Fototopic
donderdag 2 januari 2014 om 17:20
quote:melbrw schreef op 02 januari 2014 @ 17:17:
[...]
Pff, dat krijg ik er van, ubersnel doorscrollen om niets te missen.
Ik dacht gelezen te hebben dat er bij jou ook een * poef* stond.
Ja, bij twee foto's van de huiskamer. Ooit een smoel geplaatst, tot twee keer toe en dat vind ik wel weer eens genoeg.
Er si een bandmeid uit Engeland die vroeger sprekend op me leek en daar lijk ik nu nog op. Die wil ik wel posten, voor het idee.
[...]
Pff, dat krijg ik er van, ubersnel doorscrollen om niets te missen.
Ik dacht gelezen te hebben dat er bij jou ook een * poef* stond.
Ja, bij twee foto's van de huiskamer. Ooit een smoel geplaatst, tot twee keer toe en dat vind ik wel weer eens genoeg.
Er si een bandmeid uit Engeland die vroeger sprekend op me leek en daar lijk ik nu nog op. Die wil ik wel posten, voor het idee.
donderdag 2 januari 2014 om 17:42
quote:mali30 schreef op 02 januari 2014 @ 17:41:
Sole-mare jij mag ook niet klagen
Wat grappig cateau, in mijn hoofd zag je er heel anders uit. Had een Hollandse blonde in mijn hoofd, blijk je een mooi kleurtje te hebben!Tot in mijn twintigers natuurlijk goudblond geweest, dus je zat er niet ver naast.
Sole-mare jij mag ook niet klagen
Wat grappig cateau, in mijn hoofd zag je er heel anders uit. Had een Hollandse blonde in mijn hoofd, blijk je een mooi kleurtje te hebben!Tot in mijn twintigers natuurlijk goudblond geweest, dus je zat er niet ver naast.
donderdag 2 januari 2014 om 17:47
donderdag 2 januari 2014 om 17:49
quote:mali30 schreef op 02 januari 2014 @ 17:47:
Dat is in geval van mij toch niet best Penelopeia
Ik forum zelden op de pc, meestal mobiel. Maar Penelopeia doet mij denken aan Penelope Cruz, dus in mijn hoofd ben jij een donkerharige Spaanse schoneHartstikke Hollands met blond haar en blauwe ogen ben ik haha!
Dat is in geval van mij toch niet best Penelopeia
Ik forum zelden op de pc, meestal mobiel. Maar Penelopeia doet mij denken aan Penelope Cruz, dus in mijn hoofd ben jij een donkerharige Spaanse schoneHartstikke Hollands met blond haar en blauwe ogen ben ik haha!