seks zonder condoom
zaterdag 4 januari 2014 om 18:21
Hallo allemaal,ik zit met iets en zou.graag jullie advies of mening willen weten.
Ik heb laatst seks gehad met mijn ex vriend wat verkeerd ging is dat we gebruik hebben gemaakt maar daarna nie.hij heeft zijn vriendin en k ben momenteel vrijgezel.
Een dag nadat we seks hadden vertelde hij dat hij een puistje heeft gekregen op zijn penis(gevuld met water).
Ik heb na die dag jeuk aan mijn vagina af en toe maar zonder afscheiding of een raar geurtje.
Ben nu echt bezorgd geraakt en ben van plan om maandag naar de hs te gaan.
Maar graag zou k weten wat jullie hiervan denken
Ik heb laatst seks gehad met mijn ex vriend wat verkeerd ging is dat we gebruik hebben gemaakt maar daarna nie.hij heeft zijn vriendin en k ben momenteel vrijgezel.
Een dag nadat we seks hadden vertelde hij dat hij een puistje heeft gekregen op zijn penis(gevuld met water).
Ik heb na die dag jeuk aan mijn vagina af en toe maar zonder afscheiding of een raar geurtje.
Ben nu echt bezorgd geraakt en ben van plan om maandag naar de hs te gaan.
Maar graag zou k weten wat jullie hiervan denken
zaterdag 4 januari 2014 om 18:33
Klinkt als een soa; genitale herpes is een goede kanshebber lijkt me. Als dat zo is, heb je het voor de rest van je leven. De welbekende koortuitslag, maar dan op je foef.
Succes ermee en gebruik ajb ALTIJD een condoom!
Symptomen:
Mannen en vrouwen kunnen last krijgen van pijn en een branderig gevoel bij plassen. Vrouwen kunnen ook jeuk en afscheiding uit de vagina en opgezette klieren in de liezen krijgen. Op de huid en slijmvliezen ontstaan blaasjes gevuld met helder vocht.
Bij de vrouw zitten de blaasjes op de schaamlippen, de vagina, de baarmoedermond en in of rond de anus. Bij de man zitten ze aan de buitenkant van de penis en in of rond de anus.
De blaasjes zijn vaak heel pijnlijk. Ze gaan open en genezen binnen een tot vier weken zonder littekens.
Succes ermee en gebruik ajb ALTIJD een condoom!
Symptomen:
Mannen en vrouwen kunnen last krijgen van pijn en een branderig gevoel bij plassen. Vrouwen kunnen ook jeuk en afscheiding uit de vagina en opgezette klieren in de liezen krijgen. Op de huid en slijmvliezen ontstaan blaasjes gevuld met helder vocht.
Bij de vrouw zitten de blaasjes op de schaamlippen, de vagina, de baarmoedermond en in of rond de anus. Bij de man zitten ze aan de buitenkant van de penis en in of rond de anus.
De blaasjes zijn vaak heel pijnlijk. Ze gaan open en genezen binnen een tot vier weken zonder littekens.
zaterdag 4 januari 2014 om 18:36
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2014 @ 18:23:
Wat wil je nou horen; hoe stom het is om onbeschermd met een bezette ex te gaan liggen rollenbollen?
Of wil je van ons weten of wij denken dat je een knol van een SOA hebt?
Is toch niet stom? Ik heb in mijn hele leven nog nooit seks gehad met dat een ander een condoom om had, en heb nog nooit een soa gehad. Een ex kan je wel vertrouwen, lijkt me.
Ik denk - helaas - in deze ook een soa. Zuur. Maar niet dodend, dus scheelt.
Wat wil je nou horen; hoe stom het is om onbeschermd met een bezette ex te gaan liggen rollenbollen?
Of wil je van ons weten of wij denken dat je een knol van een SOA hebt?
Is toch niet stom? Ik heb in mijn hele leven nog nooit seks gehad met dat een ander een condoom om had, en heb nog nooit een soa gehad. Een ex kan je wel vertrouwen, lijkt me.
zaterdag 4 januari 2014 om 18:46
quote:funky2901 schreef op 04 januari 2014 @ 18:36:
[...]
Ik denk - helaas - in deze ook een soa. Zuur. Maar niet dodend, dus scheelt. Dus je hebt tijdens je relatie met een ander liggen krikken, en je had nog eens niet het besef dat veilig te doen?
[...]
Ik denk - helaas - in deze ook een soa. Zuur. Maar niet dodend, dus scheelt. Dus je hebt tijdens je relatie met een ander liggen krikken, en je had nog eens niet het besef dat veilig te doen?
zaterdag 4 januari 2014 om 18:56
zaterdag 4 januari 2014 om 19:24
zaterdag 4 januari 2014 om 20:19
Lekker hoor, van het ene gat naar het andere..tja, dan kan je zitten wachten op ziektes die je liever niet had gewild.
Ik gooi deze er even in..
http://youtu.be/TDcQJ-U4nRM
Ik gooi deze er even in..
http://youtu.be/TDcQJ-U4nRM
zondag 5 januari 2014 om 05:58
quote:funky2901 schreef op 04 januari 2014 @ 18:36:
[...]
tuuuuuurlijk kun je die vertrouwen, staat toch mega-groot op zijn voorhoofd?
en ondertussen laat jij je ook nog ff door een ander doen, welja..
sloppy seconds alom nietwaar?
( bij deze nomineer ik je voor de DARWIN-award...pfff, IQ van een koffieboon zeg..)
[...]
tuuuuuurlijk kun je die vertrouwen, staat toch mega-groot op zijn voorhoofd?
en ondertussen laat jij je ook nog ff door een ander doen, welja..
sloppy seconds alom nietwaar?
( bij deze nomineer ik je voor de DARWIN-award...pfff, IQ van een koffieboon zeg..)
zondag 5 januari 2014 om 07:41
quote:funky2901 schreef op zaterdag 04 januari 2014 18:36 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="blijfgewoonbianca in "seks zonder condoom"" class="messagelink">blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2014 @ 18:23</a>:</b>
Of wil je van ons weten of wij denken dat je een knol van een SOA hebt?</div></blockquote>
En dat zegt iemand die tijdens de relatie niet eens te vertrouwen was en haar partner blootstelde aan potentiële SOA's?!?! Zie je zelf de ironie van je posts niet in?
P.s. Herpes kan wel degelijk dodelijk zijn, voor je ongeboren / pasgeboren kind...
Of wil je van ons weten of wij denken dat je een knol van een SOA hebt?</div></blockquote>
En dat zegt iemand die tijdens de relatie niet eens te vertrouwen was en haar partner blootstelde aan potentiële SOA's?!?! Zie je zelf de ironie van je posts niet in?
P.s. Herpes kan wel degelijk dodelijk zijn, voor je ongeboren / pasgeboren kind...
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis