Concentratie pillen???
zaterdag 11 januari 2014 om 21:19
Hi,
Ik heb de laatste tijd concentratieproblemen, geen idee waardoor dat komt. Als ik bijvoorbeeld met iemand een gesprek voer dan denk ik ondertussen aan 80.000 andere dingen en luister ik helemaal niet.
Nu komt mijn vraag: hoe kun je concentratieproblemen tegengaan? Iemand enig idee?
Alvast bedankt voor alle tips!
Ik heb de laatste tijd concentratieproblemen, geen idee waardoor dat komt. Als ik bijvoorbeeld met iemand een gesprek voer dan denk ik ondertussen aan 80.000 andere dingen en luister ik helemaal niet.
Nu komt mijn vraag: hoe kun je concentratieproblemen tegengaan? Iemand enig idee?
Alvast bedankt voor alle tips!
zaterdag 11 januari 2014 om 21:25
Eerst jezelf afvragen waarom je de laatste tijd concentratieproblemen hebt.En dan daar wat aan doen als het kan.
Heb je bv. veel problemen aan je hoofd, dan daar wat aan proberen te doen.
Slaap je slecht neem dan melatonine.
Etc
Er is trouwens wel concentratie thee van Zonnatura, maar verwacht geen wonderen.
Heb je bv. veel problemen aan je hoofd, dan daar wat aan proberen te doen.
Slaap je slecht neem dan melatonine.
Etc
Er is trouwens wel concentratie thee van Zonnatura, maar verwacht geen wonderen.
zaterdag 11 januari 2014 om 21:27
Ik heb wel eens NZT.1geslikt van Paneuromix, maakte me iets helderder, dacht ik.
Maar toen ik het een keer dácht geslikt te hebben, en een supergoed functioneringsgesprek voerde, vond ik de tabletten 's avonds op het aanrecht. Een behoorlijk placebo-effect, blijkbaar ?
Maar toen ik het een keer dácht geslikt te hebben, en een supergoed functioneringsgesprek voerde, vond ik de tabletten 's avonds op het aanrecht. Een behoorlijk placebo-effect, blijkbaar ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zaterdag 11 januari 2014 om 22:12

zaterdag 11 januari 2014 om 22:14