It giet oan!

29-12-2013 23:05 62 berichten

Geruchten, aanwijzingen, voorspellingen en melancholisch gemurmel over het grootste feest dat in Nederland Fryslân kan plaatsvinden kun je hier kwijt. En je observaties van de gebeurtenis zelf, uiteraard, wanneer het gebeurt!

Helpen jullie mee-duimen dat het in 2014 2017 gaat gebeuren?

It giet oan in 2014!

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (22%)
Nee (56%)
Wat denk je zelf? (22%)
Ik zag gisteren een meerkoet met 2 jongen .
It giet oan!
Wat denk je zelf?
Dat it oan giet. Duh.
Waar?

Hier gaat ie zeker door.
Het aanbod voor goedkope speciaal geprijsde slaapplaatsen blijft staan, uiteraard
Ik sla af Amand. Ik neem gewoon de caravan mee en veel warme dekens. Er is vast een boer in de buurt die een plekje op het erf voor ons heeft en wat water en stroom.

Kom maar op met die tocht... de inschrijving is alweer binnen.
Jezus, de eerste nacht matige vorst hoor. Er ligt 1 mm ijs nu. Vind je t niet een beutje vroeg? Die Friezen ook altijd, een beetje kou en ze zijn allemaal opgewonden.
januari 2017

ik heb de doorlopers al geslepen
quote:Ameliaaa schreef op 28 november 2016 @ 20:51:

Jezus, de eerste nacht matige vorst hoor. Er ligt 1 mm ijs nu. Vind je t niet een beutje vroeg? Die Friezen ook altijd, een beetje kou en ze zijn allemaal opgewonden. We hebben niet zo veel hier hè.
quote:Amand schreef op 28 november 2016 @ 20:54:

[...]

We hebben niet zo veel hier hè.Newsflash! De aarde warmt op. Klimaatverandering. Elfstedentocht = museumwerk. Ik snap niet waarom ze die plassen niet kunstmatig bevriezen, dat kan tegenwoordig toch? Je kunt de hele route machinaal bevriezen. En je hebt er alle tijd voor want dat kan het hele jaar.
Helaas. De aardgasbaten zijn wat teruggelopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven