Entertainment alle pijlers

Astro TV. WTF???

27-12-2013 11:36 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al zappend kom ik nu op Astro TV op net 5...

En m'n mond valt echt open... En toch bellen er mensen maar wie dan?? Wie trapt hier in?

Kennen jullie iemand die hier naar kijkt/belt??

Of is er hier iemand die dat doet? Zo ja... Waarom?
nee ik snap ook niet wie daar heen zou bellen, net als de belspelletjes destijds

misschien zijn er in mijn omgeving wel mensen die dit doen, maar die zullen het voor mij verborgen houden
Hoe oud ben je Syliva? Oh ja, 39. Je hebt het niet altijd even makkelijk gehad he? Je bent nogal eens gekwetst in je leven.

Ja joehoe, wie niet op die leeftijd? En die Syliva maar denken... Oooooh wat weten ze dat goed!
Ik dacht dat er een paar jaar geleden een verbod op dit soort tv was ingesteld. Of ging dat alleen over belspelletjes?
Alberto Stegeman geloof ik ook niet :Imao:
Dit is niet eens het allerstomste dat je kunt vinden op tv hoor.

Dit soort shit heeft tenminste nog een functie in de zin van, soms geeft het hoop en in ieder geval een betere dagbesteding dan andere 'vluchtmiddelen uit de realiteit' zoals drugs etc.

Maar als je denkt dat er hier vrouwen schrijven die regelmatig bellen naar zo'n medium dan weet ik wie er pas echt dom is
Lorem Ipsum
Waarom mag dit eigenlijk gewoon? Er wordt toch duidelijk misbruik gemaakt van die goedgelovige bellers?
quote:christiane schreef op 27 december 2013 @ 12:16:

Maar Cadou, was het iets algemeens of vrij onvoorspelbaars waar ze bij jou gelijk in hadden gekregen?

Nee, het was heel specifiek.

En ook helemaal niet geruststellend.
Nou met die belspelletjes destijds in de nacht heb ik nog weleens wat gewonnen (450,-) , en mijn moeder zelfs tot twee keer toe 2000,- euro, en een vriendin van me hoorde ik ook ineens snachts in de uitzending komen en een bedrag van zo'n 500,- winnen.

En we belden echt niet elke nacht 10 keer ofzo. Ik heb geloof ik 4 keer gebeld in totaal aangezien het wel leuk moet blijven. En mijn moeder belde 1 keer en won gelijk, toen het geld op haar rekening stond, belde ze een weekje later nog 1 keer voor de gein omdat ze dacht nou ik zal echt wel niet nog een keer winnen, en ja hoor, weer 2000,- euro.

Dit voorspel je toekomst of astro tv is gewoon pure oplichting waarbij je alleen maar veel geld kwijt bent uiteindelijk.
quote:cadou schreef op 27 december 2013 @ 12:24:

[...]

Nee, het was heel specifiek.

En ook helemaal niet geruststellend.
Ken wel iemand die er werkt
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Toen ik nog in de GGZ werkte was er een bewoonster die hier heilig in geloofde en iedere nacht met Astro tv belde. Zij heeft zich behoorlijk in de schulden gewerkt hierdoor, haar telefoonrekening was torenhoog. Zo triest.
quote:rtie schreef op 27 december 2013 @ 12:30:

[...]

Ja, dit dus.

Bel ook niet weer. Hoef niet te weten wat voor bak ellende er nog allemaal aankomt. Heb me'n handen zo al vol...
Ik ken ook één van de mediums die op tv komt, maar heb er geen contact meer mee.
quote:christiane schreef op vrijdag 27 december 2013 12:42 Ik ken ook één van de mediums die op tv komt, maar heb er geen contact meer mee.Gelooft die persoon zelf ook dat ie helderziend is of maakt hij/zij bewust misbruik van mensen?
quote:Tallulah schreef op 27 december 2013 @ 12:37:

Toen ik nog in de GGZ werkte was er een bewoonster die hier heilig in geloofde en iedere nacht met Astro tv belde. Zij heeft zich behoorlijk in de schulden gewerkt hierdoor, haar telefoonrekening was torenhoog. Zo triest.

En jullie konden haar niet helpen door bijv haar telefon in beslag te nemen.

Of was dat voor opname.

Want anders is het wel triest dat een GGZ niet in heeft kunnen grijpen.
quote:pringle86 schreef op 27 december 2013 @ 12:44:

[...]

Gelooft die persoon zelf ook dat ie helderziend is of maakt hij/zij bewust misbruik van mensen?

Ze is volgens haarzelf geboren met die gave.

Ik denk zelf dat ze issues heeft.
Diegene die ik ken heeft er serieus zijn/haar werk van gemaakt. Ook buiten astro tv
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:pringle86 schreef op 27 december 2013 @ 12:18:

Ik dacht dat er een paar jaar geleden een verbod op dit soort tv was ingesteld. Of ging dat alleen over belspelletjes?Dat verbod was voor belspelletjes en toen hebben ze dit verzonnen.
Die belspelletjes keek ik liever tijdens de nacht.
quote:christiane schreef op 27 december 2013 @ 11:50:

Ik kijk er iedere nacht naar, en het is nu al maanden herhaling (iedere nacht dezelfde aflevering).

Iemand die volgend jaar een rode auto zal kopen, maar ze heeft al een rode. Er komt toch een andere en beller vraagt "Is 't nodig?"

Een meisje dat altijd naar haar kijkt en vind haar geweldig. Dat meisje krijgt nog meer kindren, Het zullen er in totaal vier zijn.

Een ander krijgt een opwaardering van haar werk, maar die werkt voor zichzelf, en daarom vroeg Sonia zich al af waarom ze opwaardering doorkreeg.

Ze heeft zelfs advies gegeven aan Sjoukje de Bot en Geogina Verbaan.

Enfin, ik ken die aflevering van voor naar achter en geef dan hardop de antwoorden en vragen, tegelijkertijd met beller en/of medium.Ben jij je afstandsbediening kwijt?
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
@TO, ik krijg het gevoel dat voor jou het komende jaar goede dingen te gebeuren staan. Iets met je werk, ontwikkeling. Klopt het dat je de behoefte hebt je te ontwikkelen? O ja, en ik krijg ook iets door met liefde. Je hebt behoefte aan liefde, nietwaar? Als je ervoor open staat zul je het op je pad krijgen, ik voel het.

Zie je, ik ben ook helderziend
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Toch gek dat AstroTV wel uitgezonden mag worden en belspelletjes niet meer. Beide programma's misleiden kwetsbare mensen en troggelen ze geld af.
quote:Nemesis. schreef op 27 december 2013 @ 12:11:

Volgens mij heeft Alberto Stegeman een keer een uitzending van undercover in Nederland gewijd aan het selectieproces van de mediums...Daar ben ik wel benieuwd naar. Is daar online ergens iets van terug te vinden?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Woepsie bedoel jij Shaksie, want dat is de enige hij/zij die er tussenzit.

Of zeg je hj/zij m het in het midden te laten?

Shaksie heeft destijds ng meegedaan aan de Travestie Show Travestie Show

Ben nog steeds zoekende naar alle afleveringen. Kelly was toen ook zo mooi (en nog hoor).
Die Alberto ging niet op bezoek bij die van astro tv en mijn toekomst hoor.

Ik heb wat tegen Alberto, zoals hij mensen in de val lokt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven