Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
Alle reacties Link kopieren
Ook al zo'n leuke meid Itsmyempire
Wat een lieve foto itsmyempire! Je kat lijkt wel een hoovercat! Schattig, zo samen op de foto (die van mij weten het altijd te verpesten)!

Klopt mijn eerdere reactie dan echt? Is werkelijk iedereen mooi hier?

Leuk om jullie allemaal te zien, mooooore!
quote:boerderijgeit028 schreef op donderdag 02 januari 2014 23:49 Ook al zo'n leuke meid ItsmyempireDankjewel! Jij mag er ook zijn!
quote:boerderijgeit028 schreef op 02 januari 2014 @ 23:46:

Duck hunting

Ben jij dat echt? Totaal niet wat ik me had voorgesteld bij jou... Weet eigenlijk niet wat ik me dan precies had voorgesteld. Maar ik vind je wel heel mooi! En jouw duck face is de minst irritante duck face die ik tot nu toe heb gezien
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
Boederijgeit, mooie vrouw! Ik verwachtte een heel ander persoon. Raar dat een nick zoveel invloed kan hebben

Gaaf kapsel trouwens ook. Staat je goed!
quote:Ravati schreef op 02 januari 2014 @ 23:48:

[...]

Herkenbaar! Zojuist nog, terwijl ik dus druk aan het F5-en ben, komt vriend: "Is er iets? Je kijkt alsof iemand dood neer moet vallen?"

Nee hoor, ik concentreer me!

Leuk alle foto's
quote:melbrw schreef op 02 januari 2014 @ 23:48:

Wow, boerderijgeit, ben jij even anders dan voorgesteld. Zo veel jonger! En ik had onbewust geen hoge verwachting van het uiterlijk achter een geitennick Mijn nick past ook helemaal niet bij mij, heb niks met boerderijen of geiten, maar wilde een niet al te serieuze nick en dit was t eerste wat ik kon verzinnen
Itsmyempire, het wordt een beetje irritant nu maar ook jij bent mooi!!
quote:Ravati schreef op donderdag 02 januari 2014 23:51 Wat een lieve foto itsmyempire! Je kat lijkt wel een hoovercat! Schattig, zo samen op de foto (die van mij weten het altijd te verpesten)!

Klopt mijn eerdere reactie dan echt? Is werkelijk iedereen mooi hier?

Leuk om jullie allemaal te zien, mooooore! Haha nu je het zegt! Mijne wil altijd op de foto zodra mijn telefoon in mijn hand is zit hij er als de kippen bij, hij gaat er echt voor "zitten" op zijn manier!
Byrbye
quote:Kaarsvet schreef op 02 januari 2014 @ 23:52:

[...]

En jouw duck face is de minst irritante duck face die ik tot nu toe heb gezien Haha, dat dacht ik ook! Powervrouw
quote:boerderijgeit028 schreef op 02 januari 2014 @ 23:53:

[...]

Mijn nick past ook helemaal niet bij mij, heb niks met boerderijen of geiten, maar wilde een niet al te serieuze nick en dit was t eerste wat ik kon verzinnen Maar wel met eenden dus?
quote:Kaarsvet schreef op donderdag 02 januari 2014 23:53 Itsmyempire, het wordt een beetje irritant nu maar ook jij bent mooi!!Aaaah oke dan nog eentje om het af te leren en ditmaal zonder poezebeest oké haha
Je bent op de tweede foto een stukje tepel vergeten weg te krassen Barbiee.
Dank iedereen voor de complimenten, grappig dat iedereen een andere voorstelling had.
Wat grappig dat zoveel mensen hier een kat of een hond hebben!

Ik zelf niet, anders had ik die wél even mooi op de foto gezet.
Barbie, ik wil wel even zeggen ik denk dat je echt een hele lieve meid bent. Wel wat naïef maar wel een lieve meid.
.
quote:isa__88 schreef op 02 januari 2014 @ 23:57:

Barbie, ik wil wel even zeggen ik denk dat je echt een hele lieve meid bent. Wel wat naïef maar wel een lieve meid.+1
quote:jennie77 schreef op 02 januari 2014 @ 23:48:

Boerderijgeit kan barbie geen les bij je krijgen.Lol ik zie ons al staan voor de spiegel. Lipjes naar voren
O ja en boerderijgeit mooie meid. :-)

Barbs... Je ziet een stukje tepel en je nep wimper hangt een beetje los verder geen commentaar hoor maar viel me op
.
Nog niet eerder zo lang op het Viva forum gezeten

Dank U dames!
Zal ik dan maar een foto plaatsen met duckface nu we het er toch over hebben haahahah
Isa ik ben ook heel benieuwd naar jou! Ik heb een bepaalde voorstelling van je en wil weten of t klopt. Sowieso een meid met flinke pit in haar kont
Stille meelezers, kom ook over de brug! Meer foto's!
Nou Boerderijgeit heb ik gemist...:-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven