Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
Alle reacties Link kopieren
Wat zie je er lief uit Badmeester!
quote:Stess_ schreef op 03 januari 2014 @ 09:57:

Wat zie je er lief uit Badmeester!My image! I used to be a big bald motherfucker but no more i guess
Mooie handen badmeester!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:badmeester schreef op 03 januari 2014 @ 10:10:

[...]

My image! I used to be a big bald motherfucker but no more i guess Nee, niet meer. Nu zie je er heel lief uit. Warme, zachte uitstraling.
Badmeester, je ziet er heel anders uit dan ik me voorgesteld had! Je ziet er goed uit! Ik hou wel van kale mannen
quote:fancypants schreef op 03 januari 2014 @ 00:37:

Empire, ik vind jouw 'aso'-foto echt prachtig! Net een filmposter...wauw.Dankjewel
Waar is de foto van empire? Ik mis echt alles!
Mooie handen BM! Huis gekocht?
quote:badmeester schreef op 03 januari 2014 @ 10:28:

Waar is de foto van empire? Ik mis echt alles!

Kijk badmeester, speciaal voor jou!

Duckface: http://s1367.photobucket. ... [publicOnly]=1&sort=1&o=1

Aso: http://s1367.photobucket. ... [publicOnly]=1&sort=1&o=0
[quote]itsmyempire schreef op 03 januari 2014 @ 10:30:

[...]

Moet bij jouw fotos aan saturday night van herman brood denken-:)
De linkjes doen het niet empire, maar goed ik had je foto's al gezien en je hebt er een leuk koppie opzitten. net als de rest allemaal
quote:Kamparie schreef op 03 januari 2014 @ 10:30:

Mooie handen BM! Huis gekocht?Dank je, nee helaas nog niet ons bod op een heul mooi huis werd niet geaccepteerd helaas, we zoeken dus verder.
quote:mallie123 schreef op 03 januari 2014 @ 10:34:

De linkjes doen het niet empire, maar goed ik had je foto's al gezien en je hebt er een leuk koppie opzitten. net als de rest allemaalze doen het wel hoor heb de linkjes veranderd hoor haha!
quote:badmeester schreef op 03 januari 2014 @ 10:34:

[quote]itsmyempire schreef op 03 januari 2014 @ 10:30:

[...]

Moet bij jouw fotos aan saturday night van herman brood denken-:)Haha!
quote:badmeester schreef op 03 januari 2014 @ 10:35:

[...]

Dank je, nee helaas nog niet ons bod op een heul mooi huis werd niet geaccepteerd helaas, we zoeken dus verder.Jee, waarom neem niet dat andere helaas zonder tuin maar mooi afgewerkt, prachtig uitzicht... zie het nog zo voor me.
Badmeester, jij bent de eerste waarvan het uiterlijk overeenkomt met wat ik dacht. Weet niet of het ook echt je werk is, maar een van mijn badmeesters vroeger was een lange, kale man waardoor ik jou ook zo in gedachten had
Ah dat zal het wezen haha
quote:Kamparie schreef op 03 januari 2014 @ 10:38:

[...]

Jee, waarom neem niet dat andere helaas zonder tuin maar mooi afgewerkt, prachtig uitzicht... zie het nog zo voor me. Ja er mot toch echt een tuin wezen helaas-:)
quote:badmeester schreef op 03 januari 2014 @ 10:47:

[...]

Ja er mot toch echt een tuin wezen helaas-:)En dan zit je daar, in een driehoek met heggen. Daar zit je met een werelduitzicht! Ik begrijp het niet.
Hebben jullie nog suggesties voor foto's? dan zal ik die vanmiddag plaatsen! Kies een look en ik zal hem uitvoeren!

Ik ga nu even snel de badkamer terroriseren en boodschappen doen in de regen! Het leven is leuk!
"Leuke kat badmeester, wat zie je er lief uit en wat heb je mooie handen"

Dat wil die jongen toch helemaal niet horen.. :-D

Badje, je bent een lekker ding hoor!
quote:itsmyempire schreef op 03 januari 2014 @ 10:56:

Hebben jullie nog suggesties voor foto's? dan zal ik die vanmiddag plaatsen! Kies een look en ik zal hem uitvoeren!

Ik ga nu even snel de badkamer terroriseren en boodschappen doen in de regen! Het leven is leuk!Ik zou wel een Elvis Presley foto van je willen zien. Jij bent vrouwelijk genoeg om daar op een charmante manier mee weg te komen
quote:badmeester schreef op 03 januari 2014 @ 09:38:

Note to self: voortaan kat niet meer op de foto zetten met mij samen...Een zekere forumster wil een kind van jou en mij samen, omdat we allebei seksie handen hebben en dus een heel mooi kind met seksie handen gaan krijgen. Zij wil dat kind dan voor de duidelijkheid.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wie is een zekere forumster? Waarom zegt ze dat wel tegen mij en niet tegen jou? En om maar even in mijn rol te blijven: ben jij te doen?-:)
Stond zomerfreak al op de foto trouwens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven