Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 01 januari 2014 @ 23:19:

Funky, wil je graag dat iedereen via internet ontdekt wat jij uitspookt?

Niet zo slim, haal maar snel weg.Te laat, zie mijn laatste posting, ze staan al bij google afbeelding.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lieve schatten, ik ben er echt 1000000% van overtuigd dat er geen meelezers zijn uit mijn omgeving die allemaal toevallig dit topic aan het bekijken zijn. Dat is geen domheid of naïviteit, ik zie het gewoon echt niet voor me. Ik haal de foto alsnog wel weg, denk ik, maar dat is gevoelsmatig.
quote:Frizz schreef op 01 januari 2014 @ 23:17:

Handig Funky, weten straks je collega's en je schoonfamilie ook dat je bent vreemdgegaan met je collega.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 januari 2014 @ 23:21:

[...]

Te laat, zie mijn laatste posting, ze staan al bij google afbeelding.hier niet.. vaag
quote:funky2901 schreef op 01 januari 2014 @ 23:22:

Lieve schatten, ik ben er echt 1000000% van overtuigd dat er geen meelezers zijn uit mijn omgeving die allemaal toevallig dit topic aan het bekijken zijn. Dat is geen domheid of naïviteit, ik zie het gewoon echt niet voor me. Ik haal de foto alsnog wel weg, denk ik, maar dat is gevoelsmatig. Je staat al bij google en je bent door een andere forumster gequote met je foto dus ....
quote:funky2901 schreef op 01 januari 2014 @ 22:13:

Wat is het verhaal achter getatoeëerde nummers? Ik mis iets!

Ik plaats een foto als andere mensen ook plaatsen, ga niet alleen plaatsen. Zie je nou wel dat je dom bent? 'Survivor' zegt je vast ook niets.
Het zal me wat zijn als jouw ex (die nu denkt dat hij jou weer een kans heeft gegeven) hier leest dat jij twijfelt. Het zal dan ook echt niet de eerste keer zijn dat een bekende zich aanmeldt en vervolgens in het betreffende topic de discussie online aangaat hoor.

Maar afijn.

Ieder kiest maar wat zij/hij wil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gooi voor de grap je nick eens door de Google, dan komen er nog meer foto's bovendobberen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 januari 2014 @ 23:21:

[...]

Te laat, zie mijn laatste posting, ze staan al bij google afbeelding.Ik zie ze niet hoor maar dat zegt natuurlijk niks want ik ben niet zo'n googlewonder..
Funky daar kun jij nog zo overtuigd van zijn. Je zult nummer 100 kunnen worden die toch herkend wordt.

Ik vind jullie wel mooi allemaal trouwens.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 01 januari 2014 @ 23:25:

Gooi voor de grap je nick eens door de Google, dan komen er nog meer foto's bovendobberen.ook hier heb ik geen last van. Althans, ik vind niks
En ja, ik vind jullie prachtige meiden om te zien. Allemaal.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Funky, als je net zo slim als mooi was, zou je nooit een foto van jezelf hier plaatsen.
Ik heb mezelf eens gegoogled. Kom foto's tegen uit het "show je outfit" topic. Alleen zijn dat dan weer geen foto's van mij. Dus sorry als ik ooit een drama topic post en mensen in iemands omgeving denken dat jij dat bent
Mylene, ik zie echt geen foto's van mij als ik mijn eigen gebruikersnaam google? Serieus niet. Alleen mijn usericon en een vrouw die haar outfit post (maar dat ben ik dus niet). Apart.

Enn, ik weet echt wel wat ik doe. Het is al super laat, ik haal de foto zometeen wel weg en ik denk echt dat niemand weet dat ik, ik ben uit mijn omgeving of dat er überhaupt mensen meelezen.

Iedereen is mooi!
Mijn zus, buurvrouw en anderen zitten hier zonder dat we het van elkaar wisten. Wel gezellig!

Ik vind trouwens ook iedereen mooi.
quote:Frizz schreef op 01 januari 2014 @ 23:21:

[...]

Als je met 'we' bedoelt jij en ik: nee.

jij niet? die foto is vorige week een heel gedoe om geweest, toch?

(maar dat heb jij misschien gemist hoor, dat kan)

ik lees hierboven dat ik niet de enige ben die die foto toen gezien heeft
Funky even naar beneden scrollen...

Leuke foto s hoor!!!
quote:itsme1973 schreef op 01 januari 2014 @ 23:33:

[...]

jij niet? die foto is vorige week een heel gedoe om geweest, toch?

(maar dat heb jij misschien gemist hoor, dat kan)

ik lees hierboven dat ik niet de enige ben die die foto toen gezien heeftJa heel soms heb ik ineens een leven.
quote:happymama3 schreef op 01 januari 2014 @ 23:33:

Funky even naar beneden scrollen...

Leuke foto s hoor!!!

HUH? Dat komt door Iksnapernietsvan die mijn foto in dat topic ging plaatsen, maar hoe kan het in godsnaam dat mijn foto ineens op Google terecht is gekomen? Ik volg heel het internet niet. Scheelt dat niemand 'funky2901' gaat google'n.

Ik haal m'n foto wel weg ja. Maar goed. Hij/zij plaatste echt een foto, ik een link, dus dat geeft vast ook een verschil.
quote:Frizz schreef op 01 januari 2014 @ 23:35:

[...]

Ja heel soms heb ik ineens een leven.Moet je ook niet hebben he!
De kat heeft op het knopje gedrukt.

http://plaatjesdump.nl/up ... d1512d939b60fa85e3193.jpg
quote:funky2901 schreef op 01 januari 2014 @ 23:37:

[...]

HUH? Dat komt door Iksnapernietsvan die mijn foto in dat topic ging plaatsen, maar hoe kan het in godsnaam dat mijn foto ineens op Google terecht is gekomen? Ik volg heel het internet niet. Scheelt dat niemand 'funky2901' gaat google'n.

Ik haal m'n foto wel weg ja. Maar goed. Hij/zij plaatste echt een foto, ik een link, dus dat geeft vast ook een verschil.Als je slim was geweest, had je mijn waarschuwing aan het begin van het topic gelezen dat foto`s meteen gelinkt worden naar google en dus altijd terug te vinden zijn. Maar ja, niemand leest
quote:funky2901 schreef op 01 januari 2014 @ 23:37:

[...]

Ik haal m'n foto wel weg ja. Maar goed. Hij/zij plaatste echt een foto, ik een link, dus dat geeft vast ook een verschil.

Je bent ook niet gewaarschuwd hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben wel slim, maar ook eigenwijs. Maar links worden niet gelinkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven