Wakker
zaterdag 11 januari 2014 om 21:59
quote:maroon5 schreef op 11 januari 2014 @ 21:58:
Ik kijk nu All you need is love..
Straks in bed maar de grote improvisatie show kijken, drukke week gehad dus vroeg erin lijkt me heerlijk! (en dan baal ik morgenochtend weer als ik zie dat het hier weer zo gezellig was, maar ik houd dat nooit vol tot zo laat )Waarom neem je je laptop niet lekker mee naar bed? Lekker liggen en ondertussen forummen. Weet niet of je tv op de slaapkamer hebt? Dan kan het ook allemaal tegelijk met die improvisatieshow.
Ik kijk nu All you need is love..
Straks in bed maar de grote improvisatie show kijken, drukke week gehad dus vroeg erin lijkt me heerlijk! (en dan baal ik morgenochtend weer als ik zie dat het hier weer zo gezellig was, maar ik houd dat nooit vol tot zo laat )Waarom neem je je laptop niet lekker mee naar bed? Lekker liggen en ondertussen forummen. Weet niet of je tv op de slaapkamer hebt? Dan kan het ook allemaal tegelijk met die improvisatieshow.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 11 januari 2014 om 22:41
zaterdag 11 januari 2014 om 23:56
quote:MocyMoos schreef op 11 januari 2014 @ 23:02:
Net thuis, nu ff koffie en daarna nog één tinto.
Leuke avond gehad Moos?
Jammer Mar, slaap lekker alvast voor straks.
Het is zo spannend die serie, pffff. Af en toe maar even op het forum. Ik had beter voor het kijken even de afloop kunnen googlen, dat kijkt even ontspannender.
Net thuis, nu ff koffie en daarna nog één tinto.
Leuke avond gehad Moos?
Jammer Mar, slaap lekker alvast voor straks.
Het is zo spannend die serie, pffff. Af en toe maar even op het forum. Ik had beter voor het kijken even de afloop kunnen googlen, dat kijkt even ontspannender.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 12 januari 2014 om 00:05
zondag 12 januari 2014 om 00:11
quote:MocyMoos schreef op 12 januari 2014 @ 00:06:
Jammer dat ik die gemist heb, leek mij ook wel wat.
De serie in ontzettend goed. Gelukkig kan je hem nog zien op herhaling gemist.
Ik wist niet dat het op waarheid gebaseerd was.
Jammer dat ik die gemist heb, leek mij ook wel wat.
De serie in ontzettend goed. Gelukkig kan je hem nog zien op herhaling gemist.
Ik wist niet dat het op waarheid gebaseerd was.
zondag 12 januari 2014 om 00:32
quote:Marjo41 schreef op 12 januari 2014 @ 00:13:
Ik lig uitgeteld op de bank, vermoeiende week.
Nu lekker uitrusten.
Leuke avond gehad Moos?
Ik ken de serie ook niet Myleen
Het is echt een aanrader Marjo, ik zou het overdag een keer bekijken . Nee het is echt spannend. En niet het topic erover aanklikken, anders lees je al de afloop.
Kan je morgen lekker uitslapen?
Ik lig uitgeteld op de bank, vermoeiende week.
Nu lekker uitrusten.
Leuke avond gehad Moos?
Ik ken de serie ook niet Myleen
Het is echt een aanrader Marjo, ik zou het overdag een keer bekijken . Nee het is echt spannend. En niet het topic erover aanklikken, anders lees je al de afloop.
Kan je morgen lekker uitslapen?
zondag 12 januari 2014 om 00:40
zondag 12 januari 2014 om 00:48