Kinderachtige meid
donderdag 16 januari 2014 om 15:31
Ik heb meer dan een jaar geleden een tijdje gescharreld met een jongen die bij mij op de uni zit. Dat is na hooguit anderhalve maand opgedroogd. No big deal, want we voelden niks voor elkaar. We kunnen nu gewoon goed met elkaar opschieten. Maar na mij heeft die gast nog een one night stand gehad met een ander meisje van mijn studie, en die meid is dus als een blok voor hem gevallen. De liefde was alleen niet wederzijds. Ze weet dat hij en ik een tijdje hebben gescharreld en steekt niet onder stoelen of banken dat ze me het liefst achter het behang plakt. Dat er tussen haar en mij ongeveer een jaar zit en we niet verliefd waren lijkt haar totaal te ontgaan. Ik vond het een tijdje hilarisch, zo pathetic. Vooral omdat die jongen, terwijl zij zo met mij bezig was, een vaste relatie kreeg met een ander. Ik heb me kapot gelachen, maar nu is het welletjes. Hoe ga je met dit soort mensen om?
donderdag 16 januari 2014 om 15:35
donderdag 16 januari 2014 om 15:44
donderdag 16 januari 2014 om 16:13
quote:hannahmaria schreef op 16 januari 2014 @ 15:31:
Ik heb meer dan een jaar geleden een tijdje gescharreld met een jongen die bij mij op de uni zit. Dat is na hooguit anderhalve maand opgedroogd. No big deal, want we voelden niks voor elkaar. We kunnen nu gewoon goed met elkaar opschieten. Maar na mij heeft die gast nog een one night stand gehad met een ander meisje van mijn studie, en die meid is dus als een blok voor hem gevallen. De liefde was alleen niet wederzijds. Ze weet dat hij en ik een tijdje hebben gescharreld en steekt niet onder stoelen of banken dat ze me het liefst achter het behang plakt. Dat er tussen haar en mij ongeveer een jaar zit en we niet verliefd waren lijkt haar totaal te ontgaan. Ik vond het een tijdje hilarisch, zo pathetic. Vooral omdat die jongen, terwijl zij zo met mij bezig was, een vaste relatie kreeg met een ander. Ik heb me kapot gelachen, maar nu is het welletjes. Hoe ga je met dit soort mensen om?
Ben het met Nouschi eens, jij doet niet onder voor die ''kinderachtige meid''.
Hoe oud ben je, 13 of zo?
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
donderdag 16 januari 2014 om 16:55
quote:Dropje70 schreef op 16 januari 2014 @ 16:13:
[...]
Helemaal mee eens.
Die meid is als een blok voor hem gevallen, en jij vindt het 'hilarisch' en 'pathetic' en hebt je 'kapot gelachen'
Ik denk dat je gelijk hebt. Het is welletjes zo. Grow up!
[...]
Helemaal mee eens.
Die meid is als een blok voor hem gevallen, en jij vindt het 'hilarisch' en 'pathetic' en hebt je 'kapot gelachen'
Ik denk dat je gelijk hebt. Het is welletjes zo. Grow up!
donderdag 16 januari 2014 om 17:06
quote:fairy1 schreef op 16 januari 2014 @ 16:21:
Hoe gaat dat dan, daar op de uni? Je zit in je college bank en zij komt met een boos gezicht op je af, priemt haar vinger in je gezicht en sist "jíj, jíj JIJ, ik wéét wat je gedaan hebt"
Ik zie het zo voor me! Briljant!
Hoe gaat dat dan, daar op de uni? Je zit in je college bank en zij komt met een boos gezicht op je af, priemt haar vinger in je gezicht en sist "jíj, jíj JIJ, ik wéét wat je gedaan hebt"
donderdag 16 januari 2014 om 17:12
Wat ik denk? Dat je het stiekem heerlijk vind, het je ego streelt, en nog net niet klaarkomt op de gedachte dat ze jaloers is op jou. Dat denk ik. Want wat boeit het allemaal. Je hoeft toch niet met iedereen om te gaan op je studie.
Ik vind jou en dit topic en de manier waarop het geschreven is net zo triest, zo niet nog kinderachtiger. Weet je zeker dat je de juiste leeftijd hebt om een WO studie te volgen?
Ik vind jou en dit topic en de manier waarop het geschreven is net zo triest, zo niet nog kinderachtiger. Weet je zeker dat je de juiste leeftijd hebt om een WO studie te volgen?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
vrijdag 17 januari 2014 om 14:44
quote:onceinawhile schreef op 16 januari 2014 @ 17:06:
[...]
Ik moest hier inderdaad ook wel stiekem om grinniken; ik zie het ook levendig voor me
Maar even serieus....
Ik vraag me af wat deze dame dan "doet".
Je kunt toch gewoon geen contact met haar hebben (tenzij je samen een opdracht moet doen); er zullen toch wel meer medestudenten op de universiteit rondwandelen met wie je geen contact hebt....
[...]
Ik moest hier inderdaad ook wel stiekem om grinniken; ik zie het ook levendig voor me
Maar even serieus....
Ik vraag me af wat deze dame dan "doet".
Je kunt toch gewoon geen contact met haar hebben (tenzij je samen een opdracht moet doen); er zullen toch wel meer medestudenten op de universiteit rondwandelen met wie je geen contact hebt....
vrijdag 17 januari 2014 om 14:52
Zoooo herkenbaar. Ik scharrelde eerst ook met een jongen, en die kreeg daarna een vriendin. Het boeide me niet, want ik was degene die niks voor hem voelde. Maar zij begon me enorm lastig te vallen, en nu, 3 jaar later doet ze het nog steeds. Zulke mensen zijn het niet waard, zijn enorm kinderachtig, gewoon negeren en van binnen om haar lachen.