Mode & Beauty alle pijlers

cocktailjurk

08-01-2014 23:12 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een leuke korte cocktailjurk maar ik weet niet zo goed wat bij mijn figuur past. Ik ben vrij klein: 1.58 en ook niet heel slank :65kg. Ik heb een appelfiguur. Verder heb ik een behoorlijke boezem. Ik denk dat kort het beste is ivm mijn lengte, verder vraag ik me af of straples jurkjes mij wel staan met mijn figuur. Tot nu toe alleen op internet gekeken, ik ga binnenkort echt in winkels kijken. Wie weet kunnen mensen me alvast een beetje op weg helpen.
Strapless staat niemand
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
http://3.bp.blogspot.com/ ... 00/Apple-Shape-Celebs.jpg
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sum is mij gelukkig voor. Echt, ik weet niet alle ins en outs op mode gebied maar persoonlijk vind ik niemand strapless jurken staan. Of je nou lang, slank, of wat dan ook bent. Of iig bedoel ik dit soort bovenkanten;

(even een willekeurige gepakt hoor)

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bijna dezelfde lengte (ben 1cm korter) en ook een flink bos hout voor de deur. Of het mij flatteus staat weet ik niet, maar dit soort outfits draag ik:

(V-neck, nepoverslag en decoratie op schouder)
Iets met een overslag of mouwtjes en een uitwaaierende rok, staat je dat? Of vind je dat je dat juist propperig maakt?

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik begrijp dat strapless ook niet.

Spagettibandjes maakt het zoveel mooier vind ik.

lemoos, mooie jurk.
En dit soort dingen (mensen met ons gebrek aan lengte kunnen gewoon een tuniek dragen, da's voor ons de lengte van een jurkje)

Voor in de winter/geen zin in te bloot: jumpsuit

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik zou zelf voor een V-hals gaan en zwart.

Maar misschien vind je dit iets? Moet zeggen dat het zo minder uit ziet maar goed, kan het jurkje niet vinden op een model.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zoiets ook altijd in de kast:

Weer een jumpsuit maar met overslag idee, v-neck (halter, knopen in de nek, dus open rug). Het oorspronkelijke plaatje wil niet 'plakken', maar dan van stevig stof en meer figuurvolgend.

Alleen dan met een mooie riem en megahakken)
Nou voorbeelden te over! Leuk!

Mila als jij nou zegt welke jurk je echt mooi vindt, dan kunnen we je misschien ook helpen zoeken.
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 januari 2014 @ 00:38:

[afbeelding]Deze heb ik. Fijne jurk.
Jumpsuits bij mensen >maat 36 vind ik écht niet kunnen. Hoe mooi ik ze zelf ook vind, het staat gewoon niet mooi.
Ik zou dit niet durven dragen maar het staat het model wel mooi;

Deze is wel leuk;

Oeh die onderste is mooi MV, waar heb je die gevonden?
The time is now
quote:Banba schreef op 09 januari 2014 @ 07:06:

Oeh die onderste is mooi MV, waar heb je die gevonden?

Leuk is die he!

http://nl.aliexpress.com/w/wholesale-ex ... esses.html
Leuke site ook MV!
Strapless staat niemand

en een jumpsuit staat al helemaal niemand!!!
Lemoos

Waar heb jij die jumpsuit gevonden?

Heel erg mooi met dat open stuk op de rug
Leuk die jumpsuits, niet als alternatief voor de cocktailjurk, maar voor mezelf voor erbij.

TO, voor jouw figuur: een V-hals, iets in A-lijn en flinke hakken.
Cum non tum age
Denk er aan dat een cocktail jurk tot over de knie is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven