere nacht naar, en het is nu al maanden herhaling (iedere nacht dezelfde aflevering).
Iemand die volgend jaar een rode auto zal kopen, maar ze heeft al een rode. Er komt toch een andere en beller vraagt "Is 't nodig?"
Een meisje dat altijd naar haar kijkt en vind haar geweldig. Dat meisje krijgt nog meer kindren, Het zullen er in totaal vier zijn.
Een ander krijgt een opwaardering van haar werk, maar die werkt voor zichzelf, en daarom vroeg Sonia zich al af waarom ze opwaardering doorkreeg.
Ze heeft zelfs advies gegeven aan Sjoukje de Bot en Geogina Verbaan.
Enfin, ik ken die aflevering van voor naar achter en geef dan hardop de antwoorden en vragen, tegelijkertijd met beller en/of medium.Ben jij je afstandsbediening kwijt?
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
vrijdag 27 december 2013 om 13:08
@TO, ik krijg het gevoel dat voor jou het komende jaar goede dingen te gebeuren staan. Iets met je werk, ontwikkeling. Klopt het dat je de behoefte hebt je te ontwikkelen? O ja, en ik krijg ook iets door met liefde. Je hebt behoefte aan liefde, nietwaar? Als je ervoor open staat zul je het op je pad krijgen, ik voel het.
Zie je, ik ben ook helderziend
Zie je, ik ben ook helderziend
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 27 december 2013 om 13:12
quote:Nemesis. schreef op 27 december 2013 @ 12:11:
Volgens mij heeft Alberto Stegeman een keer een uitzending van undercover in Nederland gewijd aan het selectieproces van de mediums...Daar ben ik wel benieuwd naar. Is daar online ergens iets van terug te vinden?
Volgens mij heeft Alberto Stegeman een keer een uitzending van undercover in Nederland gewijd aan het selectieproces van de mediums...Daar ben ik wel benieuwd naar. Is daar online ergens iets van terug te vinden?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 27 december 2013 om 13:12