hotel barcelona
zondag 29 december 2013 om 17:27
Ik heb afgelopen november in het plaza Barcelona hotel gezeten op plaza espana. Ideaal gelegen tov het vliegveld en het centrum. Prijs weet ik niet meer, mijn man heeft het geboekt. Wel een super mooi hotel.
Anders zijn er rond de ramblas genoeg hotelletjes met eigen badkamer te vinden.
Veel plezier.
Anders zijn er rond de ramblas genoeg hotelletjes met eigen badkamer te vinden.
Veel plezier.
zondag 29 december 2013 om 17:41
Wij boeken bij stedentrips meestal een appartement. Dan heb ik meer het gevoel dat ik er een paar dagen 'woon'. Ook omdat je vaak in een appartementengebouw zit tussen de locals. Laatste keer zaten we hier http://www.friendlyrental ... lona/appartement-55-1.htm
zondag 29 december 2013 om 19:21
Ik ben de laatste tijd ook van de appartementjes in plaats van hotels. Handig om een koelkast te hebben, en inderdaad het gevoel alsof je ergens een paar dagen woont.
In Berlijn, Porto, Brussel, Tilburg veel plezier van gehad.
Via Airbnb.com zijn zat leuke dingen te vinden, je kunt volop reviews lezen, en het geld wordt pas naar de verhuurder doorgesluisd na een geslaagde check-in ter plaatse.
Over hotels zoeken: 1 tip hier kan misschien leuk zijn, maar bedenk je wel dat dat slechts één toevallige ervaring is, en dat een hotel misschien inmiddels wel andere eigenaren heeft... of dat de tipgever niet zoveel geeft om kabaal op straat, of om wat haartjes op de douchemuur, of dat het een takke-end uit het centrum ligt.
Dus als ik toch liever een hotel (dan een appartement) wil om wat voor reden dan ook, dan zoek ik toch altijd liever via Booking waar je véél reviews per hotel kunt lezen, en kunt selecteren op gratis wifi, wijk etc. Meerdere reviews zijn betrouwbaarder dan één tip in een forum.
In Berlijn, Porto, Brussel, Tilburg veel plezier van gehad.
Via Airbnb.com zijn zat leuke dingen te vinden, je kunt volop reviews lezen, en het geld wordt pas naar de verhuurder doorgesluisd na een geslaagde check-in ter plaatse.
Over hotels zoeken: 1 tip hier kan misschien leuk zijn, maar bedenk je wel dat dat slechts één toevallige ervaring is, en dat een hotel misschien inmiddels wel andere eigenaren heeft... of dat de tipgever niet zoveel geeft om kabaal op straat, of om wat haartjes op de douchemuur, of dat het een takke-end uit het centrum ligt.
Dus als ik toch liever een hotel (dan een appartement) wil om wat voor reden dan ook, dan zoek ik toch altijd liever via Booking waar je véél reviews per hotel kunt lezen, en kunt selecteren op gratis wifi, wijk etc. Meerdere reviews zijn betrouwbaarder dan één tip in een forum.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?