Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 09 januari 2014 @ 00:51:

Ik ga zakken, Trustuh en slaap lekker straks.Oh je berichtje gemist, jij ook alvast truste en werkse morgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goeiemiddag!

Wat een mooie stukjes MV, heb je dat zelf gemaakt?? Helemaal mijn smaak, ik hou ervan!

Blij dat de vakantie weer voorbij is. Was er wel aan toe qua bijtanken enzo, maar nu ook wel weer fijn dat er weer wat ritme in de dagen zit.

Leuke foto's Mv!

Maroon Alles goed? Had dan wel geen vakantie maar ik ben ook blij met normalere dagen.

Storm en regen, het lijkt wel herfst! Dat met lente-achtige tempraturen en dat in de wintermaand januari
Volgende week word het koud, zeggen ze. Mag van mij nog wel hoor, lekker echt winter. Beetje ijs, wat sneeuw, gezellig vind ik dat. Beter dan dit prutweer in ieder geval.
quote:maroon5 schreef op 09 januari 2014 @ 14:16:

Volgende week word het koud, zeggen ze. Mag van mij nog wel hoor, lekker echt winter. Beetje ijs, wat sneeuw, gezellig vind ik dat. .

Wil je niet van die rare dingen zeggen ?

Alhoewel de wind nu ook zo hard is dat ik met rollator niet naar buiten durf, met sneeuw mogelijk weer helemaal niet. Morgen kan ik hopelijk met hulp TZ mijn daylight lamp uit de berging halen. en zo hopelijk iets energie opdoen om wat kleine dingetjes te kunnen doen.
Dan doen we plaatselijke winter Thee! Dan kunnen al die Hollanders weer speculeren over een 11 stedentocht (even een grapje nav onder andere het Friesland topic haha), kunnen de kinderen hier lekker schaatsen onder schooltijd en is het bij gewoon heerlijk aangenaam!
Hallo,ik kom ook weer eens een keertje kijken hier..

Is wel een goed idee thee,die daylightlamp. zijn die duur trouwens?

Vanmorgen crematie gehad van de man van mijn nicht.. 59 jaar. veel te jong!

Heb vandaag trouwens tegen de pakjesbezorger gezegd dat ik geen pakjes meer aan neem voor de buren. geen zin meer in.

Zeggen nog geen boe of bah als je ze tegenkomt..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Dat klinkt al heel wat beter Maroon en in dat topic van Amand heb zelfs ik aangegeven dat DE TOCHT leuk zou zijn maar dan met erg strenge korte vorst, de toch en klaar met de winter

Bron, dat is idd een veel te jonge leeftijd. Had je veel contact met je nicht/man?

Ik heb de lamp al een jaar of 6 of 7 denk ik, heb 'm toen in de aanbieding bij een apotheek gekocht, weet het bedrag niet meer, dacht rond de 100 euro, maar wel z'n geld waard. Had 'm ook eigenlijk al eerder moeten gaan gebruiken, november of zo.

Hoop dat je de energie/zin/tijd hebt om hier weer wat vaker langs te komen!
Ik ben wel van plan om hier vaker langs te komen maar ik val regelmatig op de bank in slaap. en dan ben ik zo groggy dat ik meteen mijn bed in duik.

Ik mis Ans hier. Gaat het wel goed met haar?
Ik zag mijn nicht regelmatig ja.. Ze houdt zich sterk maar ik denk dat de klap nog wel gaat komen.
quote:maroon5 schreef op 09 januari 2014 @ 15:09:

Dan doen we plaatselijke winter Thee! Dan kunnen al die Hollanders weer speculeren over een 11 stedentocht (even een grapje nav onder andere het Friesland topic haha), kunnen de kinderen hier lekker schaatsen onder schooltijd en is het bij gewoon heerlijk aangenaam!http://www.speld.nl/2014/ ... lfstedentocht-afgeblazen/
up voor de avond-/nachtploeg!
quote:maroon5 schreef op 09 januari 2014 @ 13:20:

Goeiemiddag!

Wat een mooie stukjes MV, heb je dat zelf gemaakt?? Helemaal mijn smaak, ik hou ervan!

Blij dat de vakantie weer voorbij is. Was er wel aan toe qua bijtanken enzo, maar nu ook wel weer fijn dat er weer wat ritme in de dagen zit.

Ja zelf gemaakt die stukjes.

Bron gecondoleerd wat een jonge leeftijd nog.

Jullie willen nog wel kou? Ik liever niet hoor. Het was mij nog gelukt de verwarming uit te houden maar ik denk dat ik die morgen aan doe, ik vind het niet lekker. Zal ook morgen even een warme trui gaan wassen. Mijn droger doet het toch niet dus zal even langer duren met drogen.

Ik was net even buiten om een blikje kattenvoer uit de box te halen maar het is gewoon guur aan het water.

Voor de kinderen is het nog wel leuk schaatsen, ik kijk liever schaatsen op tv
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik wil liever helemaal niks met schaatsen te maken hebben!
MV, ik mail je even.
Iemand interesse in een waardebon van Landal? Boekje met 4 bonnen, 50, 2x 100 en 150 euro.
Geen interesse, ik haat dat soort parken

Hoe gaat het trouwens met je tand/kies?
quote:thee schreef op 10 januari 2014 @ 00:43:

Hoe gaat het trouwens met je tand/kies?

Nog niet beter helaas.

Ach met leuk gezelschap kan het best leuk zijn die parken. Kreeg het als `kerstpakket` maar dit jaar geen geld voor dat soort uitjes.
Nou toen ik, ver in de vorige eeuw, trouwde kregen we dat van zijn vrieden en schoozus/zwager. Wat een zgn leuk pestpokkeweekend was dat zeg.
quote:thee schreef op 10 januari 2014 @ 00:50:

Nou toen ik, ver in de vorige eeuw, trouwde kregen we dat van zijn vrieden en schoozus/zwager. Wat een zgn leuk pestpokkeweekend was dat zeg.

Ik ben een keer met schoonfamilie; ouders, zus en zwager naar een huisje geweest. Die zwager liet alleen de hele dag windjes en boeren. Vooral het eerste vind ik niet echt fris. Het gebeurd ons allemaal wel dat er iets ontsnapt hoor, laat ik dat voorop stellen maar het expres doen is wat anders.

Een keer met een paar meiden in een huisje gezeten, oh wat hebben we gelachen zeg. Echt geweldig veel lol gehad. Jammer genoeg is dat groepje uiteen gevallen.

Maar met leuke vriendinnen vind ik het een leuk alternatief en niet te duur.
Ha meisjes!

Balen van je tand Myleen.
*
*
jonari wijzigde dit bericht op 10-01-2014 01:03
Reden: Lichtelijk overdreven 3 keer hetzelfde bericht
% gewijzigd
quote:Jonari schreef op 10 januari 2014 @ 01:01:

Ha meisjes!

Balen van je tand Myleen.He Jo, gezellig dat je er bent. Alles goed?
Ja hoor. Prima

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven