De laatste zaterdag.

28-12-2013 09:50 202 berichten
Hallo ladies,

Ja hoor, ik heb nu al 6 OPs geschreven, maar ik heb geen inspiratie. Er zit net zoveel metaalmoeheid in mijn creativiteit als in het jaar.

Als jullie vertellen wat je allemaal gaat doen vandaag, dan laat ik me verrassen door alle leuke verhalen die langs komen. Dus weest welkom op deze zachte winterdag en vertel ons, geheel voor de gezelligheid, wat de plannen zijn voor vandaag. Ik geef het goede voorbeeld: Ik blijf lekker thuis vandaag en hou me bezig met wat rondvogelen en wat kleine taakjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn auto wegbrengen voor een grote beurt, daarna heerlijk lunchen met vriendinnetjes en vanavond heb ik een date via Tinder. Very eng.
Ik moet nog uit bed komen, boodschappen doen en verder niks. Heb verder geen wilde plannen. Ben een beetje uitgeblust door kerst. We gaan nog wat films kijken, denk ik. Mailbox is gelukkig vrij rustig.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Goedemorgen! Ik lig nog op bed. Ik ga zo opstaan en na het ontbijt ga ik een lekkere boswandeling maken met het gezin en de honden.

Verder wil ik nog knutselen aan een fotoboek (van de zomervakantie, oeps )
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
quote:Frizz, 4 seconden geleden

Ik ga mijn auto wegbrengen voor een grote beurt, daarna heerlijk lunchen met vriendinnetjes en vanavond heb ik een date via Tinder. Very eng.

Very eng, indeed.
Je snapt het niet Mrs. Ik ben mijn coole zelf ervan kwijt. En ik heb een bekorste pukkel.
Hier ook niet veel bijzonders ben ik bang....

Eerst maar even de boel een beetje bijwerken. Een paar kleine boodschapjes halen en dan op de bank met al mijn kooktijdschriften en een kop thee om het menu voor oud&nieuw te bedenken. Vanavond eten bij mijn beste vriend om elkaar nog even te zien in het oude jaar.

Fijne zaterdag!
quote:Frizz schreef op 28 december 2013 @ 09:53:

Maar wel spannend. Dat is misschien je gezelschap voor het nieuwe jaar, misschien zelf het komende decennium of nog langer.

Yes, that's eng.
Ik lig nog in bed, ben wat grieperig en stemloos. Ga er zo wel uit, logeer bij mijn ouders. Ga straks met mijn moeder naar de hobbywinkel, stof kopen. En man is met mijn vader naar de overkant van de rivier om boodschappen te doen.
@frizz, wat leuk!! Komt goed!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2013 @ 09:53:

Ik moet nog uit bed komen, boodschappen doen en verder niks. Heb verder geen wilde plannen. Ben een beetje uitgeblust door kerst. We gaan nog wat films kijken, denk ik. Mailbox is gelukkig vrij rustig.Ja, de kerst is ook mijn hobbel in het jaar gebleken en ben ook lamlendig. Dat houdt waarschijnlijk aan tot een gewone dag in het nieuwe jaar.
Net gedoucht en ga zo naar de HAP. Stuiteren op stuitje heeft me net iets te lang wakker gehouden vannacht. Ik wil met name heel veel drugs van de arts.
quote:Frizz, 75 seconden geleden

Je snapt het niet Mrs. Ik ben mijn coole zelf ervan kwijt. En ik heb een bekorste pukkel.

Lang en warm douchen en na het douchen met een rulle handdoek de korst eraf wrijven.
quote:Florienepien schreef op 28 december 2013 @ 09:53:

Goedemorgen! Ik lig nog op bed. Ik ga zo opstaan en na het ontbijt ga ik een lekkere boswandeling maken met het gezin en de honden.

Verder wil ik nog knutselen aan een fotoboek (van de zomervakantie, oeps )

Dat is een leuke dag en aan een fotoboek werken over een ander seizoen vind ik veel leuker dan als alles vers is.

Veel plezier, gewenst.
Ik word eerlijk gezegd niet blij van mijn agenda de eerste weken van het nieuwe jaar. I can kiss my eigen risico goodbye.
En rode lippenstift leidt af van onvolkomenheidjes Frizz....

Succes, inderdaad spannend!
Au Catacarax!
quote:Cateautje schreef op 28 december 2013 @ 09:56:

[...]

http://forum.viva.nl/temp ... oolbar/toolbar-sprite.gif

Maar wel spannend. Dat is misschien je gezelschap voor het nieuwe jaar, misschien zelf het komende decennium of nog langer.

Yes, that's eng.Jij snapt het. Want hij zegt zulke dingen ook steeds. En ik ben meer van het 'we zien wel'. Hij fantaseert over het eten klaar hebben als ik thuis kom, kusjes op mijn voorhoofd als ik slaap, romantische picknicks...
quote:bootje_op_de_golven schreef op 28 december 2013 @ 09:57:

Ik lig nog in bed, ben wat grieperig en stemloos. Ga er zo wel uit, logeer bij mijn ouders. Ga straks met mijn moeder naar de hobbywinkel, stof kopen. En man is met mijn vader naar de overkant van de rivier om boodschappen te doen.Beterschap Bootje. Dat is voor mij misschien een plan, om te gaan winkelen aan de overkant van de rivier. Da's een kleine maar mooie inspiratie.
I know that feeling Mrs SW. Frustrerend he?
quote:catacarax, 13 seconden geleden

En rode lippenstift leidt af van onvolkomenheidjes Frizz....

Succes, inderdaad spannend!

Dat en een stralende lach. Een mooie lach is de beste camouflage.

Oja, hij zal net zo zenuwachtig zijn en 'goedgekeurd' willen worden.
Ik ga eigenlijk niet zo veel doen. Misschien vanmiddag even naar de stad. Maar voor de rest bijkomen van de feestdagen. Twee dagen non stop (schoon) familie, was gezellig, maar de batterij moet wel weer opgeladen worden
Ik ben ontzettend verkouden, mijn stem kwijt en moe van de kerst.

Helaas komt vanavond 'n vriendinnetje van mijn dochtertje logeren.

Leuk voor haar natuurlijk, maar ik zie er wel en beetje tegenop twee 5-jarigen en dan ook nog mijn zoontje van 2, weinig rust ben ik bang.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:timpje schreef op 28 december 2013 @ 09:57:

@frizz, wat leuk!! Komt goed!Wat lief!
quote:catacarax schreef op 28 december 2013 @ 09:58:

Net gedoucht en ga zo naar de HAP. Stuiteren op stuitje heeft me net iets te lang wakker gehouden vannacht. Ik wil met name heel veel drugs van de arts. Drugs, lekker! Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven