Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
quote:Fiet schreef op 05 januari 2014 @ 20:57:

Maar verder is het heerlijk vermaak Guilty pleasure dan t blijft een vleeskeuring he.
Heb n foto staan in topic' Hem ontmoeten ' op blz 7 maar zit mobiel dus kan niet plakken
Alle reacties Link kopieren

quote:Tepelsteeltje schreef op 05 januari 2014 @ 21:02:

[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 7495_n.jpg[/img]

Gniffel..
quote:Flutter-By schreef op 05 januari 2014 @ 20:58:

[...]

Guilty pleasure dan t blijft een vleeskeuring he.Absoluut! Je moet vooral niet gaan tinderen met het idee er de man/vrouw van je dromen te ontmoeten. (Hoewel ik een aantal succesverhalen ken in mijn omgeving en er zelf ook al leuke dates aan over heb gehouden )
Sunlight over me no matter what I do
quote:Fiet schreef op 05 januari 2014 @ 21:03:

[...]

Absoluut! Je moet vooral niet gaan tinderen met het idee er de man/vrouw van je dromen te ontmoeten. (Hoewel ik een aantal succesverhalen ken in mijn omgeving en zelf ook al leuke dates aan over heb gehouden )Voorbeeld van een leuke date? ;)
En toch zou mijn tinder man 'hem' kunnen zijn. Twee handen op 1 buik en dikke vette vlinders. Aaawhhhh meeeen
Damn GrumpyCat, dat wil ik oook haha. Leuk zeg!
Toch grappig om over de "man met vis / vriendengroep / uitgeknipte vrouw / prof. foto" te lezen.

Oh ja, de zonnebril haha.... persoonlijk heb ik andere, spontane foto's.

Gek is het wel dat vrouwen ( daar kijk ik dan weer naar ) niet echt veel andere foto's hebben, veelal zonnebril, veel te ver af of met de rug naar de lens, kijkend in een vallei.

Hier word er dan over geklaagd... erg mooi!
quote:Flutter-By schreef op 05 januari 2014 @ 21:04:

[...]

Voorbeeld van een leuke date? ;)Nou eigenlijk waren het drie dates met dezelfde persoon Leuke man, meer kan ik er niet van maken! Weet niet of er nog een vervolg komt, maar na lange, lange afwezigheid in het datingcircuit was dit fijn om er weer terug in te komen!
quote:mats schreef op 05 januari 2014 @ 21:11:

Toch grappig om over de "man met vis / vriendengroep / uitgeknipte vrouw / prof. foto" te lezen.

Oh ja, de zonnebril haha.... persoonlijk heb ik andere, spontane foto's.

Gek is het wel dat vrouwen ( daar kijk ik dan weer naar ) niet echt veel andere foto's hebben, veelal zonnebril, veel te ver af of met de rug naar de lens, kijkend in een vallei.

Hier word er dan over geklaagd... erg mooi!haha, dan mag jij zij lezen waar "hij" staat
Laats kreeg ik gewoon een lus in beeld, op 3 manieren gefotografeerd.. Bizar.. Denk weinig likes het was nogal een ontsmakelijke.
quote:Fiet schreef op 05 januari 2014 @ 21:12:

[...]

Nou eigenlijk waren het drie dates met dezelfde persoon Leuke man, meer kan ik er niet van maken! Weet niet of er nog een vervolg komt, maar na lange, lange afwezigheid in het datingcircuit was dit fijn om er weer terug in te komen!Kan ik me voorstellen Ik was bijna aan een eerste date toe deze week maar kreeg koudwatervrees. Niks voor mij
quote:vogelbekdiertje schreef op 05 januari 2014 @ 21:13:

Laats kreeg ik gewoon een lus in beeld, op 3 manieren gefotografeerd.. Bizar.. Denk weinig likes het was nogal een ontsmakelijke.Een lus? Hoe is een lus onsmakelijk? Ik kijk nooit meer hetzelfde naar lusjes
quote:Flutter-By schreef op 05 januari 2014 @ 21:15:

[...]

Kan ik me voorstellen Ik was bijna aan een eerste date toe deze week maar kreeg koudwatervrees. Niks voor mij Oh ik ging bijna dood voor mijn eerste date. En maar hopen dat hij op het laatste moment zou afzeggen
Het leuke was dat ik ook echt niet serieus op zoek was. Hij ook nie. Ik zal achter de pc mijn tinder foto's eens plakken dan lach je je rot.
Al genoemd?: met de visvangst op de foto. Ontelbaar veel voorbij zien komen.

quote:Fiet schreef op 05 januari 2014 @ 21:18:

[...]

Oh ik ging bijna dood voor mijn eerste date. En maar hopen dat hij op het laatste moment zou afzeggen

haha, dat ken ik! Erg is dat. Toen ik mijn ex voor het eerst ging ontmoeten heb ik de hele reis de km af zitten tellen. Ik stapte uit de bus en zag hem al staan wachten, mijn strategie was, als hij me niet herkent loop ik gewoon door en stap aan de andere kant weer op!

Gelukkig (of ongelukkig want nu ex) herkende hij me wel en het was binnen een paar weken dik aan.
quote:grumpycat1983 schreef op 05 januari 2014 @ 21:18:

Het leuke was dat ik ook echt niet serieus op zoek was. Hij ook nie. Ik zal achter de pc mijn tinder foto's eens plakken dan lach je je rot.Doen! Ben heel benieuwd (niet bezorgd om privacy?)
ding flof bips

quote:Flutter-By schreef op 05 januari 2014 @ 21:23:

[...]

haha, dat ken ik! Erg is dat. Ha en daarna begint pas de echte ellende. De hele dag op je telefoon kijken Of Hij Nog Iets Gestuurd Heeft. De constante vraag of ik nu: moet wachten/actie moet ondernemen/appen/facebooken/oneerbare voorstellen moet doen .. Ik heb me echt als een zestienjarige gedragen de afgelopen weken
quote:grumpycat1983 schreef op 05 januari 2014 @ 21:26:

Een van mijn gestoorde Tinder foto's (en nee ik heb niet heel erg gekke dingen op viva staan dus och. Over dagje of zo haal ik linkje weer weg en voila)

Ik en mijn Tinder

Heel erg cool
Goed bezig grumpy!

We vergeten natuurlijk de militair foto! Ons land kent een hoop soldaten, toch nog niet wegbezuinigd
quote:Fiet schreef op 05 januari 2014 @ 21:33:

[...]

Ha en daarna begint pas de echte ellende. De hele dag op je telefoon kijken Of Hij Nog Iets Gestuurd Heeft. De constante vraag of ik nu: moet wachten/actie moet ondernemen/appen/facebooken/oneerbare voorstellen moet doen .. Ik heb me echt als een zestienjarige gedragen de afgelopen weken geniet er van joh, dat zijn toch de leukste giebelige, kriebelige momenten vind ik altijd hoewel het op het moment zelf altijd wel erg spannend is.
Hahaha!! Herkenbaar zeg dit! Gisteren zag ik een vent, met baby op schoot. Baby had duim in zijn mond en die man ook. Whut?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven