Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Ik zag net een foto van iemand achter een strijkplank. Weten je in in ieder geval dat ie graag strijkt.. Maar echt waarom?
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic! Ik ben 4 maanden vrijgezel na ren relatie van 6 jaar.. Ik ben sinds een paar weken aan het Tinderen met een van mn eerste matches heb ik nu nog steeds contact. Hij lijkt me superleuk en nu heeft hij me mee uitgevraagd! Ik durf niet! Wat als hij tegenvalt? Het lijkt me zo eng om weet te daten, hoe werkt het ook alweer allemaal haha..

Leuk om te lezen dat er hier meer meiden met een tinder date zijn!
quote:Nemesis. schreef op 06 januari 2014 @ 19:26:

Ze zien trouwens alleen je voornaam.Thx, handig om te weten.
Wat leuk, meer Tinder mensen! Ik heb wel matches en mensen die reageren, maartwijfel vaak of het mensen te doen is om de seks of voor relatie. Vooral bij de zonnebrilmannen heb ik zeer mijn twijfels.
We can do it!
quote:meesje2010, 4 uur geleden

Ik heb tinder uitgespeeld..

Niemand meer in de buurt

Hahahahaha
Haha mijn allereerste tindermatch zei meteen dat hij zin had om voor de webcam te strippen. Dat moest ik natuurlijk checken en hij is toen voor de webcam uit de kleren gegaan. Nou mijn vriendinnen en ik hadden de grootste lol!
Ik heb nooit een match! Ligt t aan mij? haha
Heb niet alles gelezen, maar mannen denken er net zo over als wij:

http://www.upcoming.nl/di ... -vrouwelijke-tinder-types
Echt leuk al die Tinder ervaringen te lezen! Tot nu weinig bijzonders maar ik durf dan zelf ook niet echt te beginnen met chatten! Laat staan op date te gaan! Lijkt me echt dood eng!
Als je wil weten wat voor persoon het is moet je misschien met echte mensen afspreken of aanspreken tijdens het uitgaan of als je iemand ziet, in het dagelijks leven. Ben je ook af van "probleem".
quote:Siena schreef op 06 januari 2014 @ 23:38:

Haha mijn allereerste tindermatch zei meteen dat hij zin had om voor de webcam te strippen. Dat moest ik natuurlijk checken en hij is toen voor de webcam uit de kleren gegaan. Nou mijn vriendinnen en ik hadden de grootste lol!Neeeeeeeeeeeee!
quote:-chicky- schreef op 06 januari 2014 @ 23:48:

Echt leuk al die Tinder ervaringen te lezen! Tot nu weinig bijzonders maar ik durf dan zelf ook niet echt te beginnen met chatten! Laat staan op date te gaan! Lijkt me echt dood eng! Klopt, ze eten je zó op. Niet doen hoor.
.
Bijna iedereen op Tinder is een match bij mij. Maar ik heb nooit zin om een berichtje te sturen. En de meeste komen niet verder dan "Hi, alles goed".

Verder is het vooral goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik zit er niet op om te chatten of daten.
Ik blijf in een deuk liggen hier :-) De leukste chat van gisteren was uiteindelijk Bijbel les. :P
Al iemand die zich heeft herkend in de link die Pieternella erin gooide?
Ik herken me er totaal niet in. Voldoe aan geen van de punten. Ben ik dan origineel of juist saai?
quote:meesje2010 schreef op 06 januari 2014 @ 19:43:

Ik heb tinder uitgespeeld..

Niemand meer in de buurt
Ik word trouwens zo gaar van dat getyp op mn telefoon! Die mannen weten niet van ophouden! Twee blijven er maar doorzeiken over zaken die mij niet interesseren - hou toch op, denk ik dan!
Zeg je dat dan niet gewoon? Of, als ik ze zat ben stop ik met reageren. Beleefd afkappen leidt tot vervelende discussies heb ik gemerkt.
Idd, als je zegt dat je niet wil chatten is het meteen: waarom like je mij dan

Heb er nu een die ik heeeel leuk vind op de foto ;) en de chat is ook leuk!
Mijn Tinderdate is gisteren super verlopen! Vrijdag volgt de tweede date ). We zijn gister Sushi wezen eten en hebben een wedstrijd gehouden "wie de meeste wasabi op kon eten zonder dat er stoom uit je oren kwam" (natuurlijk in combinatie met sushi en sojasaus ) Ik heb een topavond gehad! Komende vrijdag gaan we naar The Hobbit in Tuschinski Amsterdam.

To be continued! :Imao:
leuk! keep us updated!
'En, vertel eens iets over jezelf'.

Wat een stomme opdracht vind ik dat. Daar blokkeer ik volledig op. What the fuck wil je dat ik dan ga doen, een spreekbeurt?
quote:Frizz schreef op 08 januari 2014 @ 00:13:

'En, vertel eens iets over jezelf'.

Wat een stomme opdracht vind ik dat. Daar blokkeer ik volledig op. What the fuck wil je dat ik dan ga doen, een spreekbeurt?

Dit was mijn spreekbeurt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven