Nieuw hier

01-01-2014 23:45 18 berichten
Hallo Viva-forummers,

Ik weet niet of het heel erg gebruikelijk is, maar ik heb zojuist een account aangemaakt en wil me even voorstellen. Lees al zeker 6 jaar met veel plezier mee op het forum, en wilde nu ook eens 'in real life' mee kunnen doen met jullie.

Ben 27, getrouwd en moeder van een dochter van 19 maanden. Vooral de kinderpijler vind ik daarom erg interessant.

Ik wens jullie sowieso alvast allemaal een gelukkig en gezond 2014.

Groetjes Pailletje
welkom.

ik wens je een aangenaam verblijf
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier hier!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Veel plezier op het forum!

Oja en welkom
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hallo TO
Welkom! Jij uiteraard ook de beste wensen voor 2014, TO!
Jij ook een heel fijn nieuwjaar gewenst en welkom!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Welkom bij de club en een gelukkig nieuwjaar natuurlijk ook!

Mij ga je ws veel tegenkomen dan, heb een dochtertje van 23 maanden en zit dus ook veel op de kinderpijler (en sowieso veel op het forum haha!).
Bedankt voor de leuke reacties!

Nu nog ff mijn avatar uploaden, maar kan de foto die ik wil niet opslaan op de tablet :(

Tot snel allemaal!
Welkom en veel plezier!

Veel plezier op de pijlert waar ik echt noooooit kom
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jeetje, waarom nou meteen weer zo zuur en sarcastisch. Typisch de Visgleuven weer.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Huh Tommy_Gun?

Heb je per ongeluk het verkeerde topic gepakt of hebben wij beide een ander idee over een 'visgleuf'?
quote:Tommy_Gun schreef op 02 januari 2014 @ 20:07:

Jeetje, waarom nou meteen weer zo zuur en sarcastisch. Typisch de Visgleuven weer.

Ohja...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee hoor Pailletje, ik kan gewoon tussen de regels doorlezen en het nare toontje herkennen. Bah.
Trek er je niks van aan hoor, ook jij mag er zijn. Ik hoop wel dat je snel een pantser kweekt om dit soort aanvallen te pareren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven