seks zonder condoom

04-01-2014 18:21 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,ik zit met iets en zou.graag jullie advies of mening willen weten.

Ik heb laatst seks gehad met mijn ex vriend wat verkeerd ging is dat we gebruik hebben gemaakt maar daarna nie.hij heeft zijn vriendin en k ben momenteel vrijgezel.

Een dag nadat we seks hadden vertelde hij dat hij een puistje heeft gekregen op zijn penis(gevuld met water).

Ik heb na die dag jeuk aan mijn vagina af en toe maar zonder afscheiding of een raar geurtje.

Ben nu echt bezorgd geraakt en ben van plan om maandag naar de hs te gaan.

Maar graag zou k weten wat jullie hiervan denken
Ik denk een soa. Zit je wel aan de pil? Anders ben je misschien ook nog zwanger
Wat wil je nou horen; hoe stom het is om onbeschermd met een bezette ex te gaan liggen rollenbollen?

Of wil je van ons weten of wij denken dat je een knol van een SOA hebt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Goed dat je naar de HA gaat en verder zijn jullie dom dom dom dom dom.
Dat je een lesje voorlichting moet en een groot pak condooms. Weet niet wat je verder wil horen ook.
Een bezette man neuken is niet slim. Seks zonder condoom met zo'n man ook niet, wie weet wat hij met anderen nog uitspookt ook nog.

Klinkt eerder als een schimmelinfectie dan als een soa., maar een testje kan geen kwaad lijkt mij zo.
Klinkt als een soa; genitale herpes is een goede kanshebber lijkt me. Als dat zo is, heb je het voor de rest van je leven. De welbekende koortuitslag, maar dan op je foef.

Succes ermee en gebruik ajb ALTIJD een condoom!

Symptomen:

Mannen en vrouwen kunnen last krijgen van pijn en een branderig gevoel bij plassen. Vrouwen kunnen ook jeuk en afscheiding uit de vagina en opgezette klieren in de liezen krijgen. Op de huid en slijmvliezen ontstaan blaasjes gevuld met helder vocht.

Bij de vrouw zitten de blaasjes op de schaamlippen, de vagina, de baarmoedermond en in of rond de anus. Bij de man zitten ze aan de buitenkant van de penis en in of rond de anus.

De blaasjes zijn vaak heel pijnlijk. Ze gaan open en genezen binnen een tot vier weken zonder littekens.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2014 @ 18:23:

Wat wil je nou horen; hoe stom het is om onbeschermd met een bezette ex te gaan liggen rollenbollen?

Of wil je van ons weten of wij denken dat je een knol van een SOA hebt?

Is toch niet stom? Ik heb in mijn hele leven nog nooit seks gehad met dat een ander een condoom om had, en heb nog nooit een soa gehad. Een ex kan je wel vertrouwen, lijkt me.

Ik denk - helaas - in deze ook een soa. Zuur. Maar niet dodend, dus scheelt.
Een vreemdgaande ex kun je wel vertrouwen. Right
O, lees ik zo overheen! Nee, ik ga meer uit van mijn eigen situatie, maar ik denk dat je je eigen (ex)partner wel moet kunnen vertrouwen. Ligt ook aan wat er alemaal is gebeurd.
quote:funky2901 schreef op 04 januari 2014 @ 18:36:

[...]

Is toch niet stom? Ik heb in mijn hele leven nog nooit seks gehad met dat een ander een condoom om had, en heb nog nooit een soa gehad. Een ex kan je wel vertrouwen, lijkt me.

Ik denk - helaas - in deze ook een soa. Zuur. Maar niet dodend, dus scheelt. Dus je hebt tijdens je relatie met een ander liggen krikken, en je had nog eens niet het besef dat veilig te doen?
Ik denk dat je dom bent, dat je mee werkt aan bedrog c.q. het vreemdgaan van je ex en je bent een wandelend gezondheidsrisico.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zijn vriendin denkt vast ook dat hij te vertrouwen is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En je mag waarschijnlijk nog autorijden en stemmen ook zeker, TO?
Is dit Die ex, waarmee je een half jaar terug zwanger wilde worden?
quote:lilalinda schreef op 04 januari 2014 @ 19:14:

Is dit Die ex, waarmee je een half jaar terug zwanger wilde worden?

Ah, dat is haar dan nu misschien wel gelukt.

En maandag meteen naar de HA. hoe stom kun je zijn.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:Naara schreef op 04 januari 2014 @ 18:46:

[...]

Dus je hebt tijdens je relatie met een ander liggen krikken, en je had nog eens niet het besef dat veilig te doen?Ja.
Lekker hoor, van het ene gat naar het andere..tja, dan kan je zitten wachten op ziektes die je liever niet had gewild.

Ik gooi deze er even in..

http://youtu.be/TDcQJ-U4nRM
quote:Naara schreef op 04 januari 2014 @ 18:46:

[...]

Dus je hebt tijdens je relatie met een ander liggen krikken, en je had nog eens niet het besef dat veilig te doen?Funky2901 en besef zijn twee zaken die niet verenigbaar zijn
quote:funky2901 schreef op 04 januari 2014 @ 18:36:

[...]

tuuuuuurlijk kun je die vertrouwen, staat toch mega-groot op zijn voorhoofd?

en ondertussen laat jij je ook nog ff door een ander doen, welja..

sloppy seconds alom nietwaar?

( bij deze nomineer ik je voor de DARWIN-award...pfff, IQ van een koffieboon zeg..)
quote:funky2901 schreef op zaterdag 04 januari 2014 18:36 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="blijfgewoonbianca in "seks zonder condoom"" class="messagelink">blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2014 @ 18:23</a>:</b>

Of wil je van ons weten of wij denken dat je een knol van een SOA hebt?</div></blockquote>

Ik denk - helaas - in deze ook een soa. Zuur. Maar niet dodend, dus scheelt.

En dat zegt iemand die tijdens de relatie niet eens te vertrouwen was en haar partner blootstelde aan potentiële SOA's?!?! Zie je zelf de ironie van je posts niet in?

P.s. Herpes kan wel degelijk dodelijk zijn, voor je ongeboren / pasgeboren kind...
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven