Werk & Studie alle pijlers

Selectcamp 8 januari?

23-12-2013 14:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heuuuj,

Ik heb op 8 januari een intake/sollicitatie op het hoofdkantoor van SelectCamp in Alkmaar. Ik hoop lekker naar een camping in Italië te kunnen! Vroeg me eigenlijk af of er nog meer mensjes hier zijn die binnenkort met SelectCamp naar Italië verkassen?

En anders mensen die al zijn geweest? Ik lees overal 'voor het geld moet je het niet doen', maar met 750 euro in de maand en alleen uitgaven aan eten lijkt me dat toch nog best lekker? Iemand juist hele slechte ervaringen? En de accomodatie?

Let me kneuwwww
mensjes?
kneuwwww?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heeujjjj???
Tia, le-zen, er staat toch zeker echt wel 'Heuuuj' ...
Als jij voor die 750 p/m ook hier je vaste laten kan blijven betalen, huur, g/w/l, verzekeringen, etc, tja, dan is er niks loos.

Wat is precies de definitie van mensjes eigenlijk?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja, ik mijn kabouter-fase heb ik dat idd een poosje gedaan

Just so you kneuwww, we sliepen in smulstenen.
Telt begin jaren 90 werken voor Eurocamp ook ?

Reken op 24/7 lastig gevallen door sjaggerijnige toeristen die kamperen eigenlijk niet leuk vinden, zich beklagen over mieren in de tent en doorgeregende zijwanden omdat ze ondanks de instructies tóch hun bed tegen het doek schuiven.

Om 23:00 uur meegaan naar het strand om een vergeten tas te zoeken, mee naar de huisarts omdat iemand zijn duim bijna heeft afgesneden. Begeleiden van mensen die na een ongeluk door de ANWB gerepatrieerd moeten worden.

Geëmmer over lawaaioverlast, het uitzicht, de pannen, de bedden, de trein.

Geweeklaag dat de stoppen eruit knallen als ze een föhn aansluiten in de tent.

Probeer als schoonmaker op een groot terrein te worden geplaatst, receptie klinkt leuker, maar is tevens schoonmaak én al het bovenstaande gezeik.

Pluspunt, als je een leuke campingeigenaar hebt (ik stond op een kleine camping) verrekt hij het om Engels te spreken en leer je de taal erg snel.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Fame schreef op 23 december 2013 @ 15:35:

Als jij voor die 750 p/m ook hier je vaste laten kan blijven betalen, huur, g/w/l, verzekeringen, etc, tja, dan is er niks loos.

Ik heb zo' n vermoeden dat ze nog bij paps en mams woont.
Oh ja, in het begin van het seizoen mag je in je eentje het frame van een zespersoonsbungalowtent opzetten.

Aan het einde van het seizoen mag je ze afbreken.

Ik was een aantal centerpoles vergeten, mijn excuses aan de eventuele slachtoffers.

Je slaapt als je pech hebt met zes medemensjes in een tent.

Neem een paar spanbanden mee om je bed te verstevigen.

http://www.spanbandenwink ... _klemgesp_3_mtr..php?id=7
quote:Snoesje666 schreef op 23 december 2013 @ 16:24:

Ik was een aantal centerpoles vergeten, mijn excuses aan de eventuele slachtoffers.

Geen ervaring met Selectcamp, maar wel met een ander vergelijkbaar bedrijf toen ik 18 was.

Het is vaak hard werken, maar erg leuk. Mijn ervaring:

- 6 dagen per week werken

- werkdagen van 08:00 tot 21:00-23:30

- prima appartment gedeeld met 3 anderen

- gratis ontbijt/lunch/diner in nabij gelegen restaurant

- daarvoor wel altijd vrolijk moeten zijn/doen

- nooit een stem over hebben

- wel uitgenodigd worden bij gasten voor verse pasta, eigen gemaakte tiramisu en borrels voor de keel

- weinig slaap

- veel uitgaan

- indien je het leuk vind om een taal te leren heb je binnen in mum van tijd een aardig woordje onder de knie.

Als je nog thuiswoont is het een super leuke ervarig en is het zo gek nog niet.

Buona fortuna!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven