Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Leuk Thordis!

Ik heb al 2 dates achter de rug, ontelbare gesprekken, en een hele hoop liefdesverklaringen. En geen enkel oneerbaar voorstel, zodra ik merk dat iemand daarnaar op zoek is negeer ik diegene verder.
haha, Frizz, ik ga altijd op de psychologische toer.

"hoe komt dat nou, dat jij zo doet? Doe je dat in het echte leven ook?" "nee?" "ik zou zeggen, proberen. en de eerste de beste die je een bitchslap geeft een drankje aanbieden namens mij"
Veel plezier Thordis!
Nou ja op zoek zijn naar een seksdate is niet strafbaar toch?
Zeker niet, maar ik vind het wel een soort van beleefd als even de intenties worden gecheckt voor er over wordt gegaan tot hot & steamy. Of in de meeste gevallen, lauw en slapjes.
Ooooooh ja dat sowieso. Dat overkomt mij niet, ik zie er heel zedig uit op Tinder.
Ik ook! Potverdorie!!
Vergt oefening om je ware aard te verbergen.
whahaha, het komt zeker door m'n degelijke opvoeding. Onbewust rebelleer ik.
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en ik heb zodadelijk mijn 2de Tinderdate....... Heb er al 1 gehad maar dat is uitgedraaid op niets..... Ik ben nu echt doodzenuwachtig, krijg denk ik geen hap door mijn keel!
Spannend sansastark! Heel veel plezier!

Ik heb al eens een date gehad via Tinder. Ik heb wel meer dan 20 matches of zo, maar bijna niemand reageert of de app doet t slecht.

Gisteren vertelde ik nog aan een man, waar ik een match mee had, dat mijn favoriete hobby haken is. Hij dacht serieus dat ik een grapje maakte. -_- .....
Vraagje, zitten jullie er met je eigen facebook op of maken jullie een nieuwe facebookpagina aan?
quote:sansastark schreef op 06 januari 2014 @ 17:03:

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en ik heb zodadelijk mijn 2de Tinderdate....... Heb er al 1 gehad maar dat is uitgedraaid op niets..... Ik ben nu echt doodzenuwachtig, krijg denk ik geen hap door mijn keel!LEUK! Wat gaan jullie doen? Kom je vertellen hoe het was?
Ik gebruik gewoon mijn eigen FB-profiel hoor, waarom niet?

Ik heb ineens allemaal oude matches die nu actief worden, heb ik het zomaar druk.
Wat zien ze allemaal van je facebook? Zien ze ook je naam, of alleen je profielfoto?
Je naam en je profielfoto's. Die kun je overigens wel aanpassen als je eenmaal een profiel hebt. Maar je kan alleen foto's op Tinder plaatsen die je al op FB hebt. En mensen kunnen zien wat de afstand tussen jullie beiden is.
Oke thx, dan zal ik ff wachten totdat ik gescheiden ben, staat anders ook zo stom met mijn naam;))
Pfff heb nav dit topic net tinder aangemaakt, maar ik krijg alleen maar foto's van 18/19/20jarigen! Ben zelf 28. Kan ik hierin zelf iets instellen ofzo?

Zo zit er natuurlijke geen leuke date in voor mij
Ik spreek toch geen Chinees?!
Je kunt ook een foto uploaden die je alleen zelf kunt zien (dus niet delen met je FB vrienden) en die dan op tinder gebruiken.
Ze zien trouwens alleen je voornaam.
Oh heb het al gevonden, jeuh
Aaaaah match! Haha nu al. Alleen heb ik nog niet zo'n zin om nu te gaan chatten. Maar kan ik die match op een later moment nog terug zien?
Ik heb tinder uitgespeeld..

Niemand meer in de buurt
Whaha ik heb alweer een match maar ben te scheiterig om te gaan chatten.
Chatten kan best tinker! Ik ben nu twee keer serieus mee uitgevraagd op een date.. Maar ik durf niet. Wat als het een sukkel blijkt te zijn? Of erger wat als het heel leuk is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven