De laatste zaterdag.

28-12-2013 09:50 202 berichten
Hallo ladies,

Ja hoor, ik heb nu al 6 OPs geschreven, maar ik heb geen inspiratie. Er zit net zoveel metaalmoeheid in mijn creativiteit als in het jaar.

Als jullie vertellen wat je allemaal gaat doen vandaag, dan laat ik me verrassen door alle leuke verhalen die langs komen. Dus weest welkom op deze zachte winterdag en vertel ons, geheel voor de gezelligheid, wat de plannen zijn voor vandaag. Ik geef het goede voorbeeld: Ik blijf lekker thuis vandaag en hou me bezig met wat rondvogelen en wat kleine taakjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:GreetBilspleet schreef op 28 december 2013 @ 10:37:

[afbeelding]Mooie jurk Greet! daar trek je zeker bekijks mee.
quote:Liezze schreef op 28 december 2013 @ 10:34:

[...]

Wat lekker dit! Weet je al wat je aan doet?

Nee. Want we hebben een of ander romantisch plan dat zich buiten moet afspelen, met thermoskannen, lekkers en dekentjes. Dus dan moet ik dikke kleren aan. Ik had alweer second thoughts dus misschien wordt het gewoon ergens een drankje doen en in datzelfde pand tegelijkertijd een tentoonstelling bekijken.

Dus HOE kan ik nu weten wat ik aanmoet?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2013 @ 10:36:

Oh blèh, ik heb twee puisten. Hoorntjes. Oh STOM!
quote:Wollenstonecraft schreef op 28 december 2013 @ 10:37:

.

Vanavond ga ik de x-mas specials van Downton Abbey en Call the Midwife kijken.Goed dat je het zegt! Dat motiveert mij om nu te beginnen dan kan ik daar straks lekker mee op de bank. Moet man maar even wat voor zichzelf gaan doen
Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie en heb last van een jetlag. Moet mijn bed nog uitkomen en ben ook onder de kerstperikelen met familie uitgekomen dit jaar

Eerst maar eens opstaan, dan even de stad in met mijn vriend en de rest van de dag relaxen voor de buis onder een dekentje: ben megaverkouden
quote:GreetBilspleet schreef op 28 december 2013 @ 10:37:

[img]http://topvintage.nl/images/products/52 ... tegory.jpg[/img]Wauw!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2013 @ 10:31:

[...]

Joh, ik kan het ook. Ik ben de grootste fuck up allertijde, maar met Stan's hulp lukt het best. Je doet dit niet alleen, hè.Dat geeft de burger moed, thanx Mrs Stan
quote:Wollenstonecraft schreef op 28 december 2013 @ 10:39:

[...]

Mooie jurk Greet! daar trek je zeker bekijks mee.Dank je wel
quote:Wollenstonecraft schreef op 28 december 2013 @ 10:37:

Ben al uren op, en ben net klaar met één van mijn "vakantieklusjes". Heb mijn koelkast schoongemaakt. Dan vraag ik me altijd af welke gek zo'n ding ontwerpt, met al die hoekjes en randjes die je niet schoon/droog kunt krijgen. Zo onhandig!

Straks lekker douchen, paar boodschapjes doen, wasjes draaien en een lekkere frittata met spinazie en ricotta maken voor de lunch.

Dan lekker met een stapel tijdschriften relaxen op de bank.

Vanavond ga ik de x-mas specials van Downton Abbey en Call the Midwife kijken.Wat een heerlijke dag!
quote:Underkoffer schreef op 28 december 2013 @ 10:40:

Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie en heb last van een jetlag. Moet mijn bed nog uitkomen en ben ook onder de kerstperikelen met familie uitgekomen dit jaar

Eerst maar eens opstaan, dan even de stad in met mijn vriend en de rest van de dag relaxen voor de buis onder een dekentje: ben megaverkoudenWaar ben je geweest?
quote:Frizz schreef op 28 december 2013 @ 10:40:

[...]

Wat een heerlijke dag!

Ja toch?

enne, morgen openen wij met z'n allen natuurlijk vol spanning het forum om jouw verslag te lezen

Sorry, ik ben een plaaggeest, ik hoop dat je een hele leuke avond hebt.
quote:Frizz schreef op 28 december 2013 @ 10:39:

[...]

Nee. Want we hebben een of ander romantisch plan dat zich buiten moet afspelen, met thermoskannen, lekkers en dekentjes. Dus dan moet ik dikke kleren aan. Ik had alweer second thoughts dus misschien wordt het gewoon ergens een drankje doen en in datzelfde pand tegelijkertijd een tentoonstelling bekijken.

Dus HOE kan ik nu weten wat ik aanmoet?

Jurkje, panty's met veel denier en laarzen. Kun je voor de rest laagjes (vestje ofzo) kiezen als je onverhoopt toch naar buiten gaat die makkelijk uit te trekken zijn als je binnen blijft?
Frizz, hoe is je leven nu? Leuk? Dan kan er toch niets mis gaan? Of het wordt leuker door een leuke kerel of je blijft gewoon je leuke leven houden! Succes en geniet!!!
Ik ben in de USA geweest Greet
quote:Wollenstonecraft schreef op 28 december 2013 @ 10:43:

[...]

Ja toch?

enne, morgen openen wij met z'n allen natuurlijk vol spanning het forum om jouw verslag te lezen

Sorry, ik ben een plaaggeest, ik hoop dat je een hele leuke avond hebt.Morgen heb ik vast weer een grote mond haha! Doe ik heel schamper over mijn gemiep van vandaag.
Ik ga vanmiddag kijken, ik ga nu maar eens uit bed!

Veel plezier vandaag!
quote:Liezze schreef op 28 december 2013 @ 10:43:

[...]

Jurkje, panty's met veel denier en laarzen. Kun je voor de rest laagjes (vestje ofzo) kiezen als je onverhoopt toch naar buiten gaat die makkelijk uit te trekken zijn als je binnen blijft?Jaaaaa maar dan moet dat ook nog allemaal bij elkaar passen en leuk zijn enzo. Ik hoop gewoon dat het vanavond gaat regenen en dan is een deel van dilemma opgelost. We wonen gelukkig vlak bij elkaar, dat is wel fijn.
quote:Supersas09 schreef op 28 december 2013 @ 10:45:

Frizz, hoe is je leven nu? Leuk? Dan kan er toch niets mis gaan? Of het wordt leuker door een leuke kerel of je blijft gewoon je leuke leven houden! Succes en geniet!!!Heb je helemaal gelijk in!
quote:nikki_nuts schreef op 28 december 2013 @ 10:45:

Ik ga vanmiddag kijken, ik ga nu maar eens uit bed!

Veel plezier vandaag!Succes vandaag Nik! Het zonnetje schijnt.
Het zaterdagtopic lees ik ook altijd, maar nu moet er ook een zondagtopic komen ivm de date-perikelen van Frizz.....
quote:Underkoffer schreef op 28 december 2013 @ 10:45:

Leuk zeg. En goede planning ook.

Heb je die koffer volgeshopt daar?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Supersas09 schreef op 28 december 2013 @ 10:49:

Het zaterdagtopic lees ik ook altijd, maar nu moet er ook een zondagtopic komen ivm de date-perikelen van Frizz.....

Ik ga douchen ladies, anders kom ik te laat voor mijn middagprogramma. Kom zo misschien nog even spieken hier. Ciaoo!
quote:Underkoffer schreef op 28 december 2013 @ 10:45:

Wat geweldig!

Ik en dol op reizen. Helaas ben ik nog nooit buiten Europa geweest. We willen eerst wat financiele zaken op orde hebben en dan willen we gaan reizen met z'n tweetjes. USA staat erg hoop op de lijst!
Mssn een geruststelling Frizz, ik was net zo zenuwachtig over de eerste date als jij en heb de eerste date nog verpest ook voor mijn gevoel. We zijn nu 4 jaar samen en hebben net een huis gekocht

En geloof me, ik was ben een hopeloos geval op liefdesgebied (lees: zo'n ragwijf die alleen mannenvrienden heeft en in de friendzone zit altijd, lomp en onhandig is, liever op sneskers loopt dan pumps en naar haar eerste date ging met een kater omdat ik met mijn beste maat irts te lang moed was wezen indrinken....)
Thanks Greet en Merano! USA was echt geweldig! Ik heb wel geshopt maar niet teveel want had geen ruimte in mijn koffer ( niet over nagedacht) dus het is gebleven bij wat leuke truitjes en Nikies ( uit praktisch oogpunt want op mijn warme Uggachtige laarzen die ik dacht nodig te hebben hield ik het nog geen dag vol zoveel als we gelopen hadden)

Vlgnd keer als ik naar de USA ga, met name NYC (aanrader!) ga ik met een lege koffer heen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven