Glamping Zuid Frankrijk
donderdag 9 januari 2014 om 20:05
Hoi,
Wij willen deze zomer eens 'anders' op vakantie gaan, en nu heb ik mijn oog laten vallen op Glamping, in een luxe safaritent.
Op internet is er best wel wat te vinden maar ik ben vooral op zoek naar ervaringen.
Heeft iemand ervaring met een goede organisatie/locatie in Zuid Frankrijk?
Wij hebben geen kinderen, hebben de voorkeur voor een rustige, natuurrijke omgeving .
Iemand leuke tips?
Groetjes Susa
Wij willen deze zomer eens 'anders' op vakantie gaan, en nu heb ik mijn oog laten vallen op Glamping, in een luxe safaritent.
Op internet is er best wel wat te vinden maar ik ben vooral op zoek naar ervaringen.
Heeft iemand ervaring met een goede organisatie/locatie in Zuid Frankrijk?
Wij hebben geen kinderen, hebben de voorkeur voor een rustige, natuurrijke omgeving .
Iemand leuke tips?
Groetjes Susa
donderdag 9 januari 2014 om 23:30
Er staat er 1 op la vallee verte in zuid frankrijk (gers) heel mooi en luxe. Ik stond echt met open mond te kijken toen we erlangs liepen...mooi gebied en leuke, rustige camping aan rivier. Wel nederlandse eigenaars, daar moet je van houden want hoofdzakelijk nederlandse gasten. Maar die tent.....wauw!
maandag 13 januari 2014 om 21:44
Bedankt voor jullie tips! We hebben er inmiddels al een paar avonden op gezeten en we komen er wel uit. We weten nu in iedergeval dat we wel een safaritent of lodge willen met eigen sanitair.
@Oslo: nog even de camping Vallee Verte. Het ziet er idd er leuk uit. Op de foto lijkt alleen dat de lodges erg dicht op elkaar staan, of lijkt dat maar zo? Denk je dat de camping ook geschikt is voor ons als stel zonder kinderen, en toch wel op zoek naar de nodige rust? Of is het echt gericht op kinderen en animatie? Dat het gericht is op NL lijkt me niet heel erg, althans, dat zoek je zelf wel of niet op denk ik, of zit ik er naast?
Bedankt voor jullie tips alvast en mogen er nog meer komen, graag!
@Oslo: nog even de camping Vallee Verte. Het ziet er idd er leuk uit. Op de foto lijkt alleen dat de lodges erg dicht op elkaar staan, of lijkt dat maar zo? Denk je dat de camping ook geschikt is voor ons als stel zonder kinderen, en toch wel op zoek naar de nodige rust? Of is het echt gericht op kinderen en animatie? Dat het gericht is op NL lijkt me niet heel erg, althans, dat zoek je zelf wel of niet op denk ik, of zit ik er naast?
Bedankt voor jullie tips alvast en mogen er nog meer komen, graag!