Wakker
zaterdag 11 januari 2014 om 03:45
quote:dubbeltje4 schreef op 11 januari 2014 @ 03:43:
[...]
Ik hoop heel erg, dat hij vreselijk gelukkig gaat worden met haar.
(en dat ze binnen een paar jaar in Europa komen wonen)En evt. dat jij/je partner? daar gaan wonen?
[...]
Ik hoop heel erg, dat hij vreselijk gelukkig gaat worden met haar.
(en dat ze binnen een paar jaar in Europa komen wonen)En evt. dat jij/je partner? daar gaan wonen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 11 januari 2014 om 03:50
zaterdag 11 januari 2014 om 03:53
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 03:50:
Hij had bv een vriendin in een Scandinavisch land. Zij studeerde hier en toen dat klaar was ging ze terug en hij ging mee.
Gelukkig kwam ie na 3 maanden weer terug
Heb jij even geluk gehad! ( niet teveel laten blijken aan je zoon mag ik hopen )
Maar daar kan je nog makkelijk regelmatig heen.
Het is zo'n tyfus eind weg, Minnesota.
Hij had bv een vriendin in een Scandinavisch land. Zij studeerde hier en toen dat klaar was ging ze terug en hij ging mee.
Gelukkig kwam ie na 3 maanden weer terug
Heb jij even geluk gehad! ( niet teveel laten blijken aan je zoon mag ik hopen )
zaterdag 11 januari 2014 om 03:55
zaterdag 11 januari 2014 om 03:57
quote:dubbeltje4 schreef op 11 januari 2014 @ 03:55:
[...]
Ze hebben daar lange en koude winters en misschien gaan ze in de loop van jaren wel ergens anders heen, voorlopig niet.
Wat naar zeg. Ik hoop dat je nog wel kan en mag genieten van je kleinkinderen.
Eerst maar even de bruiloft. Plak je er een vakantie tegenaan?
[...]
Ze hebben daar lange en koude winters en misschien gaan ze in de loop van jaren wel ergens anders heen, voorlopig niet.
Wat naar zeg. Ik hoop dat je nog wel kan en mag genieten van je kleinkinderen.
Eerst maar even de bruiloft. Plak je er een vakantie tegenaan?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 11 januari 2014 om 04:00
quote:dubbeltje4 schreef op 11 januari 2014 @ 03:53:
[...]
Nee, dat dus!
Ik wens je veel sterkte. Het zal niet niks zijn, je kind zo ver weg.
Ik raak al over de toeren als zoon de rugzak pakt en naar verre oorden vertrekt. Maar dan komt ie terug.
Ik ga te bedde. Welterusten dames!
Dubbeltje, hou je haaks!
[...]
Nee, dat dus!
Ik wens je veel sterkte. Het zal niet niks zijn, je kind zo ver weg.
Ik raak al over de toeren als zoon de rugzak pakt en naar verre oorden vertrekt. Maar dan komt ie terug.
Ik ga te bedde. Welterusten dames!
Dubbeltje, hou je haaks!
zaterdag 11 januari 2014 om 04:03
Ik zou graag minstens een maand wegblijven, de Amerikaanse westkust bezoeken, maar mijn man vindt het nogal prijzig allemaal.
Is het ook hoor, ben ik helemaal met hem eens.
Gaf vroeger niets om reizen, maar naarmate ik ouder word.........
Zou toch wel graag nog iets van de wereld willen zien.
En die kleinkinderen?
Zij is de enige dochter, ik vind het voor haar moeder toch wel fijn, dat ze haar eigen dochter bij zich kan houden.
Is het ook hoor, ben ik helemaal met hem eens.
Gaf vroeger niets om reizen, maar naarmate ik ouder word.........
Zou toch wel graag nog iets van de wereld willen zien.
En die kleinkinderen?
Zij is de enige dochter, ik vind het voor haar moeder toch wel fijn, dat ze haar eigen dochter bij zich kan houden.
zaterdag 11 januari 2014 om 04:23
Oja Thee, deze aflevering van Zembla is wel interessant.
Bodemprijzen en kiloknallers. http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1388664
Weet je meteen waar je brood van de Lidl vandaan kwam . Denk niet dat iemand dat wil weten maar goed
Bodemprijzen en kiloknallers. http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1388664
Weet je meteen waar je brood van de Lidl vandaan kwam . Denk niet dat iemand dat wil weten maar goed
zaterdag 11 januari 2014 om 18:51
quote:prada schreef op 11 januari 2014 @ 14:00:
Een kijktip; vanavond op televisie Ramses. Als die net zo mooi is als de musical is dit een absolute aanrader.Ik zag er geloof ik een stukje van in DWDD. Ik ga kijken, bedankt voor de tip.
Een kijktip; vanavond op televisie Ramses. Als die net zo mooi is als de musical is dit een absolute aanrader.Ik zag er geloof ik een stukje van in DWDD. Ik ga kijken, bedankt voor de tip.
zaterdag 11 januari 2014 om 21:11
zaterdag 11 januari 2014 om 21:28