Wie de laars past....
zaterdag 4 januari 2014 om 18:02
tja....en die past dus niet!
Ik ben helaas gezegend met een mooi paar klapkuiten, maar nu
heb ik een verschrikkelijk mooi paar laarzen gezien waarvan de schachtwijdte helaas te smal is. Ik weet dat je laarzen kunt laten oprekken of verbreden maar vraag me af of 3 cm haalbaar is. Iemand ervaring of een goed adresje waar ik terecht kan?
Alvast bedankt!
Ik ben helaas gezegend met een mooi paar klapkuiten, maar nu
heb ik een verschrikkelijk mooi paar laarzen gezien waarvan de schachtwijdte helaas te smal is. Ik weet dat je laarzen kunt laten oprekken of verbreden maar vraag me af of 3 cm haalbaar is. Iemand ervaring of een goed adresje waar ik terecht kan?
Alvast bedankt!
Staar je niet blind op wat je NIET hebt, maar kijk hoe je kunt krijgen wat je WEL wilt.
zaterdag 4 januari 2014 om 18:47
zaterdag 4 januari 2014 om 19:20
zaterdag 4 januari 2014 om 19:22
Ja, een rits inzetten zou ook nog kunnen maar dat zou ik weer zonde vinden van de laars zelf. Misschien eerst maar het oprekken proberen en daarna wellicht andere opties probren.
Of toch maar eerst even die 3 paar sokken in de laarzen proppen
Of toch maar eerst even die 3 paar sokken in de laarzen proppen
Staar je niet blind op wat je NIET hebt, maar kijk hoe je kunt krijgen wat je WEL wilt.
zaterdag 4 januari 2014 om 19:32
zaterdag 4 januari 2014 om 20:17
zaterdag 4 januari 2014 om 20:40
quote:-teuntje- schreef op 04 januari 2014 @ 19:41:
Als het je droomlaarzen zijn zou ik ze gewoon in de goede grote kopen in een winkel en er niet aan gaan lopen prutsen.
Dit dus en oprekken en rits inzetten of een stukje ertussen kost ook geld dus hoe duur worden die goedkope laarzen van Marktplaats dan?
Zoek je laarzen met een wijdere schacht, google dan daar op. Zie je massa's laarzen die wel meteen passen.
Als het je droomlaarzen zijn zou ik ze gewoon in de goede grote kopen in een winkel en er niet aan gaan lopen prutsen.
Dit dus en oprekken en rits inzetten of een stukje ertussen kost ook geld dus hoe duur worden die goedkope laarzen van Marktplaats dan?
Zoek je laarzen met een wijdere schacht, google dan daar op. Zie je massa's laarzen die wel meteen passen.
zaterdag 4 januari 2014 om 22:03
Als ik het geld had gehad om de laarzen nieuw in de winkel te kopen in de juiste maat had ik dat uiteraard gedaan:-) Via MP is een buitenkansje en zelfs met het vermaken van de laarzen bespaar ik nog enorm veel geld.