Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, MV, pleur ze nu in de vriezer anders kun je ze weggooien.

Thee, de keuze is gemaakt
Jeetje thee. Hopen dat je snel weer die stijgende lijn te pakken krijgt. Shakes om aan te komen zijn jou zeker al bekend?

@mv: zitten al lagen in. Als ik de onderste twee lagen in een vlecht gooi, zien de bovenste twee er uit als een dikke Bob an sich.
Slaap lekker WV!
Truste watervrouw
quote:Jonari schreef op 11 januari 2014 @ 01:27:

[...]

Kun je ze niet alsnog in de vriezer doen?

Ja ik ga ze nu in de vriezer gooien.

Truste WV.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
lemoos, die nutridrink krijg ik nu echt niet meer, of ik krijg het niet binnen of ik houd het niet binnen. Haha, de huisarts 'accepteert' zelfs mijn dagelijkse blikje powerdrink omdat elke calorie er 1 is!

Ik heb ook veel aan een ander topic waar ik veel schrijf en het ging echt beter maar nu dus even de klad er in maar 'die klad' doe ik de deur wel weer uit
Jeetje wat erg! Maar je kunt dus helemaal beter worden? En hoe oud ben je?

Oh nutridrink lijkt mij echt walgelijk, maar wel effectief om aan te komen natuurlijk.
Vort met die klad!
Is er wel een oorzaak gevonden?
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 01:40:

Vort met die klad! Wat zegt u?
quote:Jonari schreef op 11 januari 2014 @ 01:41:

[...]

Wat zegt u?Dat is Twents
Thee je moet die blokjes taart weer kopen. Hoe heten die krengen ook alweer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 01:42:

[...]

Dat is Twents Oh
quote:Jonari schreef op 11 januari 2014 @ 01:43:

[...]

Oh Dat wist je wel
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 januari 2014 @ 01:42:

Thee je moet die blokjes taart weer kopen. Hoe heten die krengen ook alweer.Petit fours
quote:Jonari schreef op 11 januari 2014 @ 01:44:

[...]

Petit foursNeehee die gebakjes om aan te komen
test
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 januari 2014 @ 01:46:

[...]

Neehee die gebakjes om aan te komen

Gebakjes om aan te komen?

Volgens mij kom je altijd aan als je veel gebakjes eet
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 01:47:

[...]

Gebakjes om aan te komen?

Volgens mij kom je altijd aan als je veel gebakjes eet Maar het meeste gebak koop je niet bij de apotheek
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 januari 2014 @ 01:46:

[...]

Neehee die gebakjes om aan te komen

En ik wil gebakjes om af te vallen.

Dus een lekker krokant korstje met daarin slechts lucht...Gat in de markt. Haha. Want inmiddels heb ik dat hele bakje eiersalade zo wat op en die Berberana drinkt ook zo lekker weg....
forum vliegt er steeds uit.

gebakjes zijn de 'bouwsteentjes', o.a. bij de grotere C1000 en MV je weet dat ze hier toen weggegooid zijn maar zijn best duur. Misschien dat ik 1 doosje probeer als ik er morgen heen kan lopen.

lemoos/funky, ja ik zal wel opknappen/weer aankomen maar duurt even en nee geen oorzaak gevonden.

Maar laten we het maar over leukere dingen hebben

Btw, zijn Ans, Moos en Jo met hun rode wijn stil in een hoekje gaan zitten?
Pfff ik heb al een hele bak pinda's op. Volgens mij val je daar ook niet echt van af.
quote:Jonari schreef op 11 januari 2014 @ 01:51:

Pfff ik heb al een hele bak pinda's op. Volgens mij val je daar ook niet echt van af.Wel gezond Jo, dus gewoon door eten.

Wat een gezelligheid hier.
quote:MocyMoos schreef op 11 januari 2014 @ 01:49:

[...]

En ik wil gebakjes om af te vallen.

Dus een lekker krokant korstje met daarin slechts lucht...Gat in de markt. Haha. Want inmiddels heb ik dat hele bakje eiersalade zo wat op en die Berberana drinkt ook zo lekker weg....

Dan heb ik nog wel een tip voor je, volg die gekke kok Caspar van Koffietijd op, dan weet je zeker dat je soesjes mislukken en er alleen maar lucht in past.

Roos en ik zouden soesjes maken, al jaren maakt Roos ze, nooit mislukt en we volgen een tip op van Caspar en alle soezen mislukt. Konden zo de vuilnisbak in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven