Wenen in December

14-01-2014 17:34 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ,

Ik weet dat het nog heel lang duurt maar ben al vast op zoek naar een goedkope ?.. stedentrip met de kerst naar Wenen liefst vanaf bremen .nou vroeg ik me af of iemand weet warneer ik het beste kan kijken voor een ticket en hotel of stedentrip ...

alvast bedankt voor het mee denken of als jullie nog leuke tips hebben altijd welkom!
Grappig, ik ben vorige maand met mijn man 3 dagen naar Wenen gegaan.

We hadden goedkope vliegtickets vanaf Amsterdam met Austrian airlines : 2 vliegtickets voor 257,-.

Hotel heb ik gezocht op booking.com en expedia.Ik kwam uit bij Mercure Westbahnhof.Hier had ik via de eigen hotelsite een aanbieding met 30 % korting.

Bij dit station staan nog meer hotels.Voordeel : er rijdt 2x per uur van het vliegveld een pendelbus naar dit station (45 minuten).Met de metro ben je binnen 10 minuten in het centrum van Wenen.
Hoi plein18

Wat leuk dat je in wenen bent geweest

bedankt voor de tips !!
Er zijn met Austrian Airlines (Brussel en/of Amsterdam) en Brussels Airlines (Brussel) steeds wel speciale aanbiedingen. Tevens kun je nog kijken vanuit Rotterdam met Transavia.

Voor Hotels zou ik ook kijken op booking.com en andere booking sites.

Bij het Westbahnhof is ook nog een ander betaalbaar Hotel, namelijk 'Motel One'. dat is een redrlijk nieuw Hotel.

erg leuk Hotel in de buurt hiervan is ook het Boutique Hotel Stadthalle. Als je in het middne vd stad wilt zitten moet je op het 1e Bezirk (postcode 1010), maar dit is ook het duurst. eigenlijk kom je vanuit elke wijk heel snel in de stad. het meest centraal zijn de wijken 1-9.

als je nog vragen hebt hoor ik het wel. (woon er al erg lang ) :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven