Fototopic
woensdag 1 januari 2014 om 23:21
quote:bootje_op_de_golven schreef op 01 januari 2014 @ 23:19:
Funky, wil je graag dat iedereen via internet ontdekt wat jij uitspookt?
Niet zo slim, haal maar snel weg.Te laat, zie mijn laatste posting, ze staan al bij google afbeelding.
Funky, wil je graag dat iedereen via internet ontdekt wat jij uitspookt?
Niet zo slim, haal maar snel weg.Te laat, zie mijn laatste posting, ze staan al bij google afbeelding.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 1 januari 2014 om 23:22
woensdag 1 januari 2014 om 23:24
quote:funky2901 schreef op 01 januari 2014 @ 23:22:
Lieve schatten, ik ben er echt 1000000% van overtuigd dat er geen meelezers zijn uit mijn omgeving die allemaal toevallig dit topic aan het bekijken zijn. Dat is geen domheid of naïviteit, ik zie het gewoon echt niet voor me. Ik haal de foto alsnog wel weg, denk ik, maar dat is gevoelsmatig. Je staat al bij google en je bent door een andere forumster gequote met je foto dus ....
Lieve schatten, ik ben er echt 1000000% van overtuigd dat er geen meelezers zijn uit mijn omgeving die allemaal toevallig dit topic aan het bekijken zijn. Dat is geen domheid of naïviteit, ik zie het gewoon echt niet voor me. Ik haal de foto alsnog wel weg, denk ik, maar dat is gevoelsmatig. Je staat al bij google en je bent door een andere forumster gequote met je foto dus ....
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

woensdag 1 januari 2014 om 23:24
Het zal me wat zijn als jouw ex (die nu denkt dat hij jou weer een kans heeft gegeven) hier leest dat jij twijfelt. Het zal dan ook echt niet de eerste keer zijn dat een bekende zich aanmeldt en vervolgens in het betreffende topic de discussie online aangaat hoor.
Maar afijn.
Ieder kiest maar wat zij/hij wil.
Maar afijn.
Ieder kiest maar wat zij/hij wil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

woensdag 1 januari 2014 om 23:30
Mylene, ik zie echt geen foto's van mij als ik mijn eigen gebruikersnaam google? Serieus niet. Alleen mijn usericon en een vrouw die haar outfit post (maar dat ben ik dus niet). Apart.
Enn, ik weet echt wel wat ik doe. Het is al super laat, ik haal de foto zometeen wel weg en ik denk echt dat niemand weet dat ik, ik ben uit mijn omgeving of dat er überhaupt mensen meelezen.
Iedereen is mooi!
Enn, ik weet echt wel wat ik doe. Het is al super laat, ik haal de foto zometeen wel weg en ik denk echt dat niemand weet dat ik, ik ben uit mijn omgeving of dat er überhaupt mensen meelezen.
Iedereen is mooi!

woensdag 1 januari 2014 om 23:33
woensdag 1 januari 2014 om 23:35
woensdag 1 januari 2014 om 23:37
quote:happymama3 schreef op 01 januari 2014 @ 23:33:
Funky even naar beneden scrollen...
Leuke foto s hoor!!!
HUH? Dat komt door Iksnapernietsvan die mijn foto in dat topic ging plaatsen, maar hoe kan het in godsnaam dat mijn foto ineens op Google terecht is gekomen? Ik volg heel het internet niet. Scheelt dat niemand 'funky2901' gaat google'n.
Ik haal m'n foto wel weg ja. Maar goed. Hij/zij plaatste echt een foto, ik een link, dus dat geeft vast ook een verschil.
Funky even naar beneden scrollen...
Leuke foto s hoor!!!
HUH? Dat komt door Iksnapernietsvan die mijn foto in dat topic ging plaatsen, maar hoe kan het in godsnaam dat mijn foto ineens op Google terecht is gekomen? Ik volg heel het internet niet. Scheelt dat niemand 'funky2901' gaat google'n.
Ik haal m'n foto wel weg ja. Maar goed. Hij/zij plaatste echt een foto, ik een link, dus dat geeft vast ook een verschil.
woensdag 1 januari 2014 om 23:38
woensdag 1 januari 2014 om 23:38
quote:funky2901 schreef op 01 januari 2014 @ 23:37:
[...]
Ik haal m'n foto wel weg ja. Maar goed. Hij/zij plaatste echt een foto, ik een link, dus dat geeft vast ook een verschil.Als je slim was geweest, had je mijn waarschuwing aan het begin van het topic gelezen dat foto`s meteen gelinkt worden naar google en dus altijd terug te vinden zijn. Maar ja, niemand leest
[...]
Ik haal m'n foto wel weg ja. Maar goed. Hij/zij plaatste echt een foto, ik een link, dus dat geeft vast ook een verschil.Als je slim was geweest, had je mijn waarschuwing aan het begin van het topic gelezen dat foto`s meteen gelinkt worden naar google en dus altijd terug te vinden zijn. Maar ja, niemand leest
woensdag 1 januari 2014 om 23:39
quote:funky2901 schreef op 01 januari 2014 @ 23:37:
[...]
Je bent ook niet gewaarschuwd hè.
[...]
Je bent ook niet gewaarschuwd hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!