De laatste zaterdag.

28-12-2013 09:50 202 berichten
Hallo ladies,

Ja hoor, ik heb nu al 6 OPs geschreven, maar ik heb geen inspiratie. Er zit net zoveel metaalmoeheid in mijn creativiteit als in het jaar.

Als jullie vertellen wat je allemaal gaat doen vandaag, dan laat ik me verrassen door alle leuke verhalen die langs komen. Dus weest welkom op deze zachte winterdag en vertel ons, geheel voor de gezelligheid, wat de plannen zijn voor vandaag. Ik geef het goede voorbeeld: Ik blijf lekker thuis vandaag en hou me bezig met wat rondvogelen en wat kleine taakjes.
Alle reacties Link kopieren
Spannend een date!

Ik zou niet weten hoe dat is man en ik zijn al eeuwen samen;-)
quote:peecee schreef op 28 december 2013 @ 10:09:

Ja hoor....heb je haar weer!!!

Even de dosis aandacht halen. Peeceetje wat geweldig dat je nog eventjes van je laat horen. Kom je ook nog even langs op het nieuwjaarstopic, om alle beste wensen in ontvangst te nemen? Doen hoor!
Heb je het over mij peecee?
Hier op weg naar Ikea

Veel zin in. Afspraak staat al sinds de zomer.
Waar zit de any-key?
quote:peecee schreef op 28 december 2013 @ 10:09:

Ja hoor....heb je haar weer!!!

Even de dosis aandacht halen.Goedemorgen Peecee. Heb je lekker geslapen? Wat ga jij doen vandaag?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik lust trouwens geen oliebollen. Wel appelflappen. Maar ik ga er niets van eten, want ik heb al een paar dagen ontzettend last van mijn maag, dus geen vet voor mij. Geen zin om nog een keer met de HAP te moeten bellen. Dat kreng zit hier 20!!! kilometer vandaan.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 28 december 2013 @ 10:12:

Omdat je in tien jaar verschrikkelijk veel kunt leren Frizz.

Laten we het open. Hij is in ieder geval iemand die zich wél zomaar kan overgeven. Misschien helpt dat.

Ja Merano hij klinkt lief! Straks verpest ik het (niet de date hoor, maar in een later stadium).

Afijn even een schop onder mijn hol, lekker normaal doen gewoon vanavond en niet bang zijn voor wat misschien niet eens gaat gebeuren. Get a grip Frizz.

(Zo ik doe maar even streng tegen mezelf als jullie het niet doen.)
Peecee, jullie krijgen beide aandacht? Cateautje omdat ze leuke topics opent, jij omdat een citroen smaakt naar suiker als jij in de buurt bent. Wie is hier nu sneu?
Waar zit de any-key?
quote:Frizz schreef op 28 december 2013 @ 10:10:

[...]

Latest news: ik heb al een jaar of 10 geen gezonde relatie gehad. Hoe de fuck zou ik het nu ineens wel kunnen?O,v,e,r,g,a,v,e, hoeohoeohoeohoe. Spoooooky
quote:dolfje schreef op 28 december 2013 @ 10:14:

Spannend een date!

Ik zou niet weten hoe dat is man en ik zijn al eeuwen samen;-)Ja ik zou graag ook alvast op dat punt zitten. Gewoon HUP eeuwen verder en lekker samen op de bank.
Hier na twee kerstdagen gisteren met de kinderen dagje uit geweest, laat nog in een restaurant geluncht (15.00 uur) en 's avonds een kopje soep met wat karige restjes van kerst.

Nu eerst boodschappen! Genoeg om het weekend te overleven met twee logees. Zowel dochter als zoon krijgen iemand te logeren. Dus ook nog bedden klaar maken en na al die feestdagen maar eens een wasje draaien.

Gelukkig is dit een sportloze zaterdag, dus kunnen we onze eigen tijd indelen.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 28 december 2013 @ 10:16:

Ik lust trouwens geen oliebollen. Wel appelflappen. Maar ik ga er niets van eten, want ik heb al een paar dagen ontzettend last van mijn maag, dus geen vet voor mij. Geen zin om nog een keer met de HAP te moeten bellen. Dat kreng zit hier 20!!! kilometer vandaan.Ja wat ráár! Ik moest laatst voor m'n werk iets met een HAP, dat was echt een roteind rijden. Ben je mooi klaar mee als je geen eigen vervoer hebt. In mijn stad zitten die dingen overal.
quote:Frizz schreef op 28 december 2013 @ 10:11:

[...]

Dankje! Hoe is het met jou?Eigenlijk hartstikke goed.

Behalve dan dat mijn Tinderdate ineens (bijna) niets meer van zich laat horen na 2 mnd dagelijks contact en diverse hele leuke dates.

Ik zit dus een beetje obsessief op mijn telefoon te staren en mezelf in te houden om hem m berichtje te sturen Maar dat wil je nu natuurlijk ff niet horen

Verder alles op rolletjes, werk super, leven mooi!
quote:Frizz schreef op zaterdag 28 december 2013 10:16 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="bootje_op_de_golven in "De laatste zaterdag."" class="messagelink">bootje_op_de_golven schreef op 28 december 2013 @ 10:12</a>:</b>

Omdat je in tien jaar verschrikkelijk veel kunt leren Frizz.</div></blockquote>

Laten we het open. Hij is in ieder geval iemand die zich wél zomaar kan overgeven. Misschien helpt dat.

Ja Merano hij klinkt lief! Straks verpest ik het (niet de date hoor, maar in een later stadium).

Afijn even een schop onder mijn hol, lekker normaal doen gewoon vanavond en niet bang zijn voor wat misschien niet eens gaat gebeuren. Get a grip Frizz.

(Zo ik doe maar even streng tegen mezelf als jullie het niet doen.) Niet zo ver vooruit kijken! Gewoon genieten van een gezellige avond!
quote:Cateautje schreef op 28 december 2013 @ 10:17:

[...]

O,v,e,r,g,a,v,e, hoeohoeohoeohoe. Spoooooky

Doe jij maar stoer. Als het zo makkelijk is, schrijf dan even een handleiding.
Frizz, het is toch geen Deen?

Waar zit de any-key?
quote:Frizz schreef op 28 december 2013 @ 10:13:

[...]

Oh, ik heb verkeerd gerekend. Dan had het 2 jaar geleden al goed moeten komen. Ja, kut zeg. Dan wordt het niks hè vanavond.
Ik heb boodschappen gedaan, ik ga straks het huis doen en met mijn kettlebells spelen in de woonkamer. Vanavond in een Marilyn Montoe jurk naar een feest.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Liezze schreef op 28 december 2013 @ 10:18:

[...]

Eigenlijk hartstikke goed.

Behalve dan dat mijn Tinderdate ineens (bijna) niets meer van zich laat horen na 2 mnd dagelijks contact en diverse hele leuke dates.

Ik zit dus een beetje obsessief op mijn telefoon te staren en mezelf in te houden om hem m berichtje te sturen Maar dat wil je nu natuurlijk ff niet horen

Verder alles op rolletjes, werk super, leven mooi!

Oh jakkes. Das echt niet leuk. Kun je het niet open gooien?

Ga je iets leuks doen vandaag?
quote:Frizz schreef op 28 december 2013 @ 10:19:

[...]

Doe jij maar stoer. Als het zo makkelijk is, schrijf dan even een handleiding.

Je schrijft net dat hij wel gemakkelijk is met overgave, dus.... doe hem na en kat in't bakkie.
quote:Houston77007 schreef op 28 december 2013 @ 10:20:

Frizz, het is toch geen Deen?

Hahahahhaha neeeeeee daar val ik toch niet op? Hij is een heel bijzondere mix. Zo bijzonder dat ik het hier niet ga schrijven, zo zijn er vast geen anderen. Met een tintje dus.
Zeg Frizz, je houdt ons hier wel op de hoogte van "De Date" toch. Ik wil graag live updates.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:nikki_nuts schreef op 28 december 2013 @ 10:21:

[...]

Ja, kut zeg. Dan wordt het niks hè vanavond.Hoest met jou Nik? Wat ga je doen?
quote:Frizz schreef op 28 december 2013 @ 10:16:

[...]

(Zo ik doe maar even streng tegen mezelf als jullie het niet doen.)

Wat Timpje zegt Frizz!

Het is een eerste date, dit gaat leuk zijn!

Je gaat iemand leuks ontmoeten, toch? Tenminste dat is het plan. Misschien blijkt ie uit z'n mond te stinken of veel te klein te zijn, nou ja jammer dan. Het is een eerste date.....relax

It's supposed to be fun
quote:Frizz schreef op 28 december 2013 @ 09:53:

Ik ga mijn auto wegbrengen voor een grote beurt, daarna heerlijk lunchen met vriendinnetjes en vanavond heb ik een date via Tinder. Very eng.Ha Frizz, veel plezier, wie weet is hij hartstikke leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven