It giet oan!
zondag 29 december 2013 om 23:05
zondag 29 december 2013 om 23:20
quote:Amand schreef op 29 december 2013 @ 23:17:
Ik heb tegen die tijd trouwens bedden in de aanbieding tegen speciaal Viva-forum vrienden-en-vriendinnetjes-tarief Doe bist seker een waldpyk ohnet? dat jher ik wol oan dien geeamel
Ik heb tegen die tijd trouwens bedden in de aanbieding tegen speciaal Viva-forum vrienden-en-vriendinnetjes-tarief Doe bist seker een waldpyk ohnet? dat jher ik wol oan dien geeamel
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 29 december 2013 om 23:26
Als het gaat gebeuren ga ik er heen!! Ik huur een camper, laad hem vol met chocolade melk en snert en ga samen met mijn dochter naar mijn man (en haar papa) kijken hoe hij de elf steden langs schaatst. Hij heeft zijn pasje al binnen vor dit seizoen en pas weer nieuwe schaatsen gekocht. Dochter en ik zijn voorzien van nieuwe snowboots, dus kom maar op met die kou!
Mijn baas weet er ook al van... Als ie komt, dan moet ie maar een ander regelen die mijn werk gaat doen: ik zit in Friesland!
Ik duim rustig verder....
Mijn baas weet er ook al van... Als ie komt, dan moet ie maar een ander regelen die mijn werk gaat doen: ik zit in Friesland!
Ik duim rustig verder....
zondag 29 december 2013 om 23:51
quote:thee schreef op 29 december 2013 @ 23:38:
Een korte maar krachtige periode van strenge vorst met DE tocht en dan verder geen winter maar weer zoals vandaag. Daar teken ik als winterhater direct voor. Dus laat maar komen, vind het wel een leuk spektakel op tv.Dat lijkt me dan wel weer wat. Mag het dan ook met zo'n week zonder sneeuw en dan in de nacht echt koud en overdag -2 ofzo, zodat de treinen nog wel rijden.
Een korte maar krachtige periode van strenge vorst met DE tocht en dan verder geen winter maar weer zoals vandaag. Daar teken ik als winterhater direct voor. Dus laat maar komen, vind het wel een leuk spektakel op tv.Dat lijkt me dan wel weer wat. Mag het dan ook met zo'n week zonder sneeuw en dan in de nacht echt koud en overdag -2 ofzo, zodat de treinen nog wel rijden.
maandag 30 december 2013 om 04:07