Geld & Recht alle pijlers

Efteling met korting?

26-12-2013 22:15 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren van schoonmoeder weer een kerstenvelop gehad met geld, altijd heel welkom. Nu waren er voor het eerst ook enveloppen voor de kleinkinderen. Maar liefst 500 euro per kind (zijn 6 en 8). Onderweg naar huis hadden ze al wilde plannen wat er allemaal gekocht moet gaan worden aan speelgoed , maar vanmorgen hebben we 'uitonderhandeld' dat ze allebei voor 50 euro iets mogen uitzoeken van speelgoed en de rest wordt gespaard op de bank.

'Wisselgeld' van onze kant was dat we dan wel in het nieuwe jaar een keer naar de Efteling gaan. Dat willen ze al heel lang, maar wij vinden het altijd te duur.

Ik ben meteen gaan kijken op de site. Maar ik ben en blijf natuurlijk een vrek , dus wie heeft een goede tip om goedkoop aan kaartjes te komen?

En zou het leuk zijn om in februari te gaan? Dan is er op school een studiedag en dan is het minder druk denk ik dan in een weekend/vakantie. Ik zag dat het park dan van 11 tot 18 uur open is, dat is wel een uur korter dan in het voorjaar. Wie heeft ervaring? Ik ben zelf al minstens 20 jaar niet meer in de Efteling geweest.
e moet geluk hebben met het weer, soms is het heel lekker (kijk maar naar de huwelijksdag van Alex en Maxima. Maar met kinderen van die leeftijd ga je niet in de supersnelle dingen, dus dat is al minder koud
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:mariap schreef op 26 december 2013 @ 22:49:

o ja hoor, daar hebben we elninjoo weer, zonder kinderen, dus geen idee hoe duur het leven is met twee kids en een man in de ww.

Een dagje efteling kost ons incl benzine ongeveer 200 euro en dat vind ik heel veel geld en is voor ons niet een 'normaal gezinsuitje'. zoals een keertje zwemmen ofzo.

Anderen dank voor de tips!Ik lees net dat de kids pp 500 euro hebben gescoord van opa en oma. Dan komt het inderdaad wel heel vrekkig over als je per se met korting naar de Efteling wil.
Waarom zou iemand meer betalen dan zou moeten?

Wij zijn virig jaar vis de spoordeelwinkel van de ns naar de efteling gegaan. Inclusief trein en entree was dat rond de 28 euro pp. Prima te doen
Actievandedag . Nl
quote:mariap schreef op 26 december 2013 @ 22:49:

o ja hoor, daar hebben we elninjoo weer, zonder kinderen, dus geen idee hoe duur het leven is met twee kids en een man in de ww.

Een dagje efteling kost ons incl benzine ongeveer 200 euro en dat vind ik heel veel geld en is voor ons niet een 'normaal gezinsuitje'. zoals een keertje zwemmen ofzo.

Anderen dank voor de tips!Ik vind in deze dat EN best wel gelijk heeft. Je hebt net 500 euro pp gekregen. Dan kun je toch daarvan wel een keertje naar de Efteling gaan, al dan niet met gespaarde korting.
There is no always forever...just this...
E-tickets via efteling pagina zijn 32,- p.p. scheelt alvast weer ¤ 2,50 p.p.

Is er nog iemand jarig van jullie voordat jullie willen gaan?

Zo ja, schrijf je in voor de nieuwsbrief met deze datum.

Op de verjaardag krijg je een actiecode voor 1 kaartje gratis bij aanschaf van 3 Tickets extra (a ¤42,- p.p. via de website).

Hiermee kan je 30 min. eerder het park in,

gratis 1 koffie of thee met muffin, kleine patat met snack en nog 20 % korting op 1 artikel in de webshop.

Ben je voor 126,- euro klaar incl. een keer wat te eten en te drinken.

Let op: gevonden via kortingenefteling.nl

1, 2, 8 en 9 februari en 22, 23, 29 en 30 maart in 2014 vinden er in het park grootschalige bedrijfsevenementen plaats.

In verband met de drukte op deze dagen adviseren wij u graag op een andere dag te komen.

Uiteraard bent u op deze dagen wel gewoon van harte welkom in ons park.
Bekijk de dingen eens van een positieve kant
Ik ben 10 jaar terug naar de winterefteling geweest, wat ik me er van kan herinneren was het goed te doen! Je kan altijd nog de dag ervoor beslissen of je gaat. Alleen de Pegasus was gesloten.

Als het zo'n koude dag is met strakblauwe lucht en een zonnetje, heerlijk hoor!
In de zomer is het lekkerder weer en daarom vaak leuker om een dag buiten rond te lopen dan in februari. Maar ook veel drukker.

Een studiedag is altijd lekker om zo'n dagje weg te gaan, maar in mei en juni heb je de schoolreisjes en dan is het in de Efteling ook knetterdruk. Het ligt er ook een beetje aan hoe oud de kinderen zijn, want al is het knetterdruk het sprookjesbos is altijd goed te doen en als ze toch niet in de achtbanen mogen/willen maakt de drukte minder uit.
Ik heb niet alles gelezen, maar ik heb hier nog een paar zegels liggen van DE. Vorig jaar ben ik met een volle kaart blijven zitten.

Ik heb ook de actie niet gelezen, maar je kan op hun site kijken en dan (DE en de Efteling) voor meer gegevens over de acties. Bij andere dierentuinen en pretparken hebben ze wel altijd speciale acties. Zo wil ik nog steeds een keer naar het aquarium van Burgers Zoo. In de zomer kan je daar in augustus in de zomermaanden op bepaalde dagen voor de helft naar binnen, maar dan ook alleen de avond.

Ik geloof dat ze daar wel vaker iets op zetten.

Kan je ook op het prikbord een oproep voor doen.

Ik heb mijn zegeltjes niet meer....

Mocht het al gelukt zijn dan veel plezier!!
Actie DE

Ik heb net gelezen dat het wel mogelijk is om actiecodes te ruilen via internet. De codes heb ik waarschijnlijk nog wel van de nieuwe actie. Is wat makkelijker om die uit te wisselen.

Kijk op het prikbord gevraagd hoe.
Ik ben het eigenlijk wel met Elninjoo eens. Je hebt ¤500 per kind gekregen en dan ga je zitten knierpen op kaartjes voor de Efteling?
tjonge jonge wat een zeurpieten zijn jullie over het feit dat ik niet het volle pond wil betalen. Al had ik een ton op de spaarrekening, dan nog blijf ik zoeken naar goede deals. Ik vind het zonde om meer te betalen dan nodig is.

We kunnen inderdaad nu best van dat geld de kaartjes kopen, maar ik ga er wel vanuit dat als onze kinderen gaan studeren er geen studiebeurs meer is bijvoorbeeld en dat als ze later een huis willen kopen dat ze misschien wel een deel eigen geld mee moeten nemen en dat vind ik belangrijker dan de Eftelig spekken bijvoorbeeld.

Maar als jullie nu gewoon lekker allemaal het volle pond betalen, dan zoek ik nog even verder naar een goede deal...
Als je de Efteling niet wilt spekken moet je helemaal niet gaan
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Er zijn regelmatig acties voor korting op de toegangsprijs voor de Efteling maar als je op een dag wil gaan dat er even geen acties zijn dan houd het op. Dan betaal je gewoon de volle prijs.

Je hebt verdorie 500 euro per kind gekregen.

De kosten van hun studie is jouw pakkie an. Niet die van oma.
Ik weet niet of je al korting kaartjes hebt gescoord, maar 1 januari is het heerlijk rustig in de Efteling. We hebben 2 jaar met oud en nieuw in park Bosrijk gezeten en op 1 januari kan bij alle attracties lekker blijven zitten, zo rustig...dus waar voor je geld.
Niehow, dat is ook een goede tip! Helaas hebben we al andere plannen voor oud en nieuw,
En schrijf je in voor de nieuwsbrief met een 'geboortedatum' die jou uit komt, dus voor jullie heen gaan. Je hoeft waarschijnlijk geen kopie van je legitimatiebewijs te overleggen, maar krijgt dan wel de korting en de extra's.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
je hebt groot gelijk hoor!

ik ben ook echt van het uitzoeken en de koopjes!

Als ik kijk dat je hierdoor makkelijk 40 a 50 euro voor een uitje kan besparen ben je in mijn ogen gek om de volle pond te betalen.

Maar blijkbaar is iedereen anders.

wij zijn afgelopen jaar gegaan met 4 volwassenen en 2 kids met korting van de ah! Je kan dan nog een keer zeggen, zoek maar een mooi shirt uit!
Of een lekkere taart om later te vieren dat Oma zo gul was.

Je bent zeker gek als je het volle pond betaald. Als je met vieren 4 x 8 euro bespaard. Dan is dat toch maar 32 euro. Kan je in de Efteling nog een lekker kopje thee of koffie doen. (Ik ken de prijzen niet. Voelt toch wel luxer als je ergens iets duurders kan bestellen voor hetzelfde geld.)

Die korting is een soort van reductie dat je toch een deel van de attracties niet kan gebruiken. Of minder lang. Het is eerder donker. En de kans op slecht weer is ook groter, maar daarvoor hebben ze weer meerdere attracties die binnen zijn.

Is ook lang geleden dat ik voor het laatst was. En in de zomer... Nooit meer. Lange rijen en lange wachttijden is me nog het meest bij gebleven. In het naseizoen zie je meer, omdat het minder druk is.
quote:daisymadelief schreef op 26 december 2013 @ 23:11:

Wij zijn gisteren naar de efteling geweest met het hele gezin. ik had via marktplaats kortingscodes gekocht van DE. Kostte me in totaal zo'n 8 euro, maar uiteindelijk toch nog 32 euro korting gekregen.Ga je serieus voor gratis DE codes geld betalen? Dat mensen dat aanbieden.
Ik heb hier DE codes liggen. Ik dacht eerst van niet.

Vorig jaar had ik twee volle kaarten met zegels en niemand hoefde ze toen. Ik ruil ze voor andere codes, maar zegels moet je wel frankeren. Dus ruilen via internet kan nu zonder kosten. En ik spaar de codes van degezondefamilie. (Dat is fruit.)

Misschien toch een idee om een topic te openen voor het ruilen van codes? Ik heb er al een.

Kunnen ongebruikte codes toch een zinvolle bestemming krijgen.

Er was ooit zoiets, maar dat wordt dan te vol. Moet er teveel gescrolled worden of zo.

En.... natuurlijk allemaal een goed begin voor 2014!
Hoi,

Misschien weten jullie het antwoord.

Via douwe egberts wil ik tickets voor Efteling bestellen, maar krijg je die via de post thuisgestuurd of zijn het e-tickets?

Ik wil deze week gaan, maar kan nergens vinden of het e-tickets zijn.

groetjes!
Staat er geen "CONTACT" op hun site?

http://www.de.nl/acties/winterefteling/

Hier de tekst daarachter al s je op de vorige pagina op de middelste kolom klikt.: https://www.efteling.com/ ... gberts&Action=AddProspect

Vul hieronder jouw gespaarde unieke actiecodes van Douwe Egberts in.

Per ticket heb je 4 gespaarde Douwe Egberts actiecodes nodig voor ¤ 8,- korting.

Ontvang na inlevering van 4 unieke actiecodes van Douwe Egberts direct een nieuwe actiecode van de Efteling voor ¤ 8,- korting op een ticket. De korting is geldig op de kassaprijs.

Je kunt per keer Douwe Egberts actiecodes verzilveren voor maximaal 4 tickets.

Bestel met de Efteling actiecode tickets makkelijk en snel online. De tickets kunnen niet aan de kassa worden gekocht.

De Efteling actiecode is maar eenmalig te gebruiken, let op dat je direct het juiste aantal tickets bestelt.

De korting is alleen geldig op reguliere tickets.

De tickets zijn geldig van 7 november 2013 t/m 31 maart 2014.

Veel plezier!

Enne....

Je moet de tickets wel online kopen. Is inderdaad ingewikkeld.

Maar ik neem aan dat je e-tickets moet uitprinten?

Wie het weet mag het zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven