jullie mening nodig!
donderdag 2 januari 2014 om 10:28
Goedemorgen!
Ik heb jullie mening nodig! heb iets gedaan waar ik me zo ontzettend schuldig over voel dat ik er niet normaal van kan functioneren. Ik denk dat ik in mijn hoofd de situatie 100 x erger maak dan het in werkelijkheid is. Kan het even niet meer relativeren.
Het zit zo:
Ruim twee jaar geleden zijn mijn ex en ik uit elkaar gegaan na een relatie van 9 jaar. Hebben elkaar nooit helemaal kunnen vergeten/los kunnen laten. Over een paar maanden (hij zit voor zijn werk in Griekenland) komt hij weer terug en we hebben afgesproken om dan eens te gaan kijken hoe het tussen ons zit, of er nog iets zit.
Ik heb erg lang veel verdriet van de breuk gehad. Een paar weken geleden kwam ik een gezamelijke vriend van ons tegen en heb daar (dronken, geen excuus) seks mee gehad. Achteraf enorm veel spijt want het is ook een vriend van hem dus niet netjes.
Nu voel ik me dus zo schuldig dat ik er niet meer van slaap, eet etc. Aan de ene kant denk ik ik ben al zo'n tijd vrijgezel en mag zelf doen en laten wat ik wil. Maar aan de andere kant.. ik kan het niet loslaten en voel me er zo slecht over.
Wat is jullie mening? Alvast bedankt!
Ik heb jullie mening nodig! heb iets gedaan waar ik me zo ontzettend schuldig over voel dat ik er niet normaal van kan functioneren. Ik denk dat ik in mijn hoofd de situatie 100 x erger maak dan het in werkelijkheid is. Kan het even niet meer relativeren.
Het zit zo:
Ruim twee jaar geleden zijn mijn ex en ik uit elkaar gegaan na een relatie van 9 jaar. Hebben elkaar nooit helemaal kunnen vergeten/los kunnen laten. Over een paar maanden (hij zit voor zijn werk in Griekenland) komt hij weer terug en we hebben afgesproken om dan eens te gaan kijken hoe het tussen ons zit, of er nog iets zit.
Ik heb erg lang veel verdriet van de breuk gehad. Een paar weken geleden kwam ik een gezamelijke vriend van ons tegen en heb daar (dronken, geen excuus) seks mee gehad. Achteraf enorm veel spijt want het is ook een vriend van hem dus niet netjes.
Nu voel ik me dus zo schuldig dat ik er niet meer van slaap, eet etc. Aan de ene kant denk ik ik ben al zo'n tijd vrijgezel en mag zelf doen en laten wat ik wil. Maar aan de andere kant.. ik kan het niet loslaten en voel me er zo slecht over.
Wat is jullie mening? Alvast bedankt!
donderdag 2 januari 2014 om 11:44
Het is meer dat we gaan kijken hoe het zit en of er nog wat zit. Heb het contact weer verminderd omdat ik er niet zoveel mee bezig wil zijn. Ja in hoeverre ben ik vrijgezel..Ik ben wel echt vrijgezel maar omdat ik in mijn hoofd nog met mijn ex bezig ben voel ik me dat misschien niet 100%. Daarintegen ben ik wel vrij om te doen en laten wat ik wil.
donderdag 2 januari 2014 om 11:47
donderdag 2 januari 2014 om 11:49
zondag 12 januari 2014 om 14:54
ik snap je schuldgevoelens. je voelt je schuldig of niet. Maar inderdaad je bent vrijgezel, dus jij mag doen wat je wilt. Dus ook naar bed gaan met de vriend van je ex. geniet van die vrijheid. moeilijk, snap ik hoor? Zeker als het niet iets is wat tot nu toe bij je heeft gepast om zoiets te doen.
Misschien past die vriend wel beter bij je dan die ex?????? hoor je wel vaker.
Misschien past die vriend wel beter bij je dan die ex?????? hoor je wel vaker.
zondag 12 januari 2014 om 21:36
Karin06 dankje voor je reactie
!
Heb het al een beetje laten gaan gelukkig. Probleem is dat ik nog zo erg met ex in mijn hoofd zit, dat maakt veel zaken lastig omdat ik bij veel dingen denk: wat zal hij hier van denken. Dit is natuurlijk onzin want ik leef mij eigen leven op dit moment zonder hem..!
Die vriend moet ik niks van hebben, was gewoon een dronken ondoordachte actie .
Heb het al een beetje laten gaan gelukkig. Probleem is dat ik nog zo erg met ex in mijn hoofd zit, dat maakt veel zaken lastig omdat ik bij veel dingen denk: wat zal hij hier van denken. Dit is natuurlijk onzin want ik leef mij eigen leven op dit moment zonder hem..!
Die vriend moet ik niks van hebben, was gewoon een dronken ondoordachte actie .