Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
scamp ja mooi he
btw nee ik gebruik me lipgloss en lippenstift bij jamin gewoon in kruidvat en etos winkel waar jullie ook wel is komen
Prachtig! Ik ga je ff lenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op 18 februari 2014 @ 21:28:

scamp ja mooi he

Nee, niet echt. Maar goed dat is mijn zeer bescheiden en persoonlijke mening.

Zonder duckface, zonder BH-randjes, zonder wazige instagram shit ben je zo veel mooier.
Lippenstift bij Jamin?
miladila dat is no probleem maar iedereen weet wel dat je dan fake ben en denk dat je dat niet echt mag van de mods .

scamp . ik ben zo tevreden .
quote:barbiee schreef op 18 februari 2014 @ 21:33:

miladila dat is no probleem maar iedereen weet wel dat je dan fake ben en denk dat je dat niet echt mag van de mods .

scamp . ik ben zo tevreden .Dat blijkt.
quote:barbiee schreef op 18 februari 2014 @ 21:33:

scamp . ik ben zo tevreden .Nou, zal best mogen allemaal. Foto's op internet zijn toch openbaar.
miladila meestal mag je niet van andere gebruikers fotos gebruiken omdat je dan overkomt als fake en niet dat je even een grapje maakt , maarja moet jezelf weten je bent niet de enigste die mijn fotos gebruikt, juist de mijne jatten mensen waarom weet ik niet want staan 100000000000000000000 anderen wijven op google
quote:barbiee schreef op 18 februari 2014 @ 21:40:

miladila meestal mag je niet van andere gebruikers fotos gebruiken omdat je dan overkomt als fake en niet dat je even een grapje maakt , maarja moet jezelf weten je bent niet de enigste die mijn fotos gebruikt, juist de mijne jatten mensen waarom weet ik niet want staan 100000000000000000000 anderen wijven op googleJa, ik weet het. Heb je nog op een stuitend linkje gewezen in je Barbieee-gezien-?-meld-het-hier-topic.
quote:MilaDila schreef op 18 februari 2014 @ 21:30:

Prachtig! Ik ga je ff lenen.

Beste MilaDila,

Het is niet de bedoeling dat de foto`s op dit topic gekopieerd worden om als avatar te gebruiken.

Graag verzoek ik je de foto te verwijderen.

mvg,

Junior.
Ah, jammer, vond hem wel mooi Zal m'n schele kat weer in ere herstellen.
quote:MilaDila schreef op 18 februari 2014 @ 22:24:

Ah, jammer, vond hem wel mooi Zal m'n schele kat weer in ere herstellen.Bedankt
[Imgur](http://i.imgur.com/4fjlYnD.jpg)

mijn vriend had deze foto genomen , vond hem wel leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven