De laatste zaterdag.

28-12-2013 09:50 202 berichten
Hallo ladies,

Ja hoor, ik heb nu al 6 OPs geschreven, maar ik heb geen inspiratie. Er zit net zoveel metaalmoeheid in mijn creativiteit als in het jaar.

Als jullie vertellen wat je allemaal gaat doen vandaag, dan laat ik me verrassen door alle leuke verhalen die langs komen. Dus weest welkom op deze zachte winterdag en vertel ons, geheel voor de gezelligheid, wat de plannen zijn voor vandaag. Ik geef het goede voorbeeld: Ik blijf lekker thuis vandaag en hou me bezig met wat rondvogelen en wat kleine taakjes.
Alle reacties Link kopieren
Wij zitten allebei aan dezelfde kant van dezelfde rivier Cateautje Alleen zit ik een stukje naar het oosten.

Moet jij niet naar de beste oliebollenbakker?
Goedemorgen!!

Iedereen een fijne zaterdag. Wij hebben twee logeetjes (3 en 5) heel gezellig maar druk als je geen kinderen gewend bent 😁
Ik moet nieuwe schoenen , dus ga zo de stad in, en nieuw ondergoed.
quote:catacarax schreef op 28 december 2013 @ 09:58:

Net gedoucht en ga zo naar de HAP. Stuiteren op stuitje heeft me net iets te lang wakker gehouden vannacht. Ik wil met name heel veel drugs van de arts.

Vergeet die drugs maar en haal heel veel geduld in huis, duurt een tijdje voor je daar van af bent.

Beterschap!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2013 @ 10:02:

[...]

Dat en een stralende lach. Een mooie lach is de beste camouflage.

Oja, hij zal net zo zenuwachtig zijn en 'goedgekeurd' willen worden.

Rode durf ik niet hoor, ik heb al van die jetsers van lippen. Maar die lach komt wel goed, en de pukkel is reeds opgebiecht. Hij heeft een beetje een lang hoofd op de foto's.

En hij praat veel netter dan ik en houdt van kunst. Daar word ik ook een beetje bang van.
Ik lig nog in bed.

Friz bel af joh, veel te eng!
Goedemorgen allemaal!

Ik ga zo een rondje stad doen, want het vest dat ik al drie weken in bestelling had is op wonderbaarlijke wijze toch opeens in de winkel gearriveerd.

En verder wat administratie en mijn telefoonabbo omzetten, want ik heb gister mijn eerste smartphone gekocht. (Jawel, nu al )

Maar mijn oude kaartje past er niet in dus ik kan er nog niet mee spelen...
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Frizz schreef op 28 december 2013 @ 10:02:

[...]

Jij snapt het. Want hij zegt zulke dingen ook steeds. En ik ben meer van het 'we zien wel'. Hij fantaseert over het eten klaar hebben als ik thuis kom, kusjes op mijn voorhoofd als ik slaap, romantische picknicks...

You're toast!

Helemaal geweldig!!!

Komt helemaal goed.
quote:nikki_nuts schreef op 28 december 2013 @ 10:06:

Ik lig nog in bed.

Friz bel af joh, veel te eng! Dat heb ik al eerder geprobeerd maar hij is zo vasthoudend.
Ja hoor....heb je haar weer!!!

Even de dosis aandacht halen.
Vandaag ga ik naar de molen om alle ingrediënten te kopen voor de oliebollen.

Vandaag komt mijn schitterende jurk binnen die ik morgen ga aantrekken naar de oudejaarsconférence van Guido Weijers... hopelijk ziet hij me want ik vind hem best lekker
quote:Cateautje schreef op 28 december 2013 @ 10:07:

[...]

You're toast!

Helemaal geweldig!!!

Komt helemaal goed. Latest news: ik heb al een jaar of 10 geen gezonde relatie gehad. Hoe de fuck zou ik het nu ineens wel kunnen?
quote:Frizz schreef op 28 december 2013 @ 09:53:

Ik ga mijn auto wegbrengen voor een grote beurt, daarna heerlijk lunchen met vriendinnetjes en vanavond heb ik een date via Tinder. Very eng.Frizz! Wat spannend en leuk!! Heel veel plezier!
quote:GreetBilspleet schreef op 28 december 2013 @ 10:09:

Vandaag ga ik naar de molen om alle ingrediënten te kopen voor de oliebollen.

Vandaag komt mijn schitterende jurk binnen die ik morgen ga aantrekken naar de oudejaarsconférence van Guido Weijers... hopelijk ziet hij me want ik vind hem best lekker Neem gewoon de pose van je avatar aan, dan komt dat vast goed.
Dag forumcitroen! Een hele dikke knuffel en een kus. Fijne zaterdag Lieverd!
quote:Liezze schreef op 28 december 2013 @ 10:10:

[...]

Frizz! Wat spannend en leuk!! Heel veel plezier!Dankje! Hoe is het met jou?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 28 december 2013 @ 10:04:

Wij zitten allebei aan dezelfde kant van dezelfde rivier Cateautje Alleen zit ik een stukje naar het oosten.

Moet jij niet naar de beste oliebollenbakker?Ja dahag, eerst de vraatzuchtige kerstdagen en dan ook nog oliebollen? Echnie, ik raak die krengen niet aan. Kijk wel uit.
Ik lig nog in bed maar moet er zo wel uit want moet gaan bakken voor een meet met enkele dames van de eten pijler morgen.

Ga worteltaart maken.

Verder geen plannen, boodschappen hebben we gisteren gedaan. Oh ja ik wil lekker op de bank hangen met een boek

Fijne laatste zaterdag allemaal!
Na tien jaar komt alles altijd goed, alles Friz.
Ik wil ook oliebollen. Op de lijn letten kan ook in 2014 toch?
Omdat je in tien jaar verschrikkelijk veel kunt leren Frizz.
quote:Frizz schreef op 28 december 2013 @ 10:02:

[...]

Jij snapt het. Want hij zegt zulke dingen ook steeds. En ik ben meer van het 'we zien wel'. Hij fantaseert over het eten klaar hebben als ik thuis kom, kusjes op mijn voorhoofd als ik slaap, romantische picknicks...

Brr, eng. "t Is vast een lieve man.

Ik vind je een moedig mens.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:nikki_nuts schreef op 28 december 2013 @ 10:12:

Na tien jaar komt alles altijd goed, alles Friz.Oh, ik heb verkeerd gerekend. Dan had het 2 jaar geleden al goed moeten komen.
quote:peecee schreef op 28 december 2013 @ 10:09:

Ja hoor....heb je haar weer!!!

Even de dosis aandacht halen.Zaterdag ochtend is niet compleet zonder cateautje voor mij! En met peecee wordt de ochtend nog completer!
Vriend en ik gaan straks even de stad in, naar de bieb en wat shoppen.

Vanmiddag appelflapjes bakken en verder lekker rustig aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven