Dit wordt geen populaire post.

29-12-2013 02:18 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Ik doe hier weinig en ben dus zeker geen forum dino. Maar ik wil graag met iedereen hier een heleboel liefde, ontspanning en wat wijsheid delen. Opdat we allemaal een mooier, begripvoller, liefdevoller en blijer 2014 in gaan alvast.

Wat wens jij je medemensen? Ik vooral een beetje meer peace love and understanding. Naast een flinke dosis gezond verstand.

Welterusten.
Waarom niet populair?

Ben het volkomen met je eens namelijk. Zowel op het forum als IRL oordelen we veel te snel en vanuit ons eigen referentiekader.

Ik maak me hier ook aan schuldig. Dus zal je woorden meenemen. Happy new year!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
wat een misleidende titel! Verwachtte wat smeuigs ;)
Ik ook Mila.

Ik hoopte; ik doe het al zes maanden stiekem met mijn baas, die getrouwd is en kinderen heeft. Wanneer Gaat hij bij haar weg?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
:p was met opzet. En lang leve de post van rvie en mila.

Moet toch een beetje aandacht trekken voor een saaie boodschap. Met goed nieuws waren veel media(programma's) nooit groot geworden.

Enneh... Ik lig in mijn villa woning onder de kerstboom met me vriend te faken terwijl ik zwanger ven van me ex ze zwager. Delen zullen we tog? :p

Welterusten mensen in nood, mensen met hartverwarmende reacties, mensen met engelengeduld, met liefde en relativeringsvermogen. Hoe je het ook uit. Met handschoenen of haar op de tanden, zolang het uit het hart komt, hoera! Sorry moet nu weer ff kijken of hoe ik die erectieproblemen bij een te grote/kleine piemel van me ex/zwager onder de kerstboom van me schoonmoeder met of zonde pillen voor mij of de ander kan oplossen.

2014. Net een beetje hartelijker. Hoop ik.
quote:aarinda schreef op 29 december 2013 @ 02:43:

:p was met opzet. En lang leve de post van rvie en mila.

Moet toch een beetje aandacht trekken voor een saaie boodschap. Met goed nieuws waren veel media(programma's) nooit groot geworden.

Enneh... Ik lig in mijn villa woning onder de kerstboom met me vriend te faken terwijl ik zwanger ven van me ex ze zwager. Delen zullen we tog? :p

Welterusten mensen in nood, mensen met hartverwarmende reacties, mensen met engelengeduld, met liefde en relativeringsvermogen. Hoe je het ook uit. Met handschoenen of haar op de tanden, zolang het uit het hart komt, hoera! Sorry moet nu weer ff kijken of hoe ik die erectieproblemen bij een te grote/kleine piemel van me ex/zwager onder de kerstboom van me schoonmoeder met of zonde pillen voor mij of de ander kan oplossen.

2014. Net een beetje hartelijker. Hoop ik.Verder alles goed?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Jij ook Aarinda! En ik ben het ook met je eens!
quote:aarinda schreef op 29 december 2013 @ 02:43:

Vrij smeuïg! Hartelijke groeten.
quote:MilaDila schreef op 29 december 2013 @ 02:30:

wat een misleidende titel! Verwachtte wat smeuigs ;)Ik ook, hahaha!! Maar inhoudelijk volstrekt eens! Ik wens iedereen het beste!
World of Warcraft: Legion
Nee, ik hou hier niet van. Een positieve boodschap met een cynisch randje?

Lees dan niet als je te teergevoelig bent en ga konijntjes aaien in een asiel.
en dat dit maar een populair topic mag worden... hulde
Mememememe :p
Ik wens iedereen een gezond en blij 2014, vol wilde nachten met voldoende nachtrust.
Een zorgeloos 2014, waar je met een gerust hart achterover kunt leunen, omdat het goed gaat met je gezondheid, familie en financieën. Lijkt me persoonlijk ook heerlijk!
Wat ik mensen toewens? Ik kan alleen maar zeggen wat ik ze níet toewens. Ik wens niemand vreselijke lichamelijke pijnen toe, met uitzondering misschien van een paar mensen (die ik niet persoonlijk ken overigens), maar dan weet ik ook niet of ik dat echt meen of dat het een vorm van machteloosheid is.
Dat voor ieder mens in 2014 maar een droom in vervulling mag gaan en dat er verder nog volop te dromen overblijft, zodat iedereen lekker dromerig het jaar door gaat.
Scarry, niet cynisch bedoeld hoor. Meer met een knipoog. Het spijt me als dat verkeerd is overgekomen.

Fijne zondag voor nu allemaal!
2013 was een jaar met ups en downs. Net als 2012 eigenlijk. Maar dit jaar heb ik vele lessen geleerd en die ervaring kan ik allemaal weer meenemen naar het nieuwe jaar. Merk dat ik eindelijk mezelf een beetje leer kennen en mezelf kan zijn. Ga me ook niet meer bezig houden of druk maken om onbenullige dingen of om mensen die er niet toe doen.

Ik wens iedereen voor 2014 een mooi jaar toe met veel liefde en gezondheid. En laat je niet gek maken mocht je tegenslagen krijgen want ook 2014 gaat weer voorbij
.
quote:aarinda schreef op 29 december 2013 @ 10:26:

Scarry, niet cynisch bedoeld hoor. Meer met een knipoog. Het spijt me als dat verkeerd is overgekomen.

Fijne zondag voor nu allemaal!

Don't worry! Ik ben zelf met het verkeerde been uit bed gestapt.

Jij ook een fijne zondag!
Als 2013 geen goed jaar voor je was, dan hoop ik dat je in 2014 de tegenspoed achter je kunt laten.

Verder wens ik iedereen een goede gezondheid toe en hoop ik dat er wat meer verdraagzaamheid zal zijn.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:MilaDila schreef op 29 december 2013 @ 02:30:

wat een misleidende titel! Verwachtte wat smeuigs ;)Herkenbaar. Een topic met zo'n titel moet ik natuurlijk even openen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven