Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
Alle reacties Link kopieren
TAM, wat een leuke beestjes! Hoe lang zijn ze al van je heen gegaan?
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
Eigenlijk zie ik alleen maar 20.000x de fotos van dezelfde forummers voorbij komen. Die kan ik nu bijna dromen
.
quote:Ravati schreef op 03 januari 2014 @ 16:04:

[...]

Ik kon ook al je foto's zien. En nu heb ik dus weer zin in een sigaret, door die ene foto van jou Sorry
quote:Kaarsvet schreef op 03 januari 2014 @ 16:04:

TAM, wat een leuke beestjes! Hoe lang zijn ze al van je heen gegaan?

Alleen het konijn is heengegaan een paar maanden geleden. De hond is er nog, gelukkig. Ze mist het konijn wel.

Wij ook trouwens.
quote:Tommy_Gun schreef op 03 januari 2014 @ 16:03:

[...]

Ook dat. Maar ik denk dat ik 'smijl you're on Geenstijl' net iets vervelender zou vinden.En niet NU, maar over een jaar, nadat je een irritante discussie met iemand hebt gevoerd hier, of net een topic hebt geopend dat je je man hebt betrapt terwijl ie werd genomen door de postbode.
quote:ThunderassMan schreef op 03 januari 2014 @ 16:06:

[...]

Alleen het konijn is heengegaan een paar maanden geleden. De hond is er nog, gelukkig. Ze mist het konijn wel.

Wij ook trouwens. Echt een leuke foto!
Het is altijd sneu als je beestje overlijd, heb ook al 2 beestjes verloren, blijft toch pijnlijk en verdrietig.. Voelt gelijk zo leeg dan..
Precies Frizz. Of tijdens het SinterHitlerdebat 2014, of wanneer je net hebt geïnformeerd naar een nieuwe peniskooi voor je vent, of hebt toegegeven dat je je oksels niet elke dag scheert. Alles kan een wapen zijn.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:Frizz schreef op 03 januari 2014 @ 16:06:

[...]

En niet NU, maar over een jaar, nadat je een irritante discussie met iemand hebt gevoerd hier, of net een topic hebt geopend dat je je man hebt betrapt terwijl ie werd genomen door de postbode.Dat dus. En aangezien je zelf de foto's openbaar online hebt gezet kan je er niets tegen doen
quote:itsmyempire schreef op 03 januari 2014 @ 16:08:

Het is altijd sneu als je beestje overlijd, heb ook al 2 beestjes verloren, blijft toch pijnlijk en verdrietig.. Voelt gelijk zo leeg dan..Inderdaad. Ik ben altijd erg gehecht aan m'n huisdieren.
quote:Frizz schreef op 03 januari 2014 @ 16:06:

[...]

En niet NU, maar over een jaar, nadat je een irritante discussie met iemand hebt gevoerd hier, of net een topic hebt geopend dat je je man hebt betrapt terwijl ie werd genomen door de postbode.Getsie hier word ik bang van!
quote:Tommy_Gun schreef op 03 januari 2014 @ 16:09:

Precies Frizz. Of tijdens het SinterHitlerdebat 2014, of wanneer je net hebt geïnformeerd naar een nieuwe peniskooi voor je vent, of hebt toegegeven dat je je oksels niet elke dag scheert. Alles kan een wapen zijn.
Wat zei ik nou? Níet posten!

Ik moest verdorie 8 pagina's bijlezen.

O.a. TAM gemist en wéér Badmeester
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Tommy_Gun schreef op 03 januari 2014 @ 16:09:

Precies Frizz. Of tijdens het SinterHitlerdebat 2014, of wanneer je net hebt geïnformeerd naar een nieuwe peniskooi voor je vent, of hebt toegegeven dat je je oksels niet elke dag scheert. Alles kan een wapen zijn.Soms is een wapen alleen maar een wapen, omdat jijzelf dat toestaat.
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2014 @ 16:11:

Wat zei ik nou? Níet posten!

Ik moest verdorie 8 pagina's bijlezen.

O.a. TAM gemist en wéér Badmeester Sorry.
Ik durf er voor te wedden dat er mensen zijn die de fotos hebben opgeslagen. Hoeven geen forummers te zijn maar misschien meelezers... die naderhand misschien ooit een account aanmaken.

Wil geen spelbreker zijn maar ja het kan
.
quote:ThunderassMan schreef op 03 januari 2014 @ 16:10:

[...]

Inderdaad. Ik ben altijd erg gehecht aan m'n huisdieren.Ik ook, vooral aan het beestje wat in mijn foto's voorkomt. Heb hem al 8 jaar het was liefde op het eerste gezicht toen ik hem op ging halen, hij liep gelijk naar mij toe, en sliep vanaf zijn eerste dag dat hij bij ons was al bij mij, nu nog steeds, als ik door de kamer loopt achtervolgt hij mij, als ik met de hond loop en hij is ook buiten dan fluit ik een keer en staat hij voor me en loopt gezellig mee. Hoef maar 1 ding tegen hem te zeggen en hij begint al te knorren.
Tommy gun, je maakt me bang. Maar je hebt gelijk.
quote:ThunderassMan schreef op 03 januari 2014 @ 16:11:

[...]

Soms is een wapen alleen maar een wapen, omdat jijzelf dat toestaat.

Juist. Net als dat ik mezelf laat kwetsen ipv dat anderen mij kunnen kwetsen...

Maar goed, kan me voorstellen dat het in sommige gevallen erg vervelend is. *Note to self: "Als ik zielig gevonden wil worden omdat ik zelf vreemd ga en nu op straat ben gezet - Nieuwe nick gebruiken"
TAM, als je echt geen schaamte hebt of een carrière, partner, kinderen of whatever die eronder kunnen lijden dan bestaan er geen wapens inderdaad.

Maar kom op, dit topic wordt geopend door een lucratieve account die zo goed als zeker fake is, met slecht gephotoshopte kiekjes van een Poolse schone die in een scholierenkamertje is geplakt. Na een paar dagen spammen vragen ze om jullie foto's en hoppekee.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:ThunderassMan schreef op 03 januari 2014 @ 16:12:

[...]

Sorry. Ja, lullig.....jij hebt wel beeld bij mij tenslotte
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:isa__88 schreef op 03 januari 2014 @ 16:12:

Ik durf er voor te wedden dat er mensen zijn die de fotos hebben opgeslagen. Hoeven geen forummers te zijn maar misschien meelezers... die naderhand misschien ooit een account aanmaken.

Wil geen spelbreker zijn maar ja het kan

Alles kan.

Zo heeft mijn foto er gisteren de hele middag opgestaan omdat Badmeester me gekwoot had. Dat risico zit erin.

Als ze wat met die foto willen doen? Be my guest. Het was toch redelijk geshopt, dus vrijwel niemand die me herkent irl.
Ach isa ze kunnen allemaal mn rug op
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2014 @ 16:17:

[...]

Ja, lullig.....jij hebt wel beeld bij mij tenslotte

Nee hoor, alleen op de motor in actie.

Mss vanavond nog eens.
quote:isa__88 schreef op 03 januari 2014 @ 16:12:

Wil geen spelbreker zijn maar ja het kanAlles kan maar is dit niet erg overdreven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven