Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Ja ik dacht in plaats van foto's en selfies waarop ik me beter voordoe plaats ik iets gruwelijks. En als onderschrift had ik "in mij schuilt een slanke vrouw maar ik hou haar in toom met koekjes" om aan te geven dat ik geen maatje 36 heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:grumpycat1983 schreef op 05 januari 2014 @ 21:26:

...

Sunlight over me no matter what I do
quote:Flutter-By schreef op 05 januari 2014 @ 21:16:

[...]

Een lus? Hoe is een lus onsmakelijk? Ik kijk nooit meer hetzelfde naar lusjes Moet daar niet luL staan? Dat leest meteen heeeel anders.
quote:zomerfreak schreef op 05 januari 2014 @ 21:36:

Hahaha!! Herkenbaar zeg dit! Gisteren zag ik een vent, met baby op schoot. Baby had duim in zijn mond en die man ook. Whut?Noooo!
Haha vermakelijk voor mij op de zaterdag of zondagavond. Was laatst ook heerlijk aan het gluren, kom een bekende tegen en wat doe ik! ! Ik schuif weer terug zo van hey die ken ik. Whaha nou had gelijk reactie. . Wat ik zelf afknapper vind is de selfies en de kijk mij een prachtige lichaam hebben met vreselijke tattoo's. Heb zelf ook 2 tattoo's maar sommige zitten er onder. Zo'n lekkere in de nek of zelfs in het gezicht
quote:grumpycat1983 schreef op 05 januari 2014 @ 21:36:

Ja ik dacht in plaats van foto's en selfies waarop ik me beter voordoe plaats ik iets gruwelijks. En als onderschrift had ik "in mij schuilt een slanke vrouw maar ik hou haar in toom met koekjes" om aan te geven dat ik geen maatje 36 heb.
quote:helianthe schreef op 05 januari 2014 @ 21:38:

[...]

Moet daar niet luL staan? Dat leest meteen heeeel anders....zie mijn onderschrift :P
quote:zomerfreak schreef op 05 januari 2014 @ 21:36:

Hahaha!! Herkenbaar zeg dit! Gisteren zag ik een vent, met baby op schoot. Baby had duim in zijn mond en die man ook. Whut?Dat is gewoon nasty en zegt: wij zijn op zoek naar een nieuwe moeders de vrouw. 2 voor de prijs van 1!
Oh, dat foto's scrollen en de hele tijd 'next' denken herken ik wel uit mijn internetdate tijd.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
waar ik dan ook nieuwsgierig naar ben, hebben jullie vaak langere chatsessies met tindermannen? ik verlies ook snel weer de aandacht en dat is ook vaak wisselwerking hoor! Blijft toch beetje oppervlakkig. Wel 1 contact waar ik nu al paar dagen berichtjes mee stuur maar of dat blijft..? hoe is dat bij jullie? (grumpycat, jij bent natuurlijk de het goede voorbeeld hierin )
Ik kende het helemaal niet tot voor een paar weken terug en daarna dacht ik dat het wat meer voor snelle seks etc was (ja vooroordelen ik weet het)

Maar enlighten me! is het leuk? Ik heb me nu net aangemeld maar vind het een beetje eng haha
Ik dacht, laat ik die app eens downloaden om eens te zien wat het is. Klopt het dat je er niets mee kunt zonder op je FB pagina eerst in te loggen?
wij slapen nooit.
quote:iceteapeach schreef op 05 januari 2014 @ 21:55:

Ik dacht, laat ik die app eens downloaden om eens te zien wat het is. Klopt het dat je er niets mee kunt zonder op je FB pagina eerst in te loggen?klopt, de app werkt via FB
Snelle seks is juist wat ik wil. Heb helemaal geen zin in een relatie maar hoe maak ik dat die mannen duidelijk?
En al die mannen dan die zo professioneel wielrennen of snowboarden of wat sport dan ook? Ze hebben bijna allemaal wel een sportfoto ertussen staan.
It ain't me
quote:sunshine76 schreef op 05 januari 2014 @ 21:57:

[...]

klopt, de app werkt via FBOke, en dan? Dan heb je evt. contact met iemand en die kan ook gelijk je FB pagina zien (al dan niet volledig)?
wij slapen nooit.
quote:sunshine76 schreef op 05 januari 2014 @ 21:53:

waar ik dan ook nieuwsgierig naar ben, hebben jullie vaak langere chatsessies met tindermannen? ik verlies ook snel weer de aandacht en dat is ook vaak wisselwerking hoor! Blijft toch beetje oppervlakkig. Wel 1 contact waar ik nu al paar dagen berichtjes mee stuur maar of dat blijft..? hoe is dat bij jullie? (grumpycat, jij bent natuurlijk de het goede voorbeeld hierin )Hmm nee, bij mij wordt er weinig langere tijd gekletst eigenlijk. Met mijn date eigenlijk ook maar kort, vrij snel afgesproken.
Die sporters skipte ik. Ben aartslui. Heb met mijn tinder man week slap lopen ouwehoeren over wat beter was de burger king of KFC en wat we als luie single nu weer bij thuisbezorgd hadden besteld. Toen besloten maar eens samen te gaan koken omdat we anders straks met vorkheftruck uit ons huis moesten worden gehaald. En zo geschiedde. Liefde gaat wel degelijk door de maag.
quote:iceteapeach schreef op 05 januari 2014 @ 21:59:

[...]

Oke, en dan? Dan heb je evt. contact met iemand en die kan ook gelijk je FB pagina zien (al dan niet volledig)?Nee, wat je ziet is of je gemeenschappelijke vrienden hebt en eventuele gemeenschappelijke likes. Je hebt geen toegang tot elkaars facebook!
hmm, het is best leuk. Inderdaad veel sporters/vrienden foto's etc. maar profielfoto van facebook wordt gelinkt aan het account dus vandaar die verschijnen. Dus ik zou zeggen er door heen kijken en kijken of er toch een fatsoenlijke leuke foto op staat!

Heb al 2 matches binnen half uur. Gaat wel snel hoor...
quote:Fiet schreef op 05 januari 2014 @ 22:06:

[...]

Nee, wat je ziet is of je gemeenschappelijke vrienden hebt en eventuele gemeenschappelijke likes. Je hebt geen toegang tot elkaars facebook!

Ah, oke. Zal het eens uitproberen dan. Is tenslotte ook weer zo verwijderd .

Edit: FB/Tinder melding geeft echter wel aan dat Tinder toegang wil tot je (openbaar) profiel, vriendenlijst, e-mail adres, persoonlijke beschrijving, geboortedatum en verder huidige woonplaats, foto's en seksuele voorkeur.

Gaat wel iets verder dan vriendenlijst en evt. gemeenschappelijke likes vind ik.
wij slapen nooit.
quote:zomerfreak schreef op 05 januari 2014 @ 21:58:

Snelle seks is juist wat ik wil. Heb helemaal geen zin in een relatie maar hoe maak ik dat die mannen duidelijk?Zet "Neuken?" in je onderschrift?
quote:iceteapeach schreef op 05 januari 2014 @ 22:08:

[...]

Ah, oke. Zal het eens uitproberen dan. Is tenslotte ook weer zo verwijderd .Have fun
quote:DieFetteElke schreef op 05 januari 2014 @ 22:10:

[...]

Zet "Neuken?" in je onderschrift?
Volgens mij zijn jullie nog de kijk-mijn-tattoos vergeten, en de zie-mijn-gespierde-geoliede-blote-bovenlijf-eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven