Broadchurch
zondag 5 januari 2014 om 22:23
quote:Istar_ schreef op zondag 05 januari 2014 22:16 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="bibaatje in "Broadchurch"" class="messagelink">bibaatje schreef op 05 januari 2014 @ 22:13</a>:</b>
Pff dit is te spannend hoor. En zoveel mogelijkheden en verdachten.
Een week wachten wordt wel lang idd!</div></blockquote>
Waarom denk je dat ik ze allemaal al gezien heb
Het wordt per episode erger! Elke episode een andere verdachte......
Pff dit is te spannend hoor. En zoveel mogelijkheden en verdachten.
Een week wachten wordt wel lang idd!</div></blockquote>
Waarom denk je dat ik ze allemaal al gezien heb
Het wordt per episode erger! Elke episode een andere verdachte......
zondag 5 januari 2014 om 22:28
maandag 6 januari 2014 om 08:27
Gisteren de serie afgekeken. Wauw!! Lange tijd niet zo'n goede serie gezien. Mijn vermoeden over de dader klopte trouwens wel, dus was niet helemaal onverwacht.
Ik denk dat de amerikaanse versie niet zo leuk is, juist dat engelse sfeertje is zo mooi.
Het deed mij trouwens heel erg denken aan het boek 'een goede raad' van jk Rowling. Al ging dat niet over een moord, dezelfde sfeer en verhaallijnen die samen komen.
Ik denk dat de amerikaanse versie niet zo leuk is, juist dat engelse sfeertje is zo mooi.
Het deed mij trouwens heel erg denken aan het boek 'een goede raad' van jk Rowling. Al ging dat niet over een moord, dezelfde sfeer en verhaallijnen die samen komen.
maandag 6 januari 2014 om 09:26
donderdag 9 januari 2014 om 15:51
Vind het ook een prachtige serie. Kon niet wachten en heb dus de afleveringen gedownload, maar moet me zo concentreren op dat Engels, Engels dat ik graag ondertiteling wil.
Las de tip over de download site Addic7ed, weet niet meer wie hem gaf?!. Heb de onderiteling gedownload maar hoe krijg ik hem nu onder de aflevering? (is dit een kneuzenvraag?)
Nu tot en met aflevering 2 gekeken dus kan nu nog zonder extra kennis met jullie meekletsen.
Las de tip over de download site Addic7ed, weet niet meer wie hem gaf?!. Heb de onderiteling gedownload maar hoe krijg ik hem nu onder de aflevering? (is dit een kneuzenvraag?)
Nu tot en met aflevering 2 gekeken dus kan nu nog zonder extra kennis met jullie meekletsen.