Leuke meiden Apeldoorn e.o.

06-01-2014 19:21 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn goede voornemens in het nieuwe jaar is om er iets meer op uit te gaan in 2014.

Ik kom (met mijn bijna 28 jaar) in de fase terecht waarin veel vrienden trouwen, kinderen krijgen en de dimensie ‘burgerlijk’ meer gaan aannemen.

Hierdoor wordt het voor mij toch lastig om met vrienden op pad te gaan.

Daarom dacht ik; waarom probeer ik niet via het Viva forum met anderen in contact te komen? Dus bij deze..

Het lijkt mij leuk om een leuke groep nieuwe mensen te leren kennen waarmee ik het volgende kan doen/ondernemen: uit eten, kookclubje, borreltje doen, uitgaan, shoppen, etc.

Ik ben woonachtig in Apeldoorn en ben benieuwd of er meerdere stadgenoten zijn die hier interesse in hebben.

Hopelijk zie ik jullie positieve reacties tegemoet!

Groet,

Heleen
Hallo Heleen,

Inmiddels woon ik alweer meer dan een jaar in Apeldoorn. Vanwege mijn werk ben ik naar Apeldoorn verhuisd. Ik ben single (27 jaar) en zit zelf nog niet in de fase van het echte burgerlijke leven.

Ik ken inmiddels al een aantal mensen in Apeldoorn, maar sta ervoor open om nog meer nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen. Het lijkt mij dus erg leuk om een keer wat af te spreken,

Groetjes
Hoi!

Dat is een snelle reactie! Ik heb het bericht vanavond geplaatst, dus laten we nog even kijken of er meerdere reacties komen. Anders gaan wij een keer afspreken, leuk!

Fijne avond!

Groet,

Heleen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven