Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!

Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje

Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Het stroomt niet, maar het lijkt een beetje als een menstruatie bij mij begint.

Mijn buik rommelt wel wat, maar dat kunnen ook mijn darmen zijn, kon niets meer eten vanavond.

Op de site staat dat je altijd kan bellen, maar ik wacht tot morgenochtend. Ik heb wel mijn hele spreekuur volstaan morgen. En manlief moet ook gewoon werken. Zit even te denken hoe ik dat moet aanpakken. Ik wil niet dat iemand het weet op t werk.
Oh Enya, wat spannend! Ik duim voor een goede afloop en denk aan je.
Jeetje Enya, wat naar. Veel sterkte en ik hoop dat je een beetje kunt slapen. Hou ons op de hoogte morgen.
Jeetje Enya! Wat een naar berichtje! Heb je een beetje kunnen slapen? Ik denk aan je Hopelijk vind je ergens de ruimte om toch even te kunnen bellen!
Enya

hoe is het daar?

Houdt me wel bezig hoor!

Hier alles ok.

In de ochtend ben ik echt dramatisch. na de lunch begin ik weer te leven zeg maar.

Ben ook al hartstikke nerveus voor woensdagochtend

poe.... spannend.

een van mijn beste vriendinnen appte me, ZWANGER.

(7 mnd geleden net 1 uitgepoept en hupsakee! heftig hoor!) maar wel leuk! onze oudsten zijn namelijk ook net zo oud als elkaar.

Hoe is het verder met iedereen?

ook inafwachting van een bericht van Enya!
Hier weer ego post

Vandaag gewoon gewerkt. En even gebeld. Maar ze kunnen niets doen.

Het bloedverlies is niet echt verergerd maar ook niet over. Voel ook buikkrampen.

Nou ja ik moet deze dagen doorkomen. Of t zet gewoon door, of het stopt en dan mag ik volgende week komen. Nu is toch nog geen hartje te horen.
Hi

niets echo aan! Moet absoluut kunnen in deze stress dagen!

Bah, ik hoop zo dat het over gaat!

Buikkrampen horen er bij he.

Ik heb af en toe ook met een hittepit op mijn buik gelegen. En bloed kan.

Ik ga heel hard duimen dat het goed komt. Dat heb je wel verdient!

Wat vreselijk trouwens dat je nog zolang moet wachten.

Sterkte meid.
Lijkt nu echt wel op menstruatie. Ben denk ik niet meer zwanger. Jammer
Oneee he Enya :( ik vind het echt vreselijk! Ik hoop zo voor je dat het nog goed is!! Sterkte
Pff jeetje Enya! Ik wil je een dikke knuffel geven! Wat ontzettend naar!
Helaas kan ik weer de tabel aanvullen met niet zwangeren. Wat een teleurstelling.

Het is er uit gekomen, best wel met veel geweld!

Gelukkig vandaag niet overdag en zat ik in onze bruin leren stoel toen het begon. Want daar ging zelfs geen kraammaandverband tegenop!

Hoop dat ik niet zo blijf vloeien. Ik wil morgen gewoon weer aan t werk. Tot snel.

Er moet maar weer gauw een poppetje bij iemand anders bij komen
onee.............. ow meis

echt vreselijk ............

Alsjeblieft neem wel even tijd voor je zelf

Vreselijk Bah.
En uiteraard 10000 en sterkte
ohh meis wat vreselijk! hele hele dikke knuffel meis
Enya, wat onwijs superklote voor je zeg, damn! echt zo verrot! Dit is je echt zoooo niet gegund, had 't zo fijn voor je gevonden als 't nu gewoon goed ging... Heel veel sterkte meis, 'n hele dikke knuffel van mij hier. Voel me echt verdrietig over je nou, ik kan me niet voorstellen hoe jij je nu voelt. Laat je maar lekker verwennen door je mannetje, en wees gewoon verdrietig, geef jezelf tijd en ruimte om hier bij stil te staan. Scheld, schop, sla, huil, gil, doe wat je wilt... Meld jezelf ziek voor morgen als je je daar beter bij voelt, je hoeft helemaal niets he, je moet even goed aan jezelf denken nu.

je kunt hier altijd terecht om even te spuien hoor, dat weet je he!

nog 'n dikke en 'n voor nu.
Dank cinnamon.

Ben hier hele nacht nog bezig geweest met bloeden, wc bezoek etc

Ik durfde niet in bed te gaan liggen, ook niet met plastic onder me, want het ging met zon geweld.

Heb nog moeten braken en zelf heb ik nu het gevoel dat ik een laag ijzergehalte heb. Het bloedverlies leek niet eens heel veel minder dan bij 9 wk

Meld me ziek, heb sindskort nieuwe baas. Erg doortastend, maar ik zeg dat ik buikgriep heb. Want anders krijg ik weer gedoe met t UWV.
Lieve Enya, zit met tranen in mijn ogen je berichtjes te lezen, wat afschuwelijk dat je dit door moet maken

En dat het ook zo heftig was. Ga je nog naar een arts om je te laten onderzoeken? Goed (en logisch) dat je je hebt ziek gemeld trouwens, en je hoeft tegen je (nieuwe) baas helemaal niks te zeggen wat je niet wilt. Dit is privé.

Eerst maar even bijkomen van deze vreselijke dagen en nacht. Ik hoop dat het bloeden inmiddels voorbij is en je wat kunt slapen. Wat een nachtmerrie, letterlijk en figuurlijk. Heel veel sterkte voor jou en je vriend.
Lieve lieve enya, wat een nachtmerrie deze nacht voor jou! Ik hoop dat het vloeien snel stopt en dat je een beetje kunt slapen. Lekker op de bank met een warme kruik! Een hele dikke knuffel, laat je door je werk niet gek maken!
Dank voor jullie berichtjes.

Ik heb natuurlijk tijd zat om te reageren....

Lig op de bank. Nog flinke buikkrampen, maar nu even geen bloedverlies.

Ja wat een nachtmerrie. Ik weet niet hoe ik er over een paar weken over denk. Maar denk dat ik weer start met de pil. Even pauze. Misschien was ik ook weer te snel zwanger, maar iedereen roept dat je gelijk weer zwanger mag worden. Ach k weet t ook niet.
Jeetje meis,

vind het echt zo erg voor jullie.............

zoals je vannacht dan ook beschrijft, zie gewoon voor me hoe je de nacht doormaakt.

Lijkt me inderdaad niet geheel onverstandig om even naar een arts te gaan inderdaad. Je HB even laten controleren.

Groot gelijk dat je op de bank ligt. Kruik kop thee, dekentje.... en je ellendig voelen.

Sterkte meid.

Heel veel liefs.......
Hey Enya,

wat een klotenacht heb jij gehad zeg, wat enorm rot! ik kan me voorstellen dat je even zwaar onder de indruk bent. Je hoeft nu geen beslissing te nemen he, neem 't gewoon dag voor dag.

Mijn gynaecoloog zei dat je 't beste 1x ongesteldheid af kon wachten na je miskraam, zodat je zeker weet dat met deze ongesteldheid alle stolsels zeker meekomen. Maar volgens mij gaat 't meer over je emotionele herstel bij jou nu. Ik kan me voorstellen dat je even rust wilt nu. Maar volgens mij heb je niets fout/te snel/overhaast gedaan deze keer, en moet je jezelf niets verwijten... it sux big time, maar dit is de natuur, en daar heb je zelf geen invloed op. Neem je tijd, nu zit je nog compleet in de war, dus zorg goed voor jezelf, wees lief voor jezelf en ga jezelf alstjeblieft geen druk op leggen...

Ik hoop dat je hier 'n beetje je verhaal kwijt kunt, had je 't al met mensen uit je 'echte' omgeving gedeeld deze keer? is ook wel fijn dat een aantal mensen het weten... Het is wel iets waar je zelf ontzettend mee bezig bent (ik dan zeker, als ik even naar mezelf kijk) en begrip krijgen van vrienden/familie helpt misschien wel? Sterkte meis
Wat lief jullie berichtjes. Dat doet me goed.

Cinnamon, jij had ook weer stille hoop, nadat ik mijn positieve test had gedaan.

Straks om 12 uur bel ik verloskundige even, om even te overleggen over t ijzer en nieuwe anticonceptie.

Een kindje heb je niet zomaar, dat blijkt!
Alleen mijn ouders, schoonmoeder en een vriendin wisten het.

Mijn zus nog niet. Ook nog niet vertelt, woont niet dichtbij. Een dag na de test was ik bij haar, maar wilde toen nog even voor mezelf houden.
Enya hoe is het met je?

zijn de krampen nog erg?

Na al het verdriet hier, zie ik ondertussen onwijs op tegen de echo morgenochtend.

Ben erg zenuwachtig. En ik ben nogal een hypochonder, dus maak me al flink zorgen.

Enya meis, veel sterkte, hopelijk kun je een beetje slapen vanavond.

Liefs

ps

hoe is het met de rest?
Skylar dat was niet de bedoeling.

Ik ben nog op nacontrole geweest, voor echo. Er was nog wel wat weefsel te zien. Dus dat moet nog loskomen. Ze geloofde volgens mij niet dat ik bijna net zo veel vloeide als de vorige keer. Maar goed.

Moest ook nog bloedprikken, maar drie verschillende mensen konden t niet voor elkaar krijgen. Dus morgen weer.

Volgens vk kun je na twee miskramen een verwijzing voor de gyn vragen. Maar daar zijn we nog niet helemaal aan toe. Dat moet even bezinken.

Succes morgen, gun je dat het goed is! En tuurlijk is het spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven