Een kaasrol, hoe eet je dat?

27-12-2013 12:24 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier twee kaasrollen liggen die bijna over datum gaan, ik moet ze dus eens gaan klaarmaken. Alleen weet ik niet op welke manier dat eigenlijk gegeten wordt? Als tussendoortje lijkt het me veel te zwaar en als hoofdmaaltijd lijkt het me te eenzijdig, want wat eet je daarbij?
quote:reisa1978 schreef op 27 december 2013 @ 12:40:

Met tomatensoep bij de lunch.Nah ik sla over, het lijkt me niet zo lekker.
Lunch broodje.
Bij uiensoep, daar eet ik normaal toast met heul veel gesmolten kaas bij.
Oh die dingen! Die zijn lekker. Ja is Belgisch. Doe gewoon niet moeilijk eet dat ding op als je trek krijgt!
quote:Ikje86 schreef op 27 december 2013 @ 14:09:

Oh die dingen! Die zijn lekker. Ja is Belgisch. Doe gewoon niet moeilijk eet dat ding op als je trek krijgt!

Ja lekker als lunch, brunch enz.

Maar ik heb er nog nooit een gegeten dus stuur anders maar even op dan kan ik het beter beoordelen . Ze zien er iig lekker uit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
waarom heb je die dingen eigenlijk in huis als je niet eens weet met wat je het wil eten?

Ik zou het met een salade eten. Lijkt me volwaardig genoeg. En anders is er morgen weer een hele nieuwe dag met volop kansen om volwaardig te eten.
Lijkt precies op apfelstrüdel maar dan met kaas.

Een käsestrüdel dus. Zou het nooit als maaltijd eten. Eerder lunch. Calorierijk zal ie wel zijn. Vet en ongezond.
Ik zou er lekker een bak sla bij maken en een wijntje erbij drinken.

Snap het hele probleem niet echt......
Lijkt me lekker maar iets voor de lunch, met een salade erbij.
Oh die zijn heel lekker.

Gewoon eten als lunch of snack.

Ongezond, mwah net zo ongezond als een saucijzenbroodje. Iedere dag is ongezond, een keertje toch niet.

Compensatiekomkommer of sla erbij.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Nee, zelfs als je er sla tegenaan gooit dan nog is het een enorm vette hap. Maar je hebt het in huis, dus ooit zelf gekocht. Waarom doe je dan nu zo moeilijk om er een volwaardige maaltijd van te maken? Het is gewoon een snack.
quote:Tomatensoep schreef op 27 december 2013 @ 13:55:

[...]

Nah ik sla over, het lijkt me niet zo lekker.Flauw hoor, denk ik eens iets gezelligs voor te stellen.
quote:Emma95 schreef op 27 december 2013 @ 14:50:

Ik zou er lekker een bak sla bij maken en een wijntje erbij drinken.

Snap het hele probleem niet echt......Inderdaad, lekker juist Kan best voor een keertje, en ze zijn heerlijk die kaasrollen.
Your luck's about to change, cher.
Als je diner bestaat uit een kaastrol en een bak sla valt het kwa calorieën best wel mee hoor lijkt mij.
Haha ja, ik ben best moeilijk aan het doen over iets onnozels.

Heb het in jàren niet gegeten en nog nooit zelf gekocht. Maar nu blijft het dus onaangeroerd in de koelkast liggen omdat ik er als tussendoortje nooit zin in heb en dus vroeg ik me af of het als hoofdmaaltijd kon dienen.

Ik ga het in ieder geval niet meer opnieuw kopen, veel te veel kopzorgen krijg ik erdoor :P
quote:akioli schreef op 27 december 2013 @ 20:04:

Haha ja, ik ben best moeilijk aan het doen over iets onnozels.

Heb het in jàren niet gegeten en nog nooit zelf gekocht. Maar nu blijft het dus onaangeroerd in de koelkast liggen omdat ik er als tussendoortje nooit zin in heb en dus vroeg ik me af of het als hoofdmaaltijd kon dienen.

Ik ga het in ieder geval niet meer opnieuw kopen, veel te veel kopzorgen krijg ik erdoor :P

en als lunch of brunch zie je het ook niet zitten?

Van kaas krijg ik nou nooit kopzorgen . (wilde iets schrijven maar kon mij net inhouden)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik bedoelde het dan ook niet letterlijk ;)

Denk dat ik ze morgenmiddag dan maar eens in steek, enkel kaasrol zonder extra's!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven