Gezondheid alle pijlers

Concentratie pillen???

11-01-2014 21:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik heb de laatste tijd concentratieproblemen, geen idee waardoor dat komt. Als ik bijvoorbeeld met iemand een gesprek voer dan denk ik ondertussen aan 80.000 andere dingen en luister ik helemaal niet.

Nu komt mijn vraag: hoe kun je concentratieproblemen tegengaan? Iemand enig idee?

Alvast bedankt voor alle tips!
Dokter?

Zomaar in het wilde weg pillen slikken in ieder geval niet doen..
Eerst jezelf afvragen waarom je de laatste tijd concentratieproblemen hebt.En dan daar wat aan doen als het kan.

Heb je bv. veel problemen aan je hoofd, dan daar wat aan proberen te doen.

Slaap je slecht neem dan melatonine.

Etc

Er is trouwens wel concentratie thee van Zonnatura, maar verwacht geen wonderen.
Visolie dacht ik?
Ik heb wel eens NZT.1geslikt van Paneuromix, maakte me iets helderder, dacht ik.

Maar toen ik het een keer dácht geslikt te hebben, en een supergoed functioneringsgesprek voerde, vond ik de tabletten 's avonds op het aanrecht. Een behoorlijk placebo-effect, blijkbaar ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ja, van de visolie wist ik wel. Ik dacht misschien weten jullie wel een manier om je concentratie te verbeteren.

Miedo: Ik denk de laatste tijd alleen maar aan een persoon omdat ik verliefd ben, misschien ligt het daar wel aan. Maar ik weet niet zo goed wat ik daar aan kan doen.
quote:marlies82 schreef op 11 januari 2014 @ 22:12:

Miedo: Ik denk de laatste tijd alleen maar aan een persoon omdat ik verliefd ben, misschien ligt het daar wel aan. Maar ik weet niet zo goed wat ik daar aan kan doen.iig geen pillen slikken, gaat vanzelf weer voorbij
Ik heb een keer Ginseng pillen gekocht, hielp he-le-maal niks
Vitamine D tekort of schildklier niet goed? Laat even bloed prikken bij de huisarts, misschien ligt het daar aan.
Omdat je jouw eigen gedachten belangrijker vind dan de ander.

Omdat wat de ander verteld gewoon heel saai is.

Omdat je verliefd bent.
hmm in mijn geval kan ik dus helemaal niets doen.

Thats a pity...

Vitamine D moet ik even een keer checken, dank voor je advies Single-lady

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven