Roamler invite gezocht..

09-04-2012 20:00 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje ben ik aan het proberen in een roamler invite ergens te bemachtigen.

Maar dut lukt steeds (net) niet.

En ik ben zooooooo nieuwsgierig!!

Is er hier iemand die een invite te vergeven heeft??
quote:libaatje schreef op 05 januari 2014 @ 22:27:

Niekie, ik heb je een berichtje gestuurd!Je hebt mail! ( in je viva inbox)
Edit: ik ben inmiddels voorzien!
Niekie1, ook ik heb je een privebericht gestuurd!
Celebration, zou je een mailtje kunnen sturen naar viva.kerstklok at gmail.com? Dan stuur ik je een invite.
Ik zou heel graag willen. Regio delft/den haag.

Ben al tijden op zoek
Love the life you live
Ik zou ook nog steeds heel graag een invite willen hebben !

Regio hilversum / loosdrecht
What doesn't kill you makes you stronger
Consider it done, kerstklok!
quote:lizzx schreef op 05 januari 2014 @ 23:00:

Niekie1, ook ik heb je een privebericht gestuurd!Ik jou ook, ik wil alleen weten wáár je gaat roamleren. Stuur dan ook meteen je mailadres. Als je niet in mijn regio gaat roamleren laat ik je een invite sturen ( inmiddels mijn laatste).
Ik zoek ook al heel lang een invite!

Regio 't Gooi.

Kan iemand mij nog helpen?

Dankje alvast!
Nog nooit van gehoord voor ik dit topic las, maar het klinkt leuk!
We can do it!
Ik zou ook heel graag een invite willen. Regio Utrecht.
Alles komt goed..........
Moet niet gekker worden. Ik heb 3 invites laten versturen naar mensen die mij een PM hadden gestuurd, daar zijn er maar 2 van opgehaald. Een vierde forumster die mij ook via PM om een invite had verzocht reageert niet meer. Dus JubJub1234, als je nog interesse hebt mag je mij een berichtje sturen met daarin je mail-adres.
Ik zou ook graag een invite willen. Ik woon ergens in de buurt van Nieuwegein.
Hoi Niekie,

ik heb je terug gemaild. Ben vanavond op viva dus kan dan weer reageren.

Gr Lizzx
Niekie, het lukt mij niet je een bericht te sturen. Zou je me de invite willen sturen naar *******? Heel erg bedankt!

Het is als het goed is toch gelukt een bericht te sturen. Mocht het niet zo zijn dan zet ik mijn mailadres weer neer .
Ik had een invite van Niekie gekregen. Het gaat lekker. Heb vandaag 7 opdrachten gedaan en zit nu al bijna op 20 euro (paar moeten nog gekeurd worden) in een paar dagen. Ik vind het echt leuk!
Heeft iemand nog een invite over ?

regio gooi
What doesn't kill you makes you stronger
Jasmijnthee wil je nog een invite? Stuur me dan je mail adres via een PB.

Hoop wel dat je actief bent want de vorige twee beloofde dit ook te zijn maar helaas!!
Ik heb hier ook ooit 3 invites weggegeven en ook niemand meer actief.

Het zou dankbaar zijn als de ontvangers de kennismakingsrondes helemaal doorlopen want dan krijgt de gulle gever 2 euro. Kleine moeite zou je denken. Maar helaas......

Ik overweeg ze dus te verkopen voor 2 euro.
Ja Jusa dat is misschien wel het beste.. Of een opdracht laten doen zodat ze extra gemotiveerd zijn.
quote:jusa schreef op 15 januari 2014 @ 12:03:

Ik heb hier ook ooit 3 invites weggegeven en ook niemand meer actief.

Het zou dankbaar zijn als de ontvangers de kennismakingsrondes helemaal doorlopen want dan krijgt de gulle gever 2 euro. Kleine moeite zou je denken. Maar helaas......

Ik overweeg ze dus te verkopen voor 2 euro.Oh Jusa, ik heb vorig jaar van jou een invite gekregen, misschien nu eventjes wat minder actief maar al aardig wat (ook voor jou dus) verdiend.
Er zijn ook erg weinig opdrachten op het moment. Hopelijk trekt het snel weer een beetje aan.
Niekie, klopt inderdaad dat er 1 iemand me wel ¤¤¤ opgeleverd heeft, dat ben jij dan vast. Thnx!

Grappig, in mijn omgeving wel veel Babyvoeding en Babymelk opdrachten gisteren. Helaas ontbrak het me gisteren echt even aan tijd. Dan baal ik wel een beetje.
Kerstklok heb jij niet ooit de invite van mij, ver voor dat de ander dan ook in je winst mee deelde?

(Of was dat kanon?)
-weg inmiddels voorzien -

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven