***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Pfff, koffie nodig!

Gisteren etentje bij collega man, en het werd veel te laat. Finn heeft daar heel braaf geslapen met als gevolg dat hij om 8.30 wakker was. Op zich natuurlijk heel goed, alleen lagen we pas om 3 uur in bed. Vanavond wordt het natuurlijk weer laat.

we zitten te dubben om toch juist iets later naar Basel te gaan, zodat het wat minder warm is. Na een paar koffie maar eens overleggen.

Fachat, leuk de wii. Ik ben er helemaal gek op.

Vooral tennis is geweldig. Behalve de sport CD en de wii fit hebben wij niks. Ja de wii play maar dat vind ik niet leuk (je krijgt er wel een afstandsbediening bij, da's wel goed). Misschien heeft Muis ideeen.

Lara, Finn had in de MC nooit problemen, vond hij heerlijk.

Nu wordt hij altijd even ongelukkig als hij de auto ziet. Als hij eenmaal zit is het wel weer ok.
Ik heb Zonnebloems site even op msn gezet. Gyneacoloog had gisteren gesmst met verwarrend maar een beetje goed nieuws. Zonnebloem wist nog niet welk nieuws. Moeilijk hoor
Poeh, ik ben benieuwd wat dat nieuws dan is, ze zou het vandaag op haar website melden.

Fachat, leuk zo'n Wii, ik ben helemaal geen spelcomputerfreak, maar de Wii fit lijkt me best leuk. Aangezien er helemaal niks meer van sporten komt sinds Zahra er is zou het wel goed zijn voor me. Fijn dat Ole heeft doorgeslapen, Zahra heeft best lang op bed gelegen (tot 8.30) maar ze wordt wel iedere nacht een paar x wakker en wil dan drinken. Op 1 of andere manier is dat erin geslopen en ik vind het niet echt fijn, ik heb steeds gebroken nachten. Hoe zou ik dat weer af kunnen leren? Ze drinkt ook echt veel, bijna een halve liter bij elkaar en aangezien ze geen water lust geef ik haar heel sterk verdunde diksap (bijna water) en dat is natuurlijk ook niet goed voor haar tanden. Ze heeft trouwens echt last van tandjes die doorkomen nu, gisteren had ze 4 dunne poepbroeken op het kdv en ondanks dat ze haar op tijd verschoond hadden zijn haar billen helemaal vuurrood. Ik mocht er gisteren niet aankomen, ze had echt pijn. Ik heb ze uiteindelijk toch in kunnen smeren met Bepanthen (Sudo hielp niet echt) en volgens man was het vanmorgen al een stuk beter. Ik had al maizena gehaald voor het geval het nog erger zou zijn, dat schijnt ook goed te helpen.

Swissie & Xaloy, heel veel plezier in Basel vandaag, lijkt me echt super om erbij te kunnen zijn.

Oooh ze is wakker!
Aaah, die Robbie! Wat goed van hem! Xaloy, ik begrijp dat je naast je schoenen loopt van trots? Groot gelijk!

Arme Luna! Leen, was het serieus de eerste keer dat Luuntje koorts had? Gompie, daar kan Hugo wel een puntje aan zuigen. Huug heeft vaak verhoging, maar ik denk dat het jochie erfelijk belast is. (mijn vader was ook vaak ziek als kind)

Witch, jesses! Luizen! Ik heb er ooit een paper over geschreven (don't ask...) en het is echt niet leuk! Heb je al een netenkam, of is Xander daar nog te klein voor? Begrijp ik het goed als je vriend aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet ontslagen is?

Hugo is niet lekker en ik weet niet wat er aan de hand is. Okee, zijn billetjes zijn rood en liggen tot bloedens toe open, hij kwijlt, is hangerig en eigenlijk heel lief, dus het zou kunnen dat er een tandje aan ligt te komen. (vorige keer kreeg hij 41 graden koorts! Nu nog niet) Aan de andere kant grijpt hij telkens naar zijn oortjes, dus het zou ook kunnen dat hij een oorontsteking heeft. Nou ja, ik kijk het nog even met hem aan en anders bel ik de huisartsenpost.

Steijn gaat als een trein en ontdekt heel de wereld, in tegenstelling tot Hugo die knuffelen en hangen tot een kunst heeft verheven! (normaliter is het andersom)
Hee muis ben je nu al op tv geweest met de jongens?

Het lijkt er idd op dat Hugo tandjes krijgt met die kwaaltjes die jij beshrijft!

Het was serieus de eerste keer dat Luna koorts had (heeft). toen ik vannacht thuis kwam werd ze net wakker en was ze helemaal aan het trillen. Het was echt een naar gezicht en het maakte me bang. Heb dus weer de ha post gebeld en ik kan komen zodra ik iets niet vertrouw. ze ligt nu op bed maar haar temp was nog wel 38.9.

Witchke; luizen bah! Wat een werk heb je daarmee.Het is ook aan te raden dat jij je eigen haren wast met die shampoo he!?

Fachat ik zeg 2-1

Xaloy en swiise veel plezier!!
Witchke, je moet ook alle beddegoed, knuffels etc. wassen bij luizen toch? Ik weet dat van mijn zus dat het enorm veel werk is.

Sterkte, ik hoop dat hij er snel vanaf is. Lijkt me niet leuk, zeker omdat hij nog zo klein is. Wat naar dat je vriend wel/niet ontslagen is, rot dat hij in zo'n onzekere situatie zit.
leuk een pool!! ik zeg.....3-1 nederland!

ga nu even zonnebloems site checken, lees later bij!
Ehh, ik weet niets van voetbal, maar ik zeg 2-1!
hè wat een nare verhalen allemaal op zonnebloem haar site! Maar wel fijn om het nu een beetje te volgen...Hoop echt dat de gyn goed nieuws heeft! maar even in de gaten houden...

Swiss! veel plezier straks!! ben jaloers!!!

En leuk plan om een mooi fotoalbum te maken met familie...Misschien kan je familie/vrienden er stukjes in laten schrijven voor Finn als ze op bezoek zijn?

Witch Wat een ellende bij jou thuis! Je vriend, en de luizen!

sterkte meid!

Leen, arme Luna! ook al keelontsteking!! Nr 4 hier al volgens mij..

Verklaard dat ook misschien het rare slaapgedrag van de afgelopen dagen?

Layla, wat lastig dat ze steeds wakker wordt snachts...Misschien proberen om haar toch water lekker te laten vinden? Elke dag iets minder diksap in de fles?

Tommy heeft ook een fles water in z'n bedje. Elke ochtend is de beker leeg of half leeg...Erg handig!

Muis, HP al gebeld?

Wat gaan jullie allemaal doen met voetbal vanavond???

Mich, Laar waar zijn jullie trouwens??

Hier gaat alles prima. Mich,je had gelijk!!! De vermoeiende eerste weken zijn voorbij!! Livia slaapt nu snachts nette blokjes van 4uur, en gaat steeds vaker gewoon lekker slapen na de voeding.

Tuurlijk heeft ze nog steeds wel een huil uurtje per dag, maar dat hoort erbij. Oja, en ze is dan nog steeds te troosten met de sling!

Nadeel is wel dat ik dan een uur door de kamer moet lopen....

Het fijne is dat ik nu eindelijk ook eens aan andere dingen thuis toe kom. Ben weer redelijk op peil met de huishouding!

Ehh oja, heeft iemand ervaring met borstonsteking? Muisje toch?

Heb al een paar dagen last van 1 borst. Er zit een hard stuk in, en er zit een lichtrode plek op.

BV gaat gevoelig, maar is nog wel te doen...

Niks aan te doen hè?
Framboos, ik heb inderdaad (veel) ervaring met borstontstekingen! Als de wiedeweerga naar de huisarts(enpost)!! Dat harde stuk kan steeds groter worden, wat betekent dat de ontsteking zich uitbreidt. Je krijgt er medicijnen voor (niet schadelijk voor de borstvoeding) en je zal zien dat het dan heel snel beter gaat. Ik kon echt naar worden van borstontsteking, met koorts en dat soort niet leuke zaken. Je kan gewoon door blijven voeden (wel pijnlijk) en wat ik veel deed was in bad zitten en masseren die tiet. Na drie borstontstekingen heb ik het opgegeven en ben gestopt met de borstvoeding. Ik werd gek van het telkens weer moeten aanzwengelen. (mijn hemel, ik was bijna vergeten wat een ellende dit was) Er valt gelukkig wel wat aan te doen met medicijnen; als je niets doet, stopt de borstvoeding!

Kortom: Bel nu of morgenochtend de huisartsenpost en wacht niet tot maandag! Ze zullen je echt serieus nemen en je meteen aan de medicijnen slingeren!

Wat fijn dat het nu helemaal goed gaat met Livia en dat de eerste moeilijke weken voorbij zijn! Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik erg opzie tegen de eerste maand met Ernie en het vinden van een ritme...

Layla, Huug bliefde eerst ook geen water, maar ik ben het hem blijven geven. Op een gegeven moment had hij zo'n dorst (het was warm), dat hij een hele beker water in een keer op dronk en sindsdien vindt hij het lekker! Was het aardig van mij? Nou, niet echt. Ik wilde alleen niet een soort kindje kweken zoals mijn achterneefje, die dus alleen maar diksap drinkt! Vindt Zahra thee wel lekker? Ik wissel water en thee af bij Hugo en Steijn. Thee maak ik als ik er aan denk, water geef ik als ik weer eens met mijn hoofd ergens anders zit!

Hugo is volgens mij echt niet lekker en we bellen morgenochtend de huisartsenpost. Hij grijpt telkens naar zijn oortje en is zo hangerig als wat! Gelukkig heeft hij wel goed gegeten vandaag, in tegenstelling tot gister. Gisteren heeft hij alleen een halve boterham, water en wat kwark op! Dit is niet echt des Hugo's zeg maar...
oei oei, oei, wat spannend, we hebben gelukkig nog een kansje. Hier 2 zieke mannen, bleh!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
stomme voetbal!!!
sjonge balen!!!!!
Stom!
ehhh telt mijn 3-1 ook zo nog een beetje?
quote:framboos81 schreef op 21 juni 2008 @ 23:26:

ehhh telt mijn 3-1 ook zo nog een beetje?

Balen hè! Ik las op een ander forum een stukje van iemand die vond dat Guus Hiddink zijn NL paspoort maar in moest leveren
Oke, Framboos wint de magnetron!
*Zit al drie kwartier beneden uit mijn neus te vreten*

Wat een sof gisteravond! Even hadden A. en ik nog goede hoop, maar jemigdepemig, het ging niet best.

Framboos, hoe is de tiet?

Net hoorde ik Steijn keihard lachen, dus ik ging even kijken. Volgens mij had hij een leuke droom en moest hij in zijn slaap hard lachen om iets, aangezien hij gewoon lekker lag te snurken.
jeetje muis, weer een slechte nacht, hpelijk heb je toch nog wat kunnen slapen.

Ik ga ook voor inleveren van paspoort voor Guus

Wel jammer zeg, het zag er zo gezellig uit in de stad gister. Allemaal oranje mensen, een drumband, vond noah echt geweldig.

Is de koorts van Luna alweer minder?

Ben wel benieuwd hoe het verder loopt met het ukje van zonnebloem, hopelijk toch nog een beetje positief nieuws vandaag.

Noah lijkt weer wat beter, heeft wat beter gegeten en is reelijk vrolijk. Heeft zelfs uitgeslapen tot 7.50, heerlijk.

Vanmiddag naar vriendinnetje met dochtertje als man zich beter voelt, die heb ik net naar een warm bad gedirigeerd.
Muisje muisje.. ben je niet onwijs moe als je snachts zo weinig slaapt. Overdag zal het ook wel niet lukken om bij te tukken.

Idd wel erg jammer van het voetbal. Omdat ze in de reguliere wedstrijd zoveel mazzel hadden had ik wel een beetje hoop. De russen wilden gewoon ff niet winnen. Waarom dan wel na 120 minuten? Flauw.

Framboos: Ik zou ook maar ff naar de hapost. Borstontsteking is echt niet fijn. Heb je geen koorts dan?

Fijn dat het met Livia beter gaat. Jullie moesten gewoon allemaal wennen. En volgens mij vergeet je ook een beetje hoe hectisch die periode vorig jaar was en toen was er nog maar één.

Draakje: Fijn dat Noah weer wat fitter is. Volgens mij is Koen vandaag een klein beetje uit zijn hum. Hij heeft niet heel veel zin om alleen te spelen en is ook snotterig. Meestal is het eigenlijk vaste prik in het weekend. Dan heeft meneer door de week weer iets opgelopen op de creche. Heel handig...

Layla: Ging jullie nacht iets beter? Is zou ook proberen het diksap af te bouwen zeker snachts. Koen drinkt thuis eigenlijk alleen maar water en één bekertje melk bij de lunch. Volgens mij krijgt hij op de creche wel diksap.

Heb je trouwens het idee dat ze overdag niet genoeg drinkt? Ik geef Koen altijd nog een slokje water voor hij naar bed gaat en soms wordt hij een uurtje later nog een keer wakker (krijgt hij nog een slokje). Maar snachts gelukkig niet meer. Wel is het natuurlijk om 6.30 uur weer raak, maar ja door de week als we moeten werken is dat wel lekker.

Ga ff een fruithapje maken..
Even een teken van leven!

Alles ok hier, maar laptop is kapot dus ben nu afgesloten van het hele internet gebeuren =(

Ik zit nu even op de computer vanm een vriendin.

Ik weet niet of hij weer gemaakt kan worden, maar een nieuwe zit er financieel even niet in..want de verhuizng gaat door!

Halverwege juli kunnen we erin waarschijnlijk. Ben zo blij dat we dan eindelijk weer een eigen plekje hebben.

Meiden, mocht ik jullie even een tijdje niet meer spreken..veel plezier met z'n allen en tot later!
Hey Lievelust, ik moest toevallig aan je denken. Balen dat je laptop kapot is! Wel fijn dat jullie verhuizing doorgaat dan hebben jullie lekker weer een eigen stekkie.

Buitenmeisje, ik heb je via Hyves een berichtje gestuurd over het frame van de Bugaboo. Ik hoef hem (nog) niet, zit er nog steeds ovder te twijfelen, dus als je wilt kun jij hem ophalen.

Pfff Zahra had vanmorgen 2 poepluiers, de 1e was een klein keuteltje en een kwartier later zat hij helemaal vol, brrrr ze is niet helemaal lekker, is snotterig, verkouden en kapotte billen dus ik denk dat er weer een tand aan zit te komen. Gelukkig heeft ze er zelf niet zoveel last van volgens mij. Ze heeft vannacht goed geslapen, maar 1 x een beetje gedronken, dus dat gaat de goede kant op.
Pfff ben moe! Heb gisterenavond met mijn vriendinnnen naar het voetbal gekeken. Die gingen om 02.00 weg, lag er dus pas rond half 3 in. EN ja hoor Luna besloot om 3 uur wakker te worden en sliep pas weer in om half 5! (vriend was op stap dus die kon er niet uit!) Ze heeft nog steeds koorts maar is al wel iets minder huilerig. Ik hoop dat ze dinsdag beter is aangezien ze dan weer naar de creche moet.

Framboos; hoe is het nu? Gewoon de ha pst bellen hoor!

Muis; kun je overdag nog ergens slapen? Stuur A lekker naar buiten met de jongens zodat jij nog wat slaap kan pakken. wel goed voor jezelf zorgen hoor!

Layla hier ook een meisje wat het vertikt om water te drinken, ook geen thee trouwens. Als ik haar water geef drinkt ze gewoon niet. Luna krijgt dus ook sterk aangelengde diksap.
Lievelust wat fijn dat de verhuizing door gaat! Succes!
Grr, hink, puf, steun.

Wij zijn weer wakker. Het feest vooraf was geweldig, maar ik heb een kater als een gek. En dat niet eens van het bier (twee biertjes tussen 16 uur en 20 uur ofzo).

We hebben het risico genomen en zijn dus met Finn in een fanzone in Basel gebleven. Ja val me maar aan, het is onverantwoordelijk, hoe kan je nou zoiets doen met baby enz.

We hebben het allemaal gehoord (vooral toen we gisteren om 24 uur het station in wilden en echt even een paar mensen vriendelijk moesten vragen een beetje ruimte te geven.

Maar Finn vond het geweldig. Hij ging helemaal uit zijn stekker. Heeft natuurlijk veel te weinig geslapen, een paar keer een powernap, maar hij werd pas in de trein op de terugweg vervelend, kwam omdat die snikhete trein maar niet ging rijden. 10 sec nadat we waren gaan rijden sliep Finn hoor.

Nu zal hij vandaag wel veel slapen, denk en hoop ik. Ik heb een beetje zware benen, heb bijna de gehele wedstrijd Finn in de buikdrager gehad.

Zit er nu over te denken mijn vlucht voor woensdag af te zeggen. Het weinig zin in om veel geld uit te geven voor het vliegtuig EN mijn zoon te missen EN niet gezellig een paar dagen met mijn vader te hebben. Heb net een mail gestuurd hoeveel ik terug krijg voor mijn afzegging.

Framboos, ben je al naar de ha gegaan met die ontsteking?

Muis, hoe gaat het met Hugo.

Xaloy, zijn jullie gisteren ook nog geweest?

Hoe is het eigenlijk met jou ontstekingen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven